2012/07/05

《大小說家》林宥嘉

其實我仲停留於《伯樂》的年代(這首是萬年至愛﹗),前陣子看yy演唱會發現(﹗)《唐人街》很不錯,然後某日從收音機聽到新碟第一主打《誘》…很不錯﹗原來不經不覺就幾年…既然撞著新碟推出不聽白不聽,這就是我聽此碟的緣起了。
(我要突然小說一番?﹗)

((這個星期就是不停安室/橡筋/yoga的loop,一首不飛地loop喎,很神奇,好少碟可以令我一首不飛,仲要同時有3隻碟有呢個神奇功效﹗))

看了博友的導讀,oh,專輯背後有咁多故事…小的未有太深究,就…只講歌…吧?﹗

1.思凡
先進星球外星人不願離開落後地球的故事,幾好玩輕輕鬆鬆的(看博文有人說歌詞可以玩味一點,都有啲既,或者放在開首先放首中慢版的做intro?),聽到「我想我慢慢地 終於明白 這落後星球有多可愛」一句時…我就會諗睇旅遊文人家來吾港玩得幾開心幾盛,我地會心諗「車…有乜好玩啫」咁,點解人家會玩到唔捨得走,是一個謎﹗

2.Runaway Mama


是mama義無反顧出走搵番自己的故事吧?(果然是故事專輯)…「Runaway runaway runaway義無反顧」呢句我會對號入座的說…(小的這個月都要runaway了…我等咗好耐啦﹗吼﹗)

3.越反越愛



蘿蔔歐與豬麗葉﹗oh﹗我明了﹗好多真假聲轉換…除了rock rock地的編曲,連唱的都要跟歌詞一樣上山下海…oh﹗

4.浪費
全碟聽過一次後最喜歡是這首,好抽心的(就是說我喜歡《伯樂》那種抽心式情歌嘛…),我有成世俾你浪費,不要緊,好悲情。不知何解邊聽我邊諗起古眼神n年前的《放下》,也是講一方無條件等另一方,沒有呼天搶地(「沒有改變」和「停止一切」後淡淡一吓「ummm」好畫龍點睛)但就慘絕人寰…







5.誘


好鐘意「Dalalalala darling」 無啦啦有啲老唱片的感覺…呀,看文案說此曲就係要做到old school啲舊式jazz風嘛…係咪我俾《浪費》吸走咗…反而無第一次聽時咁鐘意喎…

6.週末夜驚魂

撞鬼?但好攪笑個arrangement有啲西部牛仔feel…

7.4號病房


看文有人說《病態》的朋友,不過此曲我好耐無聽過唔記得啦…跟住又有人說起陶吉吉的《鬼》…嘩﹗這隻當年成日拎嚟笑的…(要慘叫「鬼~~~~」(國語音))…btw,陳醫生係咪有首歌叫《心裡有鬼》?真鬼和心裡有鬼,兩首歌都好好玩…

8.勉強幸福

《浪費》的朋友?喜歡一開始幾粒鋼琴音開始慢慢變激昂之後又變回靜靜的鋼琴音,完。看文說此曲yoga「跨越了十七度的真音」…呃…我唔覺既?

9.傻子

《愛 Love》這部沒看喎,如果說《浪費》令我諗起《放下》(其實有無人識這首古眼神的side cut,真的很不賴架﹗),這首就讓我想起陳醫生的《阿牛》,堅持不放手就算明知唔會有乜結果,「我不明白 也不需要明白」,講完了,噢…(跟套戲有關係?)

10.拾荒
 唔知點解首歌的荒涼感讓我想起《小王子》本書…呃…

****************************************************
我諗我認真睇多啲專輯的介紹係咪會多啲體會呢?﹗哈哈哈(但我就係唔鐘意對住書仔望歌詞鐘意自己feel嘛…)…篤手指…

飛佛:runaway mama, 浪費, 勉強幸福, 傻子, 拾荒

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD