2008/03/17

板前板長是一家…

不好排隊的本人,自上年吃過一次板前後就再沒吃了(10/2/12後按:這是甚麼一條link?搵唔到既?)((14/3/13後後按:我想我找到了)),無他,每次行過都有好多人在排隊,何必呢…何必呢…

前陣子看博友介紹原來有特價午餐,就趁假期於非繁忙時間去試,雖然都是要等上一陣子,不過還好,轉個頭就有位。

我真的娘了,事前我不知板前板長是一家…哈哈哈哈…

板長要落order紙的,價錢稍貴;板前有迴轉,不過款式不多,終歸都係要用order紙叫。在等食的無聊期間就搵野影囉…

兩家的共通點是:漏單,我兩次的order都漏單了…

板前那一次沒拍照,板長那一次等食太無聊,連師傅都影一餐。他們除了會講一般日食店都會說的「eat啦site媽腥」,還會在完成壽司傳給侍應時會用日文講「お願い」和枱號…又(扮得)幾專業喎…

壽司款式兩家都是差不多的(所以本人才發現是一家人囉…orz…),於是兩次點的都差不多(懶得去想),分別是板長可以一件一件的叫,板前就是一碟碟的上(通常是兩件),那末板長就稍貴囉。

吃下去頗鮮味,賣相亦精美,上述食物總計87蚊(中間的鵝肝壽司其實我只叫了一件,只是為它撥開雲霧見青天後又影多張相…哈哈…),比那些元x元x貴也是值得既。當然是在不用多排隊情況之下啦,要排上個幾兩個鐘才有得食,瘋的嗎?我去買「隨你鐘意」外賣回家吃唔好。

有人說這個價錢吃不出日本鮮味唔抵,我又會咁諗,日本風味還是去日本吃吧,尤如在日本中華街吃中餐你不會要求和茶樓吃的一樣吧?在外地,始終會有點調整和本地化的。於我而言,有當地風味當然好,說到底,覺得好味才是最緊要。

我想,下次放假還是會挑挑的,那個套餐啊…

板前@開飯

20 則留言:

  1. 李小球6/1/13 19:16

    咦?價錢方面又唔算貴喎(須知道我家三口好大食的,三個人去一去迴轉閒閒地廿幾碟出門口的說),如果一件件上的話適合一丁友放工後去吃了~
    當然,要排隊都係免了,我情願食第樣算數喇

    17th Mar 2008 12:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔架都,十幾蚊到三十幾蚊一碟(板前價),咁板長大約除二加幾蚊,咁佢賣相又確係靚,食落又幾新鮮美味咁,都抵既…
      最抵打係漏單囉,兩次去食都有…埋單時一定要睇清楚order紙上有乜點咗但無嚟過…
      都係架,所以我都而家都無食過峰壽司…都唔明條龍點解咁長仲有人肯去排…

      17th Mar 2008 14:39 PM

      刪除
  2. 我覺得板前的質素比起「發大黎搞」之前下降了。

    17th Mar 2008 21:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好像一發大來攪的小店都會…umum…

      18th Mar 2008 09:46 AM

      刪除
  3. Mr RiceBall6/1/13 19:17

    說對了,在香港吃日本菜是會有香港的味道,硬要跟日本比的話是不公平嘛
    在日本的壽司師傅好像不會說お願い而只說枱號,他們是最大的,不會這樣有禮貌

    17th Mar 2008 21:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不就來嘛﹗哈哈。我想店家在外地發展一定會就當地飲食文化、習慣等調適一下,地道不地道也很難說吧…
      香港的壽司師傅應該不是最大囉,不過見佢地會用日文叫埋枱號又引起我好奇去偷聽吓…

      18th Mar 2008 09:53 AM

      刪除
  4. 有排都唔使食嘍……閒日,更加唔使諗。

    17th Mar 2008 22:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,有隊既地方就無我…
      其實我好鐘意食和民,但就係排隊條龍長好耐無食了…

      18th Mar 2008 09:56 AM

      刪除
  5. Johnny 仔6/1/13 19:18


    死lor,我食個唯一一次既板前已經係岩岩大學畢業量緊地個陣,而家見到人龍已經怕怕。
    香港已經算係一個食日本野會有日本風既地方黎,只不過要揀食店lor~~

    17th Mar 2008 22:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 間店開咗咁耐架啦咩?(完全唔知的說…)
      同你一樣,有人龍的地方就無我,等一兩個字都話,太多我就寧願食第二啲野…
      我諗選上樓小店會更有風味,大集團造出來的風味總係有點hea的…

      18th Mar 2008 09:58 AM

      刪除
  6. 峰我係唔駛排隊時去過,旺角果間一般je...老銅應該好d
    板前其實適當時間去都唔駛點排,其實真係唔錯同唔太貴,算係咁啦
    要排幾百張檯當然無謂...

    18th Mar 2008 09:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 峰我都而家都無食過…勁呢﹗﹗﹗
      板前我專喺三點幾四點去,唔多使排隊的,人腳又一個起兩個止,好快就有位…
      實在佢啲食物和價錢都ok,可以一試囉

      18th Mar 2008 10:00 AM

      刪除
  7. 仍然有旅日後遺症,仍不多想在香港吃壽司,主要不是味道而是排隊的問題,真的值得嗎?香港還有很多美食選擇...
    與其排隊去連鎖店,在下寧願選人少少有人情味的小店...
    峰壽司反而有去過,10點鐘放學去,10:15到銅鑼灣店,不用等,即入。

    18th Mar 2008 10:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. time cost既野因人而異啦,有人覺得值,有人覺得唔值,睇大家opportunity cost囉(不停在講econ添…卡卡)
      咁唔係人人都可以成日去日本,咁鐘意食日本菜總不能等到去日本先食既,尤如喜歡食burger唔同要等去美國先食咩,喜歡又覺得價錢、味道相宜咪幫襯囉~
      峰我又真係未食過喎…唉…

      18th Mar 2008 10:18 AM

      刪除
  8. 板長係咪板前的高級版呀? 小聲. 可能我唔多鍾意好腥個d 魚. 鍾意食cheap cheap 三文魚, 我又唔覺日本同香港差好多喎. 拉麵我就真係係香港食唔到好味0既.
    我想再請多一些假去挑一挑板長. 話時話~

    18th Mar 2008 17:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,可以咁講的說,除了價錢和叫菜的方法,壽司款式幾乎是一樣的…
      三文魚我都鐘意,其實我啲口味都好cheap:蟹子、玉子、三文魚﹗卡卡,我俾上次你話既鵝肝吸引咗,再叫吓軟殼蟹手卷和炸蠔,都無位食其他野了…做出一個食費野的假像…哈哈…
      拉麵呢,之前老銅有拉麵街,有幾家都十分地道的感覺,不過佢而家死掉了…
      (我都心思思呢緊放假又挑吓啲壽司店…如禮頓道那邊的兩家呢…)

      19th Mar 2008 10:02 AM

      刪除

  9. 講開又講, 我睇過梁文道有篇文, 就係講正宗呢家野, 其實無定律.
    有些香港人鄙視香港人食壽司用鼓油撈wasabi黎點, 佢話佢有個日本朋友都係咁食, 仲話咁樣其實都幾有趣.
    有時人就過份追求"正宗", 忘記左d野好唔好食, 除左正宗唔正宗, 口味都好緊要.

    18th Mar 2008 21:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇重好唔好食架,正宗但唔好食,和好食但唔正宗,就一定選好食啦,無理由貼錢買難受難為自己個胃嘛﹗
      食得開心咪算囉,我唔會太執著正宗不正宗

      19th Mar 2008 10:04 AM

      刪除
  10. 伊娃艾蓮6/1/13 19:22

    淨係去過板長, 又唔覺有咩特別, 同元氣差唔多.
    最好食都係以前間壽司停.

    18th Mar 2008 22:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司亭屋企附近有,但那間呢…唔知點解好似特別核突…即係呢…啲壽司散散修修的…
      板長啲presentation靚過元氣好多,話實元氣都唔係差,有更難受的元x墊底…

      19th Mar 2008 10:07 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD