2008/03/09

唏﹗我是芭比,最喜歡…

接題目的歌詞,我是不喜歡士多啤梨的,但本人熱愛玩芭比﹗哈哈。

傳統育兒觀念是女孩玩公仔/煮飯仔,男孩玩車仔,只是本人自小對公仔和煮飯仔都沒啥興趣(飛佛是樂高﹗卡卡),公仔就只有芭比令本人玩不釋手,奇呢﹗

當然不是幻想自己有芭小姐般強勁的身材,或幻想她和阿肯有啥驚天地泣鬼神的愛情故事。實在,呢個公仔完全滿足本人前所未有的啡唇sense,換衫換到無得好玩(有一個時期lur姨姨送的禮物都是芭比衫囉),無他,因為市面上的款式都頗娘的說,就自己出手剪舊衫揸針縫,詭異的是,本人當時是小學一年級而已。

曾幾何時,本人係夢想成為公仔時裝設計師的說﹗嘩卡卡卡卡…

1:回說開首所說的《Ultimate Visual Guide》,左圖的就是第一個面世的芭比,時為五十年代。嘩,對眼啤到呢…比我細個時見到佢一定發惡夢﹗據說她是取材自德國或意大利(忘了是那國)市面上某個公仔,名字好像叫"Lily"的說。

2:六十年代,啤眼、蛇腰依然,果真如實反映時人審美觀。髮型與時並進了,熨了個入時短髮…

3:七十年代,終於不啤眼了﹗雙手pose除了垂直還多了款九十度角款,本人小時玩的那個公仔都是九十度手的…但我唔明…點解要擺個咁既pose…好支力架喎…

阿肯應該是六十年代面世的,不過他好像不太受歡迎,本人十個玩芭比的同學仔九點九個都不買阿肯…近幾年,芭比和阿肯終於分手了…(14/3/13後按:又復合番啦喎﹗)

4:八十年代,這個髮型簡直是松田聖子+戴安娜+洛琳既混合體耶﹗真的很八十年代﹗卡卡。影嗰個無非係…因為之前未見過個髮恤得咁像真的芭比…

5:九十年代也很像真,看那把大卷髮,大耳環,貼身短裙,高跟鞋,很《霓虹姊妹花》啊…

小時我見人作出此打扮不時狐疑,這麼大餅的耳環掛在耳上唔痛的嗎?條裙咁短唔怕走光嗎?咁大把頭髮又要吹又要GEL不煩嗎?

6:這個是紀念第一個面世的芭比出的特別版,晚裝上身部份是取材自第一號的間條泳衣,再梳個高貴的髮髻,非常得啊﹗話實本人很討厭大把頭髮的芭比,會忍不住為她們忍刀一快的說。

7:這個超grand的,又貼一下囉~

8:睇完《芝加哥》覺得二十年代的衫裙很靚,試過從網上抓來好些資料圖跟著做,但效果都不太好…umum…我是否應該買這個來研究條裙的cutting呢?

10:玩來玩去,本人好像從沒有買過個「屋企」俾阿芭比啊。實在理所當然的覺得應該係膠製品的時候,見到六十年代個出品…係…紙…嘩,很有清明祭品的味道…

要儲盡喜歡的公仔多多錢都唔夠,買這樣一本大書久不久翻閱一下都唔錯丫~

舊文:無無謂謂消費實錄
另一篇: [純粹貼圖]:迷人pink Barbie@Times Square

16 則留言:


  1. @_@ 果然好女仔……呢d換衫玩具話說實在要幾大投資……玩唔起呀。
    主因:我真係覺得呢個身材咁好嘅女子好得人驚。:P

    9th Mar 2008 22:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎?我自覺我由細到大都唔女仔的說…
      就係細個時阿爸阿媽唔多買,所以一路都係玩那個公仔,even佢已被我攪到甩皮甩骨。
      then衫就自己整囉…曉自己整就係無零用錢去買現成的…
      睇書話17寸腰的話個胃應該work唔到,同埋應該唔可以生bb…好驚呀…

      10th Mar 2008 12:40 PM

      刪除

  2. 我記得我去過女朋友屋企食飯,見到好多barbie
    咁我問佢原來你儲開架?
    佢話唔係係我老豆儲……XD
    話單八卦野你知佢地兩個復合左,因為聽聞原來頂阿ken個「靚can」重唔無人氣過阿ken喎……

    10th Mar 2008 01:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在好多儲barbie的都係男人…
      咁barbie啲特別版真係幾鬼grand和靚既…特別係啲衫…
      復合咗?唔係掛…男人擺明唔work架喎…仲要出?﹗
      初初出kelly時我以為佢係barbi和ken個女…哈哈哈…

      10th Mar 2008 12:46 PM

      刪除
  3. 童年陰影~我怕玩公仔~~
    慳番唔少~呵呵

    10th Mar 2008 02:01 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的童年陰影係大頭公仔,e.g.椰菜娃娃彩虹仙子嗰啲,大大個頭毛冷頭髮布公仔身,唔知點解我好驚那款的說…

      10th Mar 2008 12:47 PM

      刪除
    2. 就係呢d我先驚,不過最驚係因為睇左嘩鬼回魂

      10th Mar 2008 23:29 PM

      刪除
    3. 我唔知有無睇過呢套啊…
      同埋細時好驚隻眼可以轉色(即係b女那種眼…抽一抽繩會轉色…)和瞓低公仔會合埋眼那種…越像真我越驚…
      可能barbie就係唔像真所以我唔驚呢…

      10th Mar 2008 23:39 PM

      刪除
  4. 我都係唔鐘意barbie...細個對換衫洋娃娃零興趣,係開始大時d同學係度討論barbie,咁arm又有人送左個比我,先有一個.....
    只係玩左一兩次,而家唔知去左邊...

    10th Mar 2008 08:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解我細時無乜啡唇sense(雖然而家也不多),也不好打扮自己…但極有心機打扮個barbie…
      而家張床盡放書,個公仔都俾我塞咗上櫃了…

      10th Mar 2008 12:49 PM

      刪除
  5. 你在哪找那麼多資料圖片?!~ 我細個都有整衫仔比barbie著下, 用針線縫縫下咁囉...不過手工唔好~haha~
    另, 佢隻手90度, 可能係跳緊popping or locking haha~~~

    10th Mar 2008 13:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 從上圖那本ultimate guide囉…
      我細個整既衫都係甩皮甩骨的,求其搵大頭針吉埋又係一件衫…哈哈,後來曉用扣和pak鈕先叫專業啲咋…
      90度手呢…好難整衫架,又難著衫,好煩…擺pose又怪…我好憎呢款手的說…

      10th Mar 2008 23:34 PM

      刪除
  6. 李小球5/1/13 21:00


    我細個都鍾意芭比的說,高峰期擁有過三個芭比再加一箱衫......
    箱野好似而家仲o係婆婆屋企的說......

    13th Mar 2008 00:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 芭比我主要係玩一個,條腰係柔軟那一款,好勁的說。
      其餘的通常係啲靚靚特別版,我總係忍唔到手痕拆出呢影吓相,之後就放番落盒,唔會同佢地玩換衫的了…
      我啲公仔衫…幾箱野放晒喺床頂個櫃度…試過一開門跌晒出呢…簡直係漫天飛花…壯觀呀﹗

      14th Mar 2008 09:40 AM

      刪除
    2. 李小球5/1/13 21:00

      你有俾衫海淹沒嗎 XDDDDD
      或者俾個箱dup到個頭嗎 XDDDDD

      14th Mar 2008 14:23 PM

      刪除
    3. 咁又無…若然係真人size的話應該會有呢個危險…
      dup到頭就唔會…反而擔心隻腳…一見到野跌出呢本人就下意識縮腳的了…

      14th Mar 2008 14:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD