2012/06/22

Believe in your dream~回歸前後15年

咦,原來呢首歌叫《難忘時刻》?我一路都淨係聽過副歌「Believe in your dreams~~~~~求你我夢想一一建立…」咁,仲係環球歌手限定咋?咪無咗莫華倫和尹飛燕囉?

正經的,搬文搬到5年前一篇《香港始終有你~回歸前後10年》,一晃眼又過5年,又是大肆慶祝的時候,又是整首懶溫情的主題曲(好似話由宇宙強band 搣示打創作?)…呃…但這5年好壞參半(是半嗎?),聽住首咁歌舞昇平的歌是覺得有點諷刺既…呃…

anyway…生活是需要繼續既…
 (灰色是07舊文)

十年前,我是個學生;十年後,我是個打工仔。
um,咁我而家都係打工仔,希望下年可以回歸做貧苦學生,紅磚,等我呀﹗

十年前,我很討厭每天上學;十年後,我覺得返學是世上最幸福的事。
這是毫無疑問的…

十年前,我討厭每天穿一樣的校服和黑皮鞋;十年後,我更討厭要煩配襯的返工衫和高跟鞋。
我覺得老闆已經放棄我…由得我converse了…哈哈哈﹗

十年前,我對即將要面對的會考感到很茫然;十年後;我對前路依然茫然…
Stepping into tomorrow, tomorrow, 明日へのドアをノックしよう~(希望快啲成事,唱住歌先)

十年前,隨身物品(尤其是文具)一定要無印﹗十年後,隨身物品一定要抵﹗(其實還是有很多無印…雖然佢狠狠咁hurt過我兩次…嗚…)
其實我依舊是周身無印…哈哈哈﹗同埋成身u記囉…

十年前,我覺得自己知的已很多;十年後,我覺得我知的還未夠多…
好奇異的是,會不停有人問「你學完日文未呀?」、「仲去讀書?」…學海無涯喎﹗唔去買樓拎去讀書…是奇怪的選擇…?

十年前,我沒想過讀大學;十年後,我發現讀了大學還未夠…
當年勉強擠上了學士的行列,不用去追副學士…是好彩吧?我alevel啲成績…呃…

十年前,我以為「失業」只是econ書的一個term而已;十年後,我畢業後失學又失業幾個月先搵到工呀﹗﹗﹗﹗﹗
當我以為沙士已經好癲時,08年來個金融tsunami喎﹗我的mpf呀﹗

十年前,選科隨感覺行事;十年後,慶幸當天聽天尤命亂選的大學本科讓我今天搵到啖飯食。
咁嚟緊應該點選科呢?好頭痛啊﹗

十年前,我幻想第一份工就是自己的dream job;十年後,兜兜轉轉才找到一份和理想相近的工作。
5年來…都仲係…唉…

十年前,身邊是諸事八掛的書友;十年後,身邊是諸事八掛的工友…
身邊竟然有同同睇過《快刀手洪吉童》,人生有個真正朋友的確好極﹗飲勝﹗

十年前,我不喜歡作文;十年後,我竟然自發走來作文…
08、09年是寫少咗好多,不過so far都keep住久不久就來寫(雖然都係花癡文多…仲連地盤都轉埋)…都算勁吧﹗(hills mode中)

十年前,一定要帶住喺身的是地鐵飛;十年後,一定要帶住喺身的是發達通。
因為公司出入都要用發達通,日do夜do之下竟然返屋企都想拎發達通來開門…超癲…
 
十年前,常和家人爭電話煲粥;十年後,只會和家人爭廁所。
屋企可以裝修,但不能整多個廁所出嚟…囧

十年前,電話都是2字頭;十年後,電話有1,2,3,6,9...等字頭。
97年…我未有手提喎…07年用的號碼尚在,不過而家多多一個了…

十年前,手提只會是黎明手中的物品;十年後,已不知換過多少部手提…
轉手提呢啲野唔好俾我媽媽知…佢唔知…佢唔知…佢唔知…(XD)

十年前,我家看的是成報;十年後,我家看的是生果日報。
我連娛樂版和副刊都沒看了,娛聞從微博看就算了…

十年前,我每天都追TBB劇;十年後,我每天都煲日本電視劇。
日劇都仲有追,今年竟然睇埋泡劇和動畫(係…我確係睇緊動畫…),奇呀呢﹗

十年前,便利是有年青人讀物;十年後,便利是麻甩仔讀物。
除了是為某人做封面而買的外,我好似n年無買過雜誌了…
 
十年前,我打的是gameboy;十年後,我打的是NDSL。
而家…係打手提的囉…

十年前,家中電腦用win3.1/95;十年後,家中電腦用XP。
netbook轉了win7,但我司部機仲係XP 和office 03,奇呀呢﹗

十年前,儲文件用的是1.44 floppy disk;十年後,儲文件用的是gb gb 聲的usb手指。
手指都仲用緊喎,同埋用icloud呀dropbox之類的雲端硬碟啦…(我好先進﹗哈哈哈)

十年前,家中電腦不能上網;十年後,家中電腦一按即上。
um…5年前仲要靠lan線上網,而家有wireless router拎住部netbook周屋都可以上,科技先進令我們生活更方便了~~~啦啦啦~~~~

十年前,我只有一個通訊地址--屋企;十年後,我有十萬幾個電郵地址。
而家仲多咗兩個﹗巧京京囉…

十年前,我不懂打字和中文輸入法;十年後,我每天打字和打中文比寫字還要多。
除了日文輸入法,仲學堆泡文輸入法…哈哈哈﹗

十年前,回家第一件事是開電視;十年後,回家第一件事是開電腦。
而家手提都可以上網,返家都唔急於開電腦了…

十年前,我多數聽華語歌;十年後,我多數聽日文歌。
哈,呢水我勁聽泡星的日文歌喎﹗(我今年太反常了…)

十年前,最讓的感動的歌是陳奕迅的《今天等我來》;十年後,最令我感觸的是張敬軒的《笑忘書》…
um,這幾年我成日講「正能量」…係啦,就係需要聽多啲呢啲歌等個人都熱血起來﹗

十年前,Kinki Kids是《硝子之少年》;十年後,Kinki Kids變成兩個佬味十足的佬…
opps﹗今年係佢地出道15周年了﹗

十年前,我對巨基的《歡樂今宵》感到莫名興奮;十年後,我對巨基的《星戰》感到莫名失望(其實這張碟是前年出品…)
我好似徹底skip咗古眼神了?﹗

十年前,我出街聽discman又常買唱片;十年後,我出街聽mp3又不願買唱片…
唱片真係少買了,其實都是rip做mp3的嘛…(最近買的幾張…都係某人囉…ost和日文album)

十年前,樓下的超級市場是KK;十年後,樓下的超級市場是惠X。
這個沒變…
 
十年前,看電影一係入戲院一係租帶;十年後,看電影一係入戲院一係睇DVD/VCD/XX…
我對上一次入戲院會唔會係上年套《奪命金》呢?話時話…

十年前,佘詩曼是出爐港姐;十年後,佘詩曼是出爐視后。
佢都奔向大中華了…

十年前,出國拎的是BNO;十年後,出國拎的是特區護照…
前幾天娘才講起話日不落國過幾年唔會再發,要換趁手…但對照特衰護照,費用貴好多,免簽證地方又少好多喎﹗?

十年前,沒有人說要學兩文三語;十年後,兩文是學了,但三語仍然很爛…
考了日文一級,應該是這些年語文上最大的成就…哈哈哈哈﹗

十年前,我捨不得英國佬同時不知如何面對祖國同胞;十年後,我依然捨不得英國佬和依然不知如何面對祖國同胞…
沒有變…怎麼辦…

十年前,我期望登記做選民;十年後,我登記了做選民但…次次投票我也miss…
因為我討厭xxxx,於是次次都有去投票的…哈哈哈﹗

十年前,我對政治毫無認識;十年後,我對政治依然毫無認識,但估唔到自己有份行7.1大遊行…
其實只限03年一次…好熱呀﹗呀…

十年前,我覺得香港很可愛;十年後,我覺得香港很(或有點)可怖…
好似越來越差…怎麼辦?

8 則留言:

  1. 十年前,儲文件用的是1.44 floppy disk;十年後,儲文件用的是gb gb 聲的usb手指。

    早前好像聽說政府還在用...忽然想如果有人把我要的資料放在磁碟給我怎麼辦?現在的電腦已沒這個插口...
    ----------------------------
    十年前,最讓的感動的歌是陳奕迅的《今天等我來》;十年後,最令我感觸的是張敬軒的《笑忘書》…

    我自己覺得最感人的歌是林子祥的老豆三部曲melody追憶+單車+空凳
    雖然歌說的是父親,但代入別的親人來聽也成。
    還有最近在討論區看到一首遺忘已久的兒歌:袁鳳瑛 - 阿花的故事
    有養過寵物的人相信也會有共鳴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我司09年時換過電腦,而家啲主機都無floppy drive,前面茶水阿姐個位那部仲有,我成日打趣話有乜disk要read仲有部機可以用…而我屋企其實仲有個usb floppy reader的說…05年換notebook時買落…應該仲用得…

      《阿花的故事》我有印象呀﹗個mv影住隻貓only但唔知點解我睇得好感動覺得好慘…

      父親呢三首歌我都好喜歡,仲有劉華的《十年》…

      最近很有共嗎的歌是安室奈美惠的《love story》和張根碩的《tomorrow》…但…應該不會有太人聽過了…嗚…

      刪除
  2. 不只你公司仍用Windows XP和Office 03, 我公司也是呀...所以一點也不奇怪...公司真慳家呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又覺得ok…用得咪繼續用囉﹗(部腦是09年換的),而且微軟有coverter將新office的file轉成office 03 read到既file,唔怕走位(特別係ppt)就ok啦…

      刪除
    2. 澳門讀者26/6/12 22:16

      我也不反對~~Windows XP和Office 03都好好用。但是若excile file的格式太多的話,有時用converter也開不到,有時即使開到,但所有格式都會消失。

      哈哈。。。電腦也在去年換了,但只是upgrade了硬件,軟件仍然照舊。

      刪除
    3. re:澳門讀者

      暫時都ok既,公司的file唔會有太複雜的formula、格式咁,所以轉咗開番都用到。屋企機都係,未到最後一刻我都唔想upgrade,好怕up完要花時間去適應button移位轉樣呀咁…

      屋企部netbook係因為上一部中毒即時死亡才換,才用了年多…超灰…新野好多時都唔及舊野襟用的說。

      刪除
  3. 因為我討厭xxxx,於是次次都有去投票的…哈哈哈﹗
    >葉字開頭?

    前幾天娘才講起話日不落國過幾年唔會再發,要換趁手…但對照特衰護照,費用貴好多,免簽證地方又少好多喎﹗?
    >搞清楚技術問題後應該兩年後去英國工作假期,現時Renew三十二頁BNO大約一千七百。

    回覆刪除
    回覆
    1. 非也非也…黨名來的…不過我驚開名俾人打…哈哈…

      上年年尾特衰護照過期要續,當時都諗住不如續番本bno,但計過要千幾蚊,免簽證的地方又不及特衰護照多…卒之都係貪平續番特衰護照了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD