2008/03/13

氣質

這個詞語經常從報章雜誌中看到,通常用於女藝人處,總覺得這詞語很虛無縹緲,有時「氣質」是樣子不夠標緻的代名詞,唔靚但有氣質即係無橙執番個桔,醜唔得晒;但同時我又見到人們將「氣質」套在公認的大美人身上,說她們處處流露優雅、高貴氣質…

究竟這是讚還是彈呢?﹗

說起「氣質」,我第一時間想到的是Cate Blanchett,第二號是陳慧珊,都不屬大路型美女(甚至有點馬面…),就覺得她們有種從容不逼的氣度,有自信,還有點高貴…

那末和美有沒關係呢氣質?我也不知啊。我想,貌美能即時讓人留意自己,氣質就要人家慢慢發掘囉,long term野好像不合港人口胃呀呵?美貌和氣質最大分別就是人會年老色衰,容顏要老去拉幾多次面皮也保不住。氣質是可以保留下來的吧,好些曾經覺得他/她不 美的人,因為氣質,反倒覺得他/她「襟睇」、「襟老」,很神奇啊。

要變得有氣質,最簡單是從衣著打扮著手吧?不是人人blueblood出身嘛,君不見雜誌常氣那些有氣質的女星總是衣著入時,有型有格的。不過咱們普通人,總不成行街食飯睇戲游水都一身full gear晚裝,嚇死人咩。我想氣質源自智慧、學識和自信,只是這幾家野要學也不是一時三刻學得成,好像走到老銅買一堆名牌衣飾容易點呀呵…

實在,草根算唔算一種氣質呢?﹗哈哈

講咁耐,純粹係最近Michael Jackson大哥的《Thriller》大碟二十五周年出了個特別紀念版,最近晚晚收音機都聽到節目主持人在播。想起前幾年曾經買過他一張PV集,心血來潮就拿出來看看,真像走進時光隧道啊,黑人年代MJ外型確係…umum,加上當事人童年經歷,又難怪人大了走去大執…。看著後來幾首PV(我沒怎樣聽他大哥的歌…不要問我歌名…嗚)人越來越英,歌唱得起勁,舞越跳越勁,舉手投足自信滿滿的,相對照今天的他,實在令人感概。執著成就有才之士,也會累事的吧…

話說回頭,在MJ大哥最紅時本人尚是無知小兒,根本不懂他唱啥(倒記得他有過個X事可樂廣告),從PV中看到他為人津津樂道的「月行」舞技,果然是很神啊﹗ 說來奇怪,本人的偶像郭先生和堂本先生都奉MJ大哥為神,不時將MJ的舞蹈元素融入自己表演中(特別是堂本先生﹗),看MJ的反倒是頭一回,卻出奇的熟悉…奇怪呀…

話時話,古先生初出道時的profile也有提過他偶像是MJ大神的說…

(MJ大神的粉絲們,究竟買這張25周年特別版好丫,還是買番原版呢?)

MJ RIP
MJ

10 則留言:

  1. 田中小百合5/1/13 21:16


    《Thriller》同氣質有咩關聯?MJ又有無氣質?

    13th Mar 2008 20:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架,純粹係有感而發,樣既野終有一日會無,氣質比較長久的吧…哈…

      14th Mar 2008 09:47 AM

      刪除
  2. Mr RiceBall5/1/13 21:17

    陳慧珊!
    舉手贊成!!
    仲有王菲

    13th Mar 2008 22:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 王菲真係好有型格~

      14th Mar 2008 09:48 AM

      刪除

  3. 我又唔係FANS呀. 不過我覺得買到原版可能有炒賣價值? :P
    原版係電視睇過幾次, 無一次睇完晒, 但佢當年真係舞王, 真係好勁架~

    13th Mar 2008 22:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,俾我搵到隻炒得既又唔拘喎。不過我諗聽開原版的都會先入為主鐘意舊的多過新…
      係呀,唔記得Thriller定邊隻歌個mv仲扮月夜人狼,勁surprise,但又好令人回味的說…

      14th Mar 2008 09:49 AM

      刪除

  4. 呃post呀,以為你寫靚女添!

    13th Mar 2008 22:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初真係想寫某玉女,但…算把啦…唔講咁多啦…

      14th Mar 2008 09:50 AM

      刪除
  5. 氣質嘛...
    我覺得舒淇、Angelina Jolie、Scarlett Johansson幾有氣質的 (噢,她們都不約而同是厚唇族人)

    14th Mar 2008 16:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. Scarlett Johansson!!!
      看來大家對氣質族都有特偏好…我的飛佛都不是面圓眼大美人類…

      16th Mar 2008 13:45 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD