2011/06/08

[港劇]嚟啦嚟啦﹗TVB POWER~天際任飛翔

之前先驚爆話無啦啦會開第二輯…傳說中的《衝上雲霄2》發佈了耶﹗(怎麼我會咁開心?﹗)昨天在微博看到記者會的圖片即莫名興奮和期待,um,我諗首先要將舊既《衝上雲霄》快快睇完先﹗(後記:原來這是迷你節目巡禮,介紹兩套重頭劇《衝2》和《on call 36》,後者係醫生野來的…但個名好似講粗口…囧﹗anyway,唔怪得咁大棚人出嚟啦﹗)

search番網上新聞,究竟呢個傳說中既乜鬼tbb power係劇定電影呢(傳過話開電影嘛…)?跟住點解無厘頭地會有家燕姐、菊姐和dodo姐呢?如常地係加咗焦急巨星仲有埋k4喎﹗囧真係快手…究竟咁大班人係做乜…咁國泰仲有無sponsor呢?﹗(睇個backdrop係有另外一些airways sponsor…)
(圖片也是刧自微博)

  • 看網上資料係見有馬國明…但佢係咪圖中著白袍企喺楊怡隔離那位呢?做乜佢會變咗醫生?難道要crossover埋《妙手仁心》?﹗
  • S4無啦啦少咗一個,跟住BOBO梗係無份啦…剩番扮緊奇勒雞寶既巴士高和唔唱K…嘩﹗唔唱K個樣係keep得勁好…佢同胡定欣望落好似同當年沒兩樣喎﹗(再望望胡囧囧…囧﹗)
  • 女仔方面無咗陳慧珊和頁船,多咗法拉和除紙山…沒有特別意見…係阿除紙山點解會著露趾高跟鞋同埋pat留海pat晒出嚟…個造型唔得喎?(我認真了?)
  • 盛年組(XDDDD)沒0靚坤係必然既,但係連馬神都無喎﹗(唔通佢真係同無記傾唔掂?﹗)不知何解會跑出一個三哥來…唔知呢,苗uncle我覺得佢似差人多過似機師喎…望落佢好似矮咗…點解呀?
  • 再睇後面啲年青人…um…空姐唔係有minimum高度架咩?又高又矮…奇怪咗啲喎…《衝》劇個片頭男男女女一字排開好有氣勢架喎﹗(我開始懷疑係不是由航空公司sponsor了…)
  • 好爆…再睇出席人數個list…柴九哥、喜爺、laughing哥、鍾嘉欣、陳un微…佢地係咪客串既呢?好奇怪…(睇完呢篇報導,應該係似節目巡禮咁純係promotion,真拍時又唔會有咁多人喎…)
  • 唔通係要講喺機場入面如何發生《黑社會》的《無間道》故事(講吓前世今生仲可以linkup《洪武三十二》喎﹗),跟住打大交就要有《學警出更/雄心/狙擊》維持秩序,then有人受傷就要《妙手仁心》出動,之後《烈火雄心》清理現場,有人被警察拉咗就搵《怒火街頭》law霸來拆掂佢(奇異地個記者會有鄭視帝份喎﹗)…咁《皆大歡喜》、《溏心風暴》、《男親女愛》、《義海豪情》就做機場入面出現既乘客﹗仲有《大廚出馬》負責飛機餐添﹗嘩﹗勁呀﹗

(實情是:搵唔到資料講故事內容係乜喎…咁我立字為據吹吓水咁…小的會密切留意有乜新進展…我太期待了﹗)

以上。

10 則留言:

  1. 我諗今年TBB的口號是TBB POWER,under TBB POWER(台慶period)其實有好多套劇集,主打就是 《衝上雲霄2》。

    所以咁大堆人是主打推銷TBB POWER,而其中《衝上雲霄2》因為是台慶劇,演員就全部出席,其他劇就一兩個出席。

    我是非常認真的看完你篇文章的說 ~~~~ ^O^

    8th Jun 2011 17:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來乜鬼tbb power係迷你節目巡禮…經過呢個星期以來睇番啲報導終於知佢發生乜事了…唔怪得有咁多人出席又有咁多唔似會喺套劇度出現的人現身啦…
      (其實我呢篇文無乜營養的…多謝你肯抽空看呢…卡卡卡…)
      講起上嚟…我仲未睇完《衝上雲霄》第一輯呢…囧﹗

      14th Jun 2011 14:44 PM

      刪除
  2. 0個日响wb見到都o左,班s4唔齊腳,後面班新既又...咁....囧囧都算了,三哥呀三哥,邊忽似機師呀!!!(轟隆) 觀望ing.......Orz

    8th Jun 2011 19:50 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我極度熱愛三哥…但真心覺得佢唔似機師(可能俾《學警》影響太深…)…佢都係做差人型啲呢…
      s4一定唔會齊腳啦,就算bobo仲喺無記,唔簽親生仔約的話咪又係行行企企食飯幾味,咁佢而家出去拍大製作又有得做男一號咪仲好…(遠目)
      雖然個卡士奇怪…但我都係會睇的…掃雷呀﹗卡卡卡…

      14th Jun 2011 14:46 PM

      刪除
  3. 根據尋晚的娛樂頭條,醫生嗰套叫on call 36,實在無法不想到粗口!

    8th Jun 2011 22:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗起on ping sam look ling啊唔知點解…
      又實在係幾似粗口…哈哈

      14th Jun 2011 14:47 PM

      刪除
  4. 馬德鐘啊!!!!!! 無左萬能KEY T______T
    算啦佢上輯都瓜左XDDDDDD 順理成章!!!!
    當年睇衝上好LUM吳唱K嫁!!!!!!!!!
    食防腐劑咩!胡小姐個髮型變左少年肥姐=0=

    9th Jun 2011 00:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 車…《學警》第一輯三哥既李sir都死咗丫…第三輯咪以孝哥身份重生…無乜野唔得架喎無記…如果無馬神真係好失色呢…
      我係自從《女王辦公室》後開始欣賞唔唱k…以前覺得佢有點扮野和chok樣(絕對唔係林lone專利呢…)…而家睇番胡囧個樣十級老…唱k真係keep得勁好…好似無老過咁…﹗(無視了巴士高…)

      14th Jun 2011 14:49 PM

      刪除
  5. 見到胡杏兒個樣及個化妝,成個人都俗晒,無晒之前的清新 (雖然上集佢個角色都唔討好)

    9th Jun 2011 11:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢上集個角色都幾煩的…不過當年佢無咁冤口冤面,唔覺咁乞人憎咁解…
      而家唔知佢係咪做蘇玉華當年個角色既level…成日鬧人既呢?

      14th Jun 2011 14:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD