2012/06/05

77777

純粹是覺得這個數字很值得CAP一吓啫…嘻嘻…(閃)

10 則留言:

  1. 太強大了!完全是神級的創舉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢個MOMENT要COP囉﹗之前66666都想COP的…不過一閃即逝了…

      刪除
  2. 在澳門也看到這組數字就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又未試過…最叻都係中到千幾蚊…銀仔咋﹗(N年前)

      刪除
  3. 其實我真係無睇躍舞長安,係屋企人睇,大結局咯,佢地當然有睇,我聽,當然都聽到,結局係不知所謂,明明講到麥包係奸,點知又一個屈尾十將d奸野比個皇后做晒,好趕咁要一集解決晒所有野,你好明顯見到d師奶劇橋段係呢集逼晒出黎,d女人妒忌好,殺人好,賢妻良母比人逼害好,真係師奶都爆,我真係想打爆個電視。
    而且佢點講都好錯配,麥包 boby點講都做得鍾嘉欣同胡杏兒老豆,咁黎襯做情侶都唔知想點,唔知係咪鍾嘉欣做呢套壓力大,好似點扮都未夠靚,點講佢以前我都追過,見到硬係差d野又講唔出,係咪個裝整得佢太瘦?有時好似格離d女仔仲正,jj王君馨沈卓盈都好正,呢三個求其比個我做老婆都正,哈哈哈哈哈哈!by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我誠心期待呢套鉅作快啲做完,我要睇陳展鵬套《衝呀﹗瘦薪兵團》(而家咩年代,仲拎《稻中》個名嚟玩…)…

      呃,其實我係食飯時先唔覺意lap到幾集,就鍾嘉欣同胡囧個角色,又係行業內的在上位者跟一個上位甚快的後來者的對立,好老土囉,跟住一堆女人穿穿插插,同《萬凰之王》啲乜乜貴人一鬼樣…呃…

      jj我麻麻,沈卓盈真的不錯…不過睇佢條路線都似少年湯盈盈…囧

      刪除
  4. 恭喜恭喜~~~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lu

      能夠得到呢個神級的數字我都覺得很榮幸…XD

      刪除
  5. 其實沈卓盈跟本係夾硬整老佢,可能佢仲後生過jj,要沈卓盈做jj師父都講笑,而家仲做人阿媽既角色,咁睇黎佢都唔會有咩發揮,不過無所謂啦,人地男朋友係飛機師,第二時嫁左唔做都得啦,唔通要我呢d電車男咩。

    你睇呢套野係睇到無記菁黄不接,boby麥包做得嘉欣同杏兒老豆都要夾硬做佢地情人就知,真係睇到……呢套野真係無野好講,不如拍套四仔算啦,DFAJS;DFLKJA;SDLKFJQ;PEWKRJQ;LKEWFJQ;LKFEJ;ALSKDFJA;SDLKFJ;
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      我都覺得好詭異喎,套《結.分.謊程式》我唔係集集睇,我都唔明沈大師都係廿幾歲啫,點解有個十幾歲既女,跟住拍張兆輝呢位大前輩,係咪我miss咗啲劇情話佢整容定咩呢?可以咁保持到青春既?

      其實外地都係咁既,演藝圈男人係著數過女人,三、四字頭既男藝人仲可以拍廿幾歲女仔…但掉轉就係姐弟戀的劇情,變咗係賣點的了…要睇開啲啦…無記就更加…啲有份量的花旦都走晒,咪唯有要連達妹和囧上囉…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD