2012/06/04

新歌幾首…

 
(謎之聲:我竟然走去聽番廣東歌喎﹗)真的假的?shine個show已經爆咗?opps﹗要遲吓等公開賣飛再搶過?opps﹗又說,歪文show的後遺好強…shine真係應大家要求開show仲有新歌添﹗
暫時只在收音機聽過一次呢首《第二春》,還真是度身訂造呀﹗又說,其實shine出緊歌時我無乜特別聽的(聽嚟聽去就係《曼谷瑪利亞》同《燕尾蝶》…)…但見swing復合完又散散完又復合後合完又再散,shine同佢地差唔多時期出道的嘛,雖然風格風馬牛不相及,不過都不失為懷念青春好時光的良機呀~

最初聽《明明》以為係癲士的新歌,後來才知是阿sa的solo,說是前作《年年》的續集。第一次聽覺得頗有《冬令時間》那種感覺,cool cool地地講明明知道唔應該繼續但又捨不得放手,呀﹗呢款大路情歌歌詞type轉一轉個包裝即刻有型有格咗,唔係平時呼天搶地你唔要我點解呀那些咁…

其實阿sa啲solo歌幾好聽,《年年》、《MAKE A WISH》、《二缺一》呀咁…咦…我做乜數得出咁多…XD…又說,twins係咪仲會繼續的既呢?(嬌姐把聲真係好弱喎﹗)

阿周大狀繼張太後另一推介…goldEN(真係咁大細寫喎﹗)…感覺佢地個feel都幾c all star的說(而c all star也有新歌《少數》…仲會出《天梯》國語版﹗…但我唔太click)…呃,雖然我唔太buy張太的言論,不過我幾buy佢頭一兩張碟啲歌,(懶係)有態度嘛,咁而家呢隊goldEN既派台歌也是(懶有)態度的,又幾熱血和正面,我對呢啲歌無免疫力架﹗而人生確係應該有多啲正能量架嘛﹗(笑)

正能量呀﹗(就是說某人這張碟會令小的唔聽《minor classics》架啦﹗)我成腦都喺度loop住stepping into tomorrow~~~明日へのドアをノックしよう~~~~(已經聽到識跟住唱了﹗卡卡卡)

************************************************************
其實上面4首都不是重點…重點是這首:
阿的士哥話佢希望以呢首慢歌令大家感受佢既改變(我聽咗個收音機訪問…哈),於是今次特登派首慢歌而唔係快歌,仲搵咗未合作過既陳光榮合作添﹗陳光榮﹗即刻諗起鄭伊麵大哥﹗呃,即係呢,用啲就住就住既旋律去就住就住唱既人既唱功,等出嚟既效果無咁驚嚇…

至於呢首《我是誰》…呃…原來鄭伊麵大哥歌喉真係唔差架喎﹗呃…的士哥幾時派下一plug?不如佢都係勁歌熱舞扯爛背心算啦?﹗XDDDDDD

2 則留言:

  1. 樂壇無大將,shine復出做先鋒,勝在有童年回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都幾灰,SHINE個年代講緊都係10年前,即係2尾3頭呢班人已經要搵番當年的集體回憶…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD