2008/03/10

[台劇]我看《鬥魚》

看完這套,證明本人真唔啱睇糖衣偶像劇,人家俊男美女談情說愛悶得我叫苦連天,這樣一套台版《天若有情》式有你有我有情有山有水有地的古惑仔戲我偏看得津津有味…怪乎…

(圖片擷自劇集官網,但為何這相可以把本來靚仔靚女的演員拍得這麼醜…orz…)

(我很勾啊…現下才看這套,仲要係友人借我才看…哈哈…)

看著看著,不知何解我想起日劇《唯愛》…
  • 五人行,又係三男二女?
  • 男一號靚仔有型,出身低下,性格總係有少少缺點,不外乎衝動、被動、自卑,不影響女一號對他的愛既…
  • 男二號都係靚仔有型,兼且溫柔體貼,和男一號同時愛上女一號
  • 男三號走丑角路線,負責攪gag的
  • 女一號是出身高貴的千金小姐,和男一號身份懸殊卻不顧一切驚天動地的愛
  • 女二號了解女一號和男一號感情之間問題,總是他們之間的橋樑
  • 男一號、二號和三號是好友,女一號和二號又是好友
  • 男三號總是和女二號走在一起
  • 男二號見男一號和女一號相愛,就將愛意藏起來,在女一號受傷是總是溫柔的待在身邊為她解憂,總不會有非份之想或行為
  • 女一號和男一號的愛情無論怎麼不順,還是死心塌地的愛著男一號,就算她知道男二號的心意,只能無奈回絕
  • 而男二號知道女一號的心意,還是會默默的守在她身邊…
  • 男一號和女一號的愛驚天動地,總會驚動身邊所有人…
  • 男三號和女二號的愛就細水長流,是平凡人的愛…
劇情頗(極)公式,不過…本人熱愛看古惑片,又見此劇不甚糖衣(實在本人很頂唔順夢幻愛情片一類劇…),竟不自禁一集一集的追下去。結局雖有點懸念,但又不錯;始終鼓吹大佬英雄主義不好(好歹也是偶像劇…),行差踏錯的,就算幾靚仔還是要付代價既。

花痴幾句:郭品超超高大,很有型啊﹗(XDDDDDD)藍正龍我只知他是大S的ex和演過《流星蝦丸》,這回他演一樣有情有義,一樣靚仔有型,就多出一份冷 靜機智的男二號很搶鏡(和本人的注意力),感覺這個角色根本是《唯愛》的亞裕太或《流星蝦丸》的花澤類(舉這個例應該會多些人明吧?哈哈…),殺死人…

小燕子…中間她做了燕子姐時何解要戴個咁鬼假又核突的假髮?﹗假到一看就知是假的啊﹗

看官網上載《鬥魚2》故事,有點像《Elizabeth》的《Golden Age》般將人物故事中間一段cut出來獨立成章,不知又是怎樣一回事呢?死咯,心思思想睇埋…

(10/2/12後按:《鬥魚2》是看了…都ok爛的…第二部的畫蛇添足率總是很高呢…)

片尾《Lydia》和插入曲《不公平》早已聽到曉背,放到劇中配上劇情又別有一番感覺,實在是兩首相當不賴的歌啊~不禁要讚美一下,台劇(日劇都係啦)在配樂和歌曲方面都很用心,不只看,聽也是種享受呢﹗

十分之無野睇的劇集官網

12 則留言:


  1. 淨係識隻歌咋,我勾過你好多。

    10th Mar 2008 21:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. fir一早識啦…
      不公平係上年無啦啦聽蕭賀碩時識的,初初都唔知係鬥魚劇的歌…哈…
      其實套野之前有記播時望過少少,不過那水無興趣睇囉…

      10th Mar 2008 23:35 PM

      刪除
  2. 我連睇都未睇...
    家陣都未必會搵到有碟賣...
    搵到都可能俾人掠水咁啦...

    10th Mar 2008 23:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解呢水多咗好多影碟店有十幾廿蚊一套的劇賣,台劇/韓劇鬼咁齊,就係無日劇﹗﹗﹗
      呢水又無乜心機煲日劇咪睇吓手頭上啲台劇貨…

      10th Mar 2008 23:37 PM

      刪除
  3. 只看過原作,女主角在原作其實是叫小雛菊的,第一次聽說改成小燕子的時候...Orz

    11th Mar 2008 01:01 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初聽到呢個名以為係《環珠格格》個小燕子…哈

      12th Mar 2008 00:09 AM

      刪除

  4. 鬥魚都有睇過少少,我對黑社會戲冇咩興趣,睇都係因為fir首片尾曲 :p
    不過郭品超又真係幾不錯~~

    11th Mar 2008 09:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. (死囉…我好鬼鐘意睇江湖片…)
      郭品超真係好靚仔囉…(下刪十萬字花痴文…)

      12th Mar 2008 00:14 AM

      刪除
  5. 鯨魚十號5/1/13 21:09

    我只看過4、5集,如果唔係郭品超做都唔會睇…
    不過劇情略嫌太公式兼婆媽(台劇通病?!),如果無追落去。其實除左郭品超,藍正龍都做得幾好,幾內斂但又唔木獨~

    11th Mar 2008 18:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我唔多鐘意愛情片,唔知呢,我睇啲好hit既偶像劇覺得更婆媽,即係呢,男女主角又要鬥氣又要相愛,跟住又暗戀呀又盛咁…
      郭品超和藍正龍又真係做得唔錯喎…弄得我想睇埋《鬥魚2》,不過看官網加咗小豬無咗藍正龍…

      12th Mar 2008 00:17 AM

      刪除
  6. 能夠幫套劇找到知音人. 我都有點安慰. 哈哈~
    郭品超好型. 能夠唔腰斬, 都要拜佢所賜. 話說我唔明點解大s 會鍾意藍正龍, 《流星蝦丸》入邊一個極唔起眼的二打六... 睇完呢套就明羅. 好情深的說.
    呢套最唔掂的莫講係小燕子. 佢純情可愛的形象仲配合到, 但一講到佢扮大姐OMG 想叫救命.

    13th Mar 2008 10:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,人棄我取係本人特色~(話實呢套野劇情都幾正路,會估到的說…)
      郭品超真係好型啊,弄得我想睇埋佢同費安娜套《摯愛》(一條龍又來了),而家睇緊《鬥魚2》,感覺麻麻…有點搵戲來做…umum,希望睇落去會好蹰啦…
      藍正龍我睇《蝦丸》時都未知佢係邊個,係同學好熟就係咁provide info,其實那時我連邊個係大s都唔知,啊…原來係女主角個男友…就係咁囉。《鬥魚》度佢型好多,忘掉《蝦丸》事件吧…
      阿燕子姐我見到佢就想笑…特別係佢去k場處理攪事個人那幕,搶人枝搶又指番人轉頭,勁好笑,我心諗個man唔係咁就驚呀嘛…
      實在之後佢變番黑髮樣係順眼一萬倍囉…

      14th Mar 2008 09:46 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD