2012/07/08

[後記]2012翡翠歌星紅白鬥…

寫了篇說在前面文,不如唔爭在寫埋後感了吧~


  • 首先一句,我只坐低睇咗頭一個鐘,跟住入房溫書,後面的情節是從fb得知,呢個節目有令各人洗fb板的功效…都算成功丫?
  • 司儀見番林曉lo喎﹗um,吹波波係四平八穩(除了佢啲感情世界,做司儀嚟講我唔討厭佢的), 林曉lo可以攪吓氣氛,無咁悶…
  • 我想問復辦的《歌星賀台慶》以來係咪都係古眼神和容天后做隊長?佢二人「鬥氣」(角色需要…)鬥到好似街市魚佬鬥菜婆咁…點呀…
  • 跟住又硬係要整個總司令出嚟,曾志偉用呂方嚟窒dodo姐由拍緊拖講到人家分咗手…你唔悶我都悶啦,跟住佢兩個連埋古、容4個人拎住支咪放大聲線的鬧交…好吵耳…我明呢啲係角色需要,但可唔可以唔好咁入戲呀…
  • 其實容天后近兩三年講野已經好咗好多…但佢形容Jenny姐姐是「勁肺」…我明,我明架個意思…但都係忍唔住笑咗…
  • um,啲環節,好似話之前有一場角力,話無記想歌手從環節出發唔唱/plug新歌,咁唱片公司就梗係唔想架啦…(司儀稿都有提到佢地「放棄」plug新歌…咁大奉獻呀﹗)…um,啲環節既設計其實四平八穩既,都係一貫既經典金曲(或者唔經典的)以勁歌熱舞/rock/unplugged呀咁表演出嚟…
  • 以我睇了的部份,容天后落力sell的甚麼十幾廿個女仔勁歌熱舞唱經典快歌…跟住俾曾志偉串一堆腳…(我即時諗起啲泡菜國女團的mv…真係一堆腳…)好好笑…
  •  我娘係咁話啲女仔唔識…呃…我認得裕美囉(但佢個假髮郁好難睇…)和阿啤娜囉…跟住有隊甚麼super girls(朴友說佢地號稱香港少時…吓?﹗)錄定的都唱到走晒音…真係巧京京…最尾鍾sherman、鄭融和hotcha一group時終於舒服番晒…終於有班人比較正常了…
  • 男子組的攞嚟朴F…雖然都勁扮泡男團(粉絲別打我…無惡意…真係覺得造型((眼線呀﹗))和曲風都好似﹗哈哈),但起碼有版有眼嘛…呢隻style鐘唔鐘意係一件事,起碼唔會覺得難看先囉…
  • 跟住表演完啲司令好似要食咗啲評判咁問人意見真係巧京京…又難為阿雷仲得、陳hanjin和豹哥俾dodo姐兇住兜紅組都唔係好差…
  • 容天后跟許志安合唱那個環節…許志安已經升級做前輩同林子祥、Jenny姐姐一齊做神秘重量級嘉賓啦?(然而,佢地唱的那些許氏合唱歌我都不喜歡…忍不住轉台了…)
  • 阿梁漢文和張智霖好似人家日式演唱會咁喺升降台度唱歌,但無記那個疑似地盤吊兜真係好詭異,包塊銀色布就叫佢兩個上去唱了…感覺是兩個地盤工友在地盤唱歌…同埋梁丙哥無啦啦做乜唱到笑…
  • 女子組唱經典電視劇歌(平時《賀台慶》最好睇的環節》﹗)…胡琳、關心妍都ok,但江若琳…都算係同一grade嘛?(以唱功而論…囧)…跟住Jenny姐姐出場…我娘說終於有正常野睇了…
  • 男子組許牙醫、林lone unplugged一段幾好睇,我勁愛的《come 2 me》轉咗unplug版都好好聽啊﹗(咦…我係佢暗粉?﹗哈哈哈哈哈)…
係…我就係睇到呢度,無睇到的士陳、阿sa、張太的驚世演出(聽聞sk姐都唱得不太好…)…

um,出盡九牛二虎之力都係咁既話,年尾台慶點算?

都算啦,陣容方面我諗盡咗力,都請咗咁多台灣歌手來助陣(說好的韓團呢?)…係個內容可以執執嘛?啲「美少女」們唔得跳舞就唔好跳啦…真係巧京京啊﹗

好明顯,白組真係正常好多…就驚嚇度而言…我開始期待《歌星賀台慶》會係點精彩法了…嘻嘻…

2 則留言:

  1. 裕美還健在嗎?生命力真頑強......
    台慶就是一班tvb藝員表演啦,歌星唱歌只佔一part,自從早幾年這part成了巨猩演唱會,一直是本人的廁所位。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      生命力頑強的歌手仲有鄧穎芝﹗

      如果正正經經唱吓歌都OK呀,最驚係一班唱得難聽的人虐待大家聽覺…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD