2012/06/27

2012翡翠歌星紅白鬥…

(圖片轉高登forum)

話說回家入屋企聽到《東張西望》介紹呢個咁爆炸(aka=娘)的節目名,即時引起小的注意…乜「翡翠歌星」甚麼甚麼的唔係台慶節目咩?而…紅白都玩咗半世紀…無記而家先嚟用人家個名?(而,呢個format的節目無記都玩咗廿幾三十年了…)

umum,咁睇呢啲節目首先梗係睇無記朋友英記之餘仲有乜歌手(個節目名叫《英記歌星紅白鬥》?﹗XD)…個list…太人強馬壯了…怎麼都沒有tbb啲自己友?難道佢地去拍劇所以都唔得閒來了?金記得番rubberband(呢家公司都好…頹…),東亞有janice和二彎娜,算係大牌啦,會唔會襯祖師戀咁hit叫埋師兄嚟呢?…

睇呢篇,原來無記同環球破冰失敗了,看來今年的頒獎典禮繼續都係容天后、古眼神和林LONE囉…巧悶呀﹗

而,原來無記高層係某唱片公司高層太太…於是那家星煥在季選拎了5個獎…那5首歌是甚麼歌?…呃…又原來那家店號有欣宜、江若琳等,據說張太會轉過去…oh,咁k姐就坐正環球一姐了…(而我不知佢地PLUG過乜野歌囉其實)…

又據說,原來羅力威簽咗英記…

嘩…好爆…話會請韓團來…

據上圖和報導載,無記要發奮圖強用3年時間追番過去10年時間,除了攪這個紅白鬥,首先係播放上星期《Music Band In HK》,仲會改革《勁歌》(其實改革過唔知幾多次啦),跟住又話搵歌手拍特輯(李克勤VS容祖兒,林峯VS鄭嘉穎…又係英記人呀﹗咦﹗李克人喎﹗),之後又說要以新形式處理《賀台慶》…但甚麼是「超級歌星賀台慶」呢?邊啲係超級歌星?囧﹗

係…呢啲都唔係重點,篇報導話「不惜工本為樂壇出力,冀與韓國音樂節目看齊」…我巧京京喎﹗其實人家有好多platform俾歌手表演,而且啲歌手唔使簽死一個電視台先可以演出喎…而家無記都仲有個甚麼「七日通知備忘錄」…其實有幾多誠意真係破冰呢又(人家泡菜國啲團花多眼亂,可以話佢百花齊放…但真係好難認邊個打邊個…囧)

呢個節目真係太爆炸了,令小的忍不住賦文兼要留意一番,7月7日星期六,以上。

看完後的驚嚇後記:[後記]2012翡翠歌星紅白鬥…

14 則留言:

  1. 用3年時間追番過去10年時間<-用3年時間做返3年嘢都偷笑啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:brownie

      係咪呀,所以見到幅圖和篇報導咁爆忍唔住要貼出來同大家分享吓…

      刪除
  2. 呵呵, 我最初聽到紅白個名都覺得好搞笑...人地都唔興.. 而家仲玩==''
    就咁䏲下勁歌個台同埋music station and k pop 就知點解香港音樂節目咁唔想睇啦!!仲要而家玩埋d騎呢遊戲.....
    以前無線都會比錢做音樂特輯..但而家越黎越縮水o者嘛...最過份有時連mtv都係就咁cut返個歌手企係度唱歌既片段出黎.

    唉.. 睇完tbb個鴻圖大計...真係得啖笑

    by alika

    回覆刪除
    回覆
    1. re:alika

      我第一吓聽到…心諗…你有無娘啲呀…

      其實都係喎,日韓啲音樂節目都係同主持人傾吓計,而且係傾同新歌嚟緊動向有關的計,唔係講緋聞…之後就去唱歌…睇呢啲節目真係update到有乜新歌而且有live睇…好開心的…

      勁歌我知拉咗糖妹做主持…但改過乜革…真係而我不知道…

      如果無記line up啲旅遊公司出吓門,有番啲故事性既話應該都ok丫…好記得當年啲巴西熱浪嘉年華和愛在柏斯的日子都好好睇的說…

      刪除
  3. Mag Lam x G.E.M. !!!
    應該加埋Fi公主喎!

    佢地 3 個差唔唔多同時出新碟!
    Fi:
    http://www.minishop.com.hk/index.php/2010-02-09-11-31-49/2010-02-09-11-33-37/681-2012-06-25-03-38-40/2685-hk.html
    Mag:
    http://www.minishop.com.hk/index.php/2010-02-09-11-31-49/2010-02-09-11-33-37/571-2011-08-09-13-26-29/2640-hk.html
    G.E.M.:
    http://www.minishop.com.hk/index.php/2010-02-09-11-31-49/2010-02-09-11-33-37/13-gem/2630-hk.html

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:匿名

      fi公主八月開show,或許而家唔得閒理無記啲野掛…見佢之前都有上無記節目應該破咗冰…
      希望多啲人可以出現喺無記啦…真係太悶…識既就嚟嚟去去那班人,唔識既就繼續唔識…哈哈…

      刪除
  4. 以前哥哥紅姑同張影后的日落巴黎都好好睇的! (重有卿姐"碧波蕩漾昆士蘭"...個名簡直一流)

    無記高層阿太唔止係某唱片公司高層夫人, 回巢第一擊係今屆港姐...老實講注目度重衰過之前, 去到英國都唔知班佳麗做乜, 除左湯xx個女記得有咁o既人之外, 成日話foul呢個foul果個, 搞完一輪都唔知咩事, 又話真人show形式, 唔覺喎, 佢又唔敢好似外國d真人騷咁, 影d女仔兜口兜面講粗口嘈交呀....

    講返music station, 我簡中都有睇, 佢地成日翻炒d n年前金曲count down....回帶味都幾濃下...
    又成日akb48...悶到....

    回覆刪除
    回覆
    1. re:blue

      咦,卿姐那個唔記得,我記得郭城城和朱un那個喎,條感情線仲去到整埋套電視劇出嚟添…

      又係喎,今年啲港姐除了面試吓在報紙睇過吓之後…去咗倫敦完全唔知發生乜事,跟住一個都叫唔出名…連那些報紙起的迷你甚麼縮水甚麼都叫唔出…

      music station啲count down我好鐘意睇架…識番多啲舊歌嘛…不過我都好耐無追了…n年前初初迷kinki時就個個星期睇…

      刪除
  5. 真係得啖笑-_-

    ERRRR點講呢,我用個例子講。我做緊果樹,J2播MAMA(Mnet Asian Music Awards),我係度改節目表…(都無做啦而家點講都得了)跟手有觀眾打電話黎問,J2幾時播MAMA,個同事完全唔知發生咩事,「咩係MAMA?」我話比佢聽咩係MAMA囉…但係最重要的是,佢同我同年的囧囧囧囧囧囧囧囧

    係日日lunch都係睇娛樂新聞,但佢又睇左幾多入腦呢,佢係撈呢行嫁喎…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:caroline

      就係好笑先拎出嚟分享嘛…

      就算本身唔追開娛樂野,工作上成日見日既應該都有少少認知吧…就如我本身唔飲酒,但成日見住都要講得出幾隻紅白酒名啦…

      佢又勁咗少少…而同你同年…吸收能力都咁…呃…真係…囧﹗

      刪除
  6. 見到這個題目, 忍不住要搭嘴, 首先是Music Station, 其實回帶那方面還可以容忍, 但請來請去都是那幾個實在有點......, 其實看來天下烏鴉一樣顏色, TV Asashi和J 家及秋原康的閞係真係好, 每個星期都是這兩個機構上來打卡咁, 有些歌星出碟都唔見請上來. 我睇了幾年, 例如安室好似唔多見咁. 不過雖然如此, Music station都有young gun環節, 都有up & coming的組合或歌手睇下, (雖然都好似比較後知後覺咁)不過我要申報一下, 其實我都喜歡某些j 家組合, 所以未至於要cut唔睇. 韓流在日本應該好勁, 不過在music station見來見去都只是kara, 東方神起 和snsd, 雖然保護日本本地市場這鼓壓力是大家明, 但韓流上來名額不均則亦有點那個.

    至上樓上網友提及tbb的年輕同事和現今樂壇脫節的情況真令人大開眼界. MAMA tbb好似播過兩年bor, 我很有興趣想知她的該位舊同事工餘興趣會是什麼.

    至於tbb所講的新紅白, 聽聞嫌羅力威亞記味濃而唔請, 依家活躍有碟出的已經唔多, 其他有知名度的又一係請唔出山, 一係傾唔掂數唔請, 一個無陳奕迅又夠人多的紅白, 找誰看?

    回覆刪除
    回覆
    1. re:saman

      歡迎搭咀~~

      music station首先我其實好耐無睇,所以唔知而家啲嘉賓回帶回成點,不過就我n年前睇(01-04年倒啦,那時個個星期追),個個星期必有j家人(於是我識埋好多佢地既歌)…安室我睇那時都仲有上ms,同埋那時光一主持的pop jam(已摺),當年都幾多唔識既新人出現,咁聽聽埋埋好多唔係追開但又幾好聽既歌手新歌…都幾好的…

      近年就無追呢啲節目了。韓流既話,boa/東神/snsd泡菜國係同一間經理人公司,可能係咁於是成日見佢地上吧?n年前rain爆紅時我都唔太覺佢有上ms,跟住前陣子張根碩去日本宣傳,上咗幾個節目…無上ms反而上咗nhk的《music japan》(其實我唔知有這個節目…)…大囧

      韓流呢,其實應該只係某group人熱愛,跟住被人煲大(不排除是…泡國傳媒…哈哈),如你所講日人係好自我保護主義,某些韓星在日本確係好紅,不過又未紅到係大眾熱愛那種,睇佢地出演既劇集呀節目呀收視其實無大升,不過product就確係好賣得咁囉…

      陳奕迅唔會理tbb啦…佢都就嚟開show啦,講起來呢個紅白甚麼今個星期就係,又即管睇吓佢攪啲乜出嚟…

      刪除
  7. 咦,會請韓團,係除衫的那團嗎?(<-明顯是來柴台的)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:lu

      呢位施主…哈哈哈哈…

      如果有無記唔會唔宣傳掛?都唔覺有人講有咩韓團嚟…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD