2012/06/03

Happy Elements....

我就說見唔到真身有得睇相都好架嘛…哈哈哈﹗特別鳴謝友人在壽司國拍下的相啊~



其實呢,上個星期有太多莫名其妙的人和事,心情鬱悶到不行,呢個時候真係想唱「可惜我是巨蟹座」…無理取鬧的不是我呀﹗但會很在意。其實呢,現司做了咁耐未試過唔開心到要行入死手間坐低冷靜的說…

我係咪要多謝某人上星期五的快樂北京遊記(如這張…真係歡樂無限…趁人少少講…佢癡線架﹗XDDDD…我驚俾人打…)為我悲慘工作天帶來歡笑無限呢…
又好在阿媽生得我唔係正宗巨蟹,來得快去得快…開面書時見到友人傳來的呢幾張相小的係超開心囉…哈哈哈﹗(um,其實我都好易滿足既﹗借機讚吓自己先)((雖然聽日又要回歸戰場被那堆莫名其妙的人挑戰了…唉))

<<<呢幅我未問博友可否轉載的其實…哈哈﹗

開心相片第二波﹗我的兩位(代)偶像呀﹗好爆炸﹗我諗起n年前喺信和見到我另外的兩大偶像合照時咁歡樂喎﹗某城看起來一點也不比後生仔差呀…(除了…呃…唔好理啦…同埋某人做乜咁白面?)

又說,佢地應該好有共同話題,一個係亞洲舞王,一個係亞洲王子嘛…呀…仲有一個共通點﹗拍過套戲要喪講英文的﹗當然,《梨泰院》係比《雷霆戰警》好得多既…

講講吓我都唔記得咗上星期其中一樣巧唔開心的事是…部叻卜睇唔到日區DVD喎﹗泣奔…(咁我做乜要買隻CD+DVD版呢?我想要多隻《守護星》囉其實…)…

估唔到最後我都係要睇番YOUTUBE…哈哈哈…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD