2012/06/21

突然懷舊之平井堅篇

剛看完《仁醫》嘛,第二輯堅叔首主題曲真係簡棟到起雞皮(這是讚美﹗),同時堅叔又推出新單曲《告白》,都係劇集主題曲喎…um,心血來潮,讓我懷舊一吓堅叔多年來影視作品既歌吧~

KISS OF LIFE (「ラブ・レボリューション」主題歌)


《Love Revolution》沒看過,其實我不喜歡江角真紀子個樣…太惡囉…天海大姐都仲有幾分傻氣和柔情丫硬朗得嚟…um。識呢隻歌係因為我大愛《Gaining through losing》(此曲在吾博出現率極高,回想起來…我諗不外乎係睇紅白或FNS而識的…),膽粗粗走去為一隻歌而買一隻碟,我一路以為堅叔唱開《樂園》一類慢版R & B嘛…《Kiss of life》很輕快架喎﹗(但其實此碟除了上述兩首、《Miracles》和《Even if》外就無聽其他歌…哈哈哈﹗)


Ring(「サイコドクター」主題歌)

吓?呢套甚麼doctor的劇竟然係竹野內豐主演既?而且啲客串既患者卡士好強大,仲有唐澤壽明客串喎﹗(咦,是crossover《白色垃圾》嗎?)…而我不知道這套劇是啥喎﹗呃…《Ring》是當年有追堅叔的single而聽,咁幾舒服的舒情歌(堅叔唱傷感情歌把聲真係好似喊咁架﹗)…雖然mp3 playlist內一直存有呢首歌,不過排名不甚高(你問我我都哼唔出咁囉…)

瞳をとじて (映画「世界の中心で、愛をさけぶ」主題歌)

其實我不喜歡大澤農夫叔叔和長澤妹妹,電影版只看過一次,但因為農夫叔叔在學校禮堂邊聽walkman邊回想女角的事,之後響起呢首主題曲…「瞳をとじて 君を描くよ それだけでいい」…是多麼的傷感呀﹗(堅叔作詞架喎﹗)女角已死,就唯有閉起雙眼在腦海中描畫番佢個樣出嚟,真係聽到想喊(也真是喊咗出嚟的…)…um,我是因為呢首主題曲而對電影版加分…個畫龍點晴的功效太強了﹗至於遙妹和山田孝之的電視劇版,睇係睇過…但無乜印象囉…

POP STAR (ドラマ「危険なアネキ」主題歌)

這套《危險大姐》有聽過但沒看過…是伊東美咲主演的嗎?哈哈哈﹗而我不知道此劇是啥喎﹗um,認識《pop star》其實是因為應援團﹗過關過極都過唔到而被逼聽十萬九千幾次想唔記得都唔得啦﹗um,而後來堅叔係出咗個winter lover version,跟原版的大有不同,都很不錯的說~

哀歌(エレジー)(映画「愛の流刑地」主題歌)

而我又不知道這部戲是甚麼喎?記得當年流傳「平井堅的聲音如果加速播放會變成一青窈的聲音」(而我也沒有聽一青窈的歌既…)…咁追開single咪聽埋隻啲歌佢咁解…傷感情歌…呀,其實呢,堅叔啲歌用作聽解練習幾好的,英文少(某啲歌)…又成日有擬聲詞(咦,淨係得佢一個係咁咩?)…同埋啲歌詞幾詩意意景又靚咁…

キャンバス (ドラマ「ハチミツとクローバー」主題歌)

套劇悶到我流口水…但首歌真的很動聽。主角們是美大學生嘛,歌名就係畫布,歌詞描述不同生活小事,加加埋埋就係我們的畫布了~~~噢﹗點解我會覺得首歌帶出嚟既野仲多過成套劇既?真係一個謎﹗另,同碟的《君はス·テ·キ》不喜歡(唔好意思,呢啲懶佻皮的我都skip的…XD),小的鐘意最尾一cut《cry & smile!!》,「明日は時々Cry 人生は Cry&Smile  明日はきっとSmile !!」…人生不就是這樣嘛…

Sing Forever (「スッキリ!!」テーマソング )

咦…我以為呢首歌我口唱我心咋喎﹗原來係情報番組主題曲?我幾鐘意副歌啲合唱(呃,又唔係acappella但有啲教堂聖詩feel的),一齊「sing singsingforever 摑みとろう Tomorrow」~~~~um,我們都需要多啲正能量的說。…而我成日覺得係我口唱我心呢…因為呢cut係《Japanese Singer》隻碟的第一cut嘛﹗

いとしき日々よ (ドラマ「JIN-仁-(完結編)」主題歌 )

一唱到呢句「いとしき日々よ サヨナラは言わないで」我就會起雞皮架啦﹗本來以為第一輯misia首歌已經好強感染力,第二輯可能因為主角們生離死別了,一聽到「再見」二字感觸甚深,南方大夫和咲是生離,跟龍馬san是死別(噢﹗好悲情)嘛…嗚嗚…哭死我了…(又是一首為劇集畫龍點睛的…)

告白 (ドラマ「Wの悲劇」主題歌 )

此劇未看過,歌是因為追single而聽的,唔係傷感情歌喎…cool cool地有點隔岸觀火的感覺,套劇係咪都係呢隻feel呢?

最後…可以讓我屈機一吓貼番我的萬年至愛《Gaining through losing》嗎?﹗哈哈哈哈哈…(一諗起被寶島的F4改編了就反白眼…囧)

殺死人的溫柔
藝話今年3~平井堅《キャンバス》

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD