2012/07/15

深夜(自制)食堂~牛油拌飯& 八爪魚腸

看《深夜食堂》時最感興趣的是牛油拌飯,究竟有何魅力呢…於是小的本著實驗精神去試一吓…


據劇中說係要將牛油放在飯中焗30秒,而醬油係少少就夠…SORRY…支美極鮮醬油個口…一chok出咗好多滴…我大囧了﹗

um,唔知呢,係咪小的在撈飯方面偏向重口味(哈哈哈﹗)…即係呢,小的食魚生飯呀咁時鐘意狂落豉油的,淨係得牛油味覺得好單調,而那種油的口感…um…我想落多啲豉油…呃…

因為時間關係,小的已經準備好變奏版,即刻啱口味晒…哈哈﹗我就說我喜歡撈蛋和紫菜嘛﹗

這個實驗都應該好難會失敗吧?劇中雖然說要切6隻腳才算數…但屋企包廚師牌雞肉腸看上去…我對我的刀法沒信心…,先試一個4隻腳的頂住先啦…

真係100歲唔死都有新奇事,有技巧的,切深一點啲腳在煎時會彈得出啲,八爪魚的效果會更好的。

等我遲吓試埋整玉子燒,就成一個便當了﹗

search到呢個page好強大,有埋食譜﹗馬鈴薯燉肉看上去好好吃的說…(另外我好想試薯仔蛋沙律的說…)

廚房殺手將會繼續喺廚房做實驗﹗嘩哈哈哈…


********************************************************************** 
實驗的目標2:某人的recipe~右邊這個甚麼豆腐奶昔甚麼的好像不錯的(而那個misu甚麼的東東google了一番才知是泡菜國的健康飲品…)…呀,廚房殺手﹗前進…(某人很鐘意講的term…)

書入面仲有啲豆腐渣甚麼湯甚麼的、意粉、熱食呀咁,揭揭吓竟然好有興趣試吓煮(就是說,聖誕PARTY時抽到支白酒不知如何是好…就倒晒佢去煮意粉﹗哈哈哈…我不好杯中物就是了…)…功德無量呀呢本野…(好貴囉﹗而隻DVD我係繼續睇唔到﹗)…

**********************************************************************  
Last but not least,最近很喜歡喝這個~懶健康的汽水…哈哈…

10 則留言:

  1. 你...你掃雷已經掃到入自己廚房?! 呢種精神實在令人敬佩...

    之前o係街食過豬油撈飯係幾好的,但如果就咁食的話可能買一種濃D 甜少少叫珠油的醬油會比較好呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:yan

      哈哈哈﹗正所謂唔賭唔知時運高,唔試過點知真係雷呢﹗又唔好話敬佩咁誇張啦…

      去過大榮華食豬油撈飯,堅好味的,豬油炸過再落埋豉油,又係一個想難食都好難的組口囉…

      刪除
  2. 妳D飯係咪日本米嚟架?
    我諗落咗紫菜一定好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係﹗哈哈﹗係平時煮飯啲普通米嚟架咋…做實驗拎現成野嘛…
      紫菜撈飯真係得喎…去食日本菜時我比平時食得更多飯…

      刪除
  3. 打漏咗:唔似喎, 用日本米會唔會好味D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企無咁多架生做實驗嘛…求其頂住先啦…

      刪除
  4. 我想話+C既卡路里係高過可樂…

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我唔係日日飲…係口痕或者出完一身汗想飲吓啫…嘻嘻…

      刪除
  5. 八爪魚用胶剪剪,剪6小部倍,滾熟就自己爆,就好靚嫁喇><

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:匿名

      咦…這個我又無諗到喎…我淨係估要煎添…
      下次要試吓﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD