2012/07/02

[韓劇]終於…一條龍最後《黃真伊》

看在前面文寫於3月16日…成3個半月前了﹗而文中連住寫的另外兩部劇都ko咗好耐…幾經辛苦…小的終於都睇到恩浩公子,完成一條龍的偉業啦﹗嘩哈哈哈哈…呃…咁我的看點…係誤焦點咗…呃…個故仔…我以為我睇緊《耀舞長安》囉﹗

(好勁呀我…一日睇了10集…哈哈哈…放假果然是煲劇日…)
有教坊,有藝妓(vs舞優)之間比較,跟住教坊主持人係有官職的,然後教新入門的弟子各式技藝咁,好難唔諗起《耀舞》…呃,雖然路線是毫不相同,只係咁啱諗起啫…

呃,點解清國來的使臣唔係梳辮係明朝郁既?﹗《快刀手》都有個海浪公園殭屍郁的清國使臣丫﹗另,點解啲王公貴族們下午流流就去妓坊飲酒…仲拉埋啲儒生去…嘆tea嗎?﹗

其實…我的看點是恩浩公子嘛…只睇有佢那幾集係咪好衰呢?其實我幾鐘意套劇啲配樂…哈哈﹗

小朋友年代的黃真伊好似我一個親戚…XDDDDD…好像比大個的真伊姐姐令喎…

呃,交代主角大個咗,今次係喺小朋友們在水中練呼吸,小朋友落水,影吓春夏秋冬之後出水的就係大人們了…呢吓我諗起馬景濤版的《倚天》,阿無忌exactly就係咁喎﹗(而出水時馬生噴晒水咁狂笑個樣我笑咗好耐﹗)黃真伊旁邊有松都教坊行首大人望住,阿無忌有楊逍﹗哈哈哈哈哈…

出現了…哈哈哈哈哈…

房祖名頭呀﹗(雖然阿祖名已經無留呢個頭好耐…但作為佢signature到不行的髮型,不得不用佢個名命名囉呢個髮型…)而之前某人在北京時喺party同祖名相遇…仲喺微博度hihihi咁…哈哈哈…(其實我想問,認真的,係咪行成人禮或者考咗試先可以梳《成均館》那種有條head bang ban喺個頭度既髮型?)

王的男人》呀﹗一開始李準基哥哥就係咁喺鬼咁高的繩上面跳舞的說…(講起上來,那套戲的陰柔跟《狗與狼的時間》剛陽feel啲對比真係好大,但佢又handle到嗰度好野…)((如果而家叫某人再去鏟頭拍番《快樂人生》/《貝多芬》又會點呢?﹗﹗))(((唔爭在講埋,好爆炸的發現,《快樂人生》的大叔之一、《梨泰院》的檢察官、《愛情雨》的阿爸竟然就係《王的男人》個王﹗嘩嘩嘩嘩…)))講起上來李準基哥哥回歸了…下季有新劇上…

常見劇情之英雄(?)實要救美,然後相擁跌在地上…

哈哈哈,回味跟黃真伊相擁一刻個樣好好笑…(之後我諗起俊俊呢個樣和荷娜呢個樣,回味係咪都係常見劇情呢?)

我見阿佳郎個侍從順石身光頸令架喎,做乜恩浩呢位…好似咁lei fei既?﹗

而家睇到第3集…純粹cap圖一番…哈哈哈…以上。唔知之後會唔會有心機睇埋落去…恩浩公子好快就會一命嗚呼…到時…或許…連會如《樹大根深》咁無女林大人小的就唔睇了…哈哈哈哈。

um,咁之後可以去睇《秘密花園》了…博友們大推。

***************************************************************
上半part都在為某人花癡?﹗哈哈哈哈﹗雖說學藝一部份有啲《耀舞長安》,真伊和恩浩公子的初戀愛情故事就有啲《梁祝》feel,注定的悲劇嘛,就算有真伊媽和樂官大人幫手都係好事多磨終於二人都係不能出走,仲攪到病既病死既死,好慘…

 恩浩公子,RIP…嗚

好《梁祝》呀﹗阿英台花橋經過山伯墳墓時個輪俾泥食住郁唔到,恩浩靈柩經過教坊時又突然郁唔到…嗚…好似係都要見真伊最後一面咁…

擾攘一輪真伊終於出嚟見恩浩最後一面,仲知道出走當晚原來係行首大人使橫手令二人不能相見…呢個哭別的場面哭死我了…

經過一段生離死別的初戀之後真伊立真決心做個隱藏自己感情的妓女,噢,佢話要向兩班貴族,令佢吃盡苦頭的那班人還以顏色,仲要向行首大人雙倍奉遠咁話,咦,有看點喎…話時話睇完恩浩公子呢段都去到第10集了…差唔多睇咗一半…唔爭在睇埋佢啫?﹗哈哈…

又唔爭在講埋,因為呢段悲慘初戀故事…小的分心無留心睇歐國盃決賽意粉隊點樣俾西班牙粉隊大炒4比零,好似無咁傷感囉啲波喪…唉…算啦…超額完成架啦…嗚…。係,我係一路睇波一路煲劇的,唔係點會一日睇到咁多集呀﹗哈哈哈…

2 則留言:

  1. >>交代主角大個咗,今次係喺小朋友們在水中練呼吸,小朋友落水,影吓春夏秋冬之後出水的就係大人們了…呢吓我諗起馬景濤版的《倚天》,阿無忌exactly就係咁喎﹗(而出水時馬生噴晒水咁狂笑個樣我笑咗好耐﹗)黃真伊旁邊有松都教坊行首大人望住,阿無忌有楊逍﹗哈哈哈哈哈…

    阿鄧一君變左做程志美醫生的場面都係咁上下

    回覆刪除
    回覆
    1. re:blue

      哈,我記得鄧一君變程至美係拉遠鏡影住鄧一君跑跑吓就變咗程至美,而馬生那個變身係exactly喺水度彈出嚟(仲唔著衫添﹗噴晒水懶開心咁笑),所以文中只舉這例囉~

      而呢幕出水馬生我笑咗好耐…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD