2012/07/06

「飛」機…

話說…最近小的好似中邪…兩星期內不停跌手機…但奇妙的是…原來部機都幾襟跌…竟然無花無盛,又盛又裂的是個殼…

呢個時候我諗起《白熊咖啡廳》講智能手機的一集,熊貓君玩手機時一野飛脫跌碎咗個殼…小的「飛」脫手「機」時執起第一反應都係「殼呀﹗你無事嘛﹗」… 哈﹗
平時叉電放在(放在地上)電腦主機上然後自己轉身時部手提俾張櫈撞跌不下數百次,已經習以為常(所以才發現部機原來好撞得…碎裂的竟然是個殼)…這一回…實在太經典…不得不賦以示意圖乙幅…

係咪癡線丫…巴士司機chok車,dub得太急於是手提從我袋上一野飛咗去司機位旁…注意我係坐中後面啲四角位﹗﹗﹗﹗﹗跟住小的走上前執番部機…阿司機(煞有介事…係咪驚我發難設訴佢?)仲冷冷一句:「你早啲撳丫嘛…」(有人要在此站下車)…嗚呀﹗我執起部機個殼花到盲人凸字咁既feel,跟住左上角裂出一條2cm長的痕,擘得開的…嗚呀﹗殼呀殼,你死得好慘呀﹗

(而部機喺我一再檢視之下,係無花無盛的…)


乖小孩就唔好好似我咁一路行一路玩手機,一個踩空整個人都仆低了…損手損腳不在話下,最慘是部機面芒貼俾我刮出3條刀疤﹗係3條呀﹗清晰可見的3條刀疤…當然,個殼係花咗的…

媽,我好鐘意個殼架…而家爛到不得不換了…嗚…

(基於電腦沒相關軟件,沒有得綑邊加色…就貼原始的鉛筆畫了…)

6 則留言:

  1. 回覆
    1. RE:brownie

      係刀疤強啦…XDDDDD

      刪除
  2. 就是因為個殼保護部機先冇事吧

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      其實我好鐘意個殼,就算佢係4既用落4S度唔啱位我都超殺的說…

      刪除
  3. 你的插畫很可愛

    另,如若你的手機再持續跌下去的話,你會否上淘淘買多幾個套,平點,爛了也沒那麼心痛嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Saman

      謝謝~~~

      而家我用緊個甚麼jelly殼,是膠的…跌落地(touchwood)應瀉倒度力,殼唔會花部機又唔會花…哈哈哈﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD