2009/11/08

正能量之歌

慢慢,很怕啲傷春悲秋(aka無病呻吟)的東東,做人做事已經多煩惱野,聽歌睇戲都係為relax一吓,對多啲正能量既野…不好嗎?

藍奕邦 《向前走》
「再痛也要繼續去向前走 怕了再去奢望某某營救 停留原地踏步倒不交出氣力搏鬥」

同碟幾首《獨行俠》、《時候尚早》都很有意思的,人生在世不如意事係十常八九。邊聽《向前走》會邊諗起《烈火3》堅叔和阿牛的一段說話,如果死都要執住兩個拳頭,到最後自己剩番的就可能只有呢兩拳,有時,係要學識放手先得既…

何韻詩 《可可》
「你若有異能即管發送 你是哪種俠 寧願你信」

人人英雄自勉之歌,超喜歡一句「話我蠢,還是信,神力天生總有用」,我相信李白叔叔教落的「天生我才必有用」架,所以「千金散盡還復來」…咁咪…卒之…無乜儲錢的…死了…嗚(此碟的另文乙篇…)

Michael Jackson 《Man In the Mirror》
"If You Wanna Make The World A Better Place Take A Look At Yourself, And
Then Make A Change"


這首歌詞可以拎出嚟做speech的quotation囉。天助自助者,與其等天打救,不如由自己嚟吧﹗

陳奕迅 《New Order》
「我這六年 一天一天 聽酒客 自語自言  怨氣震天 即使我 越聽越厭  我卻笑著 前來賺多點錢 來年讓我 去開間花店」
 
其實真係好激勵人心既第一首諗到一定係《今天等我來》,不過吓吓post這首都好悶吧。攪攪新意思post《New Order》吧﹗上面貼的這一句簡直係我的situation呀﹗哈哈哈﹗well,工作如果吓吓諗成係苦差就真係好苦的了,試著掉轉諗,份工是一個channel俾我賺到我需要的($$$和技能)去實現期後更多的夢想,咦,咪幾好﹗「我信我 這雙手很有用」架﹗

李克勤 《命運符號》
「今天到老 我像那跌不到 我想做   做我命運符號 用我力鋪我路途  只盼我有日會在星夜裡  那天我會 含淚說聲 我做到」
 
呢首無《紅日》咁hit,但激勵人心效用都好work的,考試時候應該聽一聽…

張敬軒 《My Way》
「小時候受傷有人心疼失落有人安慰 現在遇到困難自己就要學會面對」

雙失年代打氣歌(?)((又說這首在吾博曝光率是相當高的…)),當時會聽到喊的…而家聽番依然百般滋味在心頭,呀,大家都長大了…又要唱了:時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…(這是陳百強的﹗哈)

容祖兒 《舊日回憶的山丘》
「明白經歷太多樂與悲我永不可操縱 讓記憶中只記最好忘記當中所有痛」

呢首其實有點sad的…只是現下香港一下子拆這個拆那個,甚麼都捉不住似的,聽著聽著會不自禁對號入座的…(題外話,02,3年時期的容天后…其實啲歌都幾好聽的…)

古巨基 《驕陽》
「患難亦同往 冷暖也共闖 若是迷茫人亦覺開朗」

簡單來說,這首是古眼神(未進化)版的《紅日》或《強》…(還是應該貼番《藍天與白雲》?woooyeahyeahyeah~~~)(16/12/11後按:搵唔番《驕陽》的片源,聽住《藍天與白雲》頂住先啦…篤…)

郭富城 《是個真我》
「從沒有計得失 從沒有信天意 做個真的我 遇挫敗又如何」

(這首和《冰山夢美人》是小的在《狂野之城》這張碟裡的飛佛,大推架﹗)…umum…我唔會貼《強》咁行貨既﹗哈哈。well,這首可以點俾芒果小姐聽喎講開又講… (土豆實在太強大,呢啲應該無乜人識的騎呢sidecut歌都有﹗)

甄妮 《奮鬥》
「寧願奮鬥到百千次 創出幸福快樂鄉」

讓我請出重量級的甄妮姐姐壓軸﹗話說某次plurk時plurk友你一句我一句的唱這首…哈哈哈,我笑了﹗話說回頭,這首和《命運》及《夢想號黃包車》都好入腦的說…聽到第一句就會唱埋落去的…啊﹗點解呀?﹗

***********************************************
正能量呀﹗加油呀香港人﹗

(某博友的玉手又出現了﹗哈哈哈)

10 則留言:

  1. 哎呀,我都有plan發正能量之歌喎,不過主要係日文歌吧。好彩你冇點《強》同《真心英雄》,我好怕太正氣的歌。

    8th Nov 2009 19:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好鐘意寫呢啲自訂題目搵十隻歌的文,好好玩又可以推介吓自己的飛佛…
      不如我地交換吓有乜題目賦吓啦﹗好難先諗到topic架﹗
      我似會貼你說的那兩首咁行既人咩﹗哈…

      12th Nov 2009 12:15 PM

      刪除
  2. 藍天白云25/4/12 16:18

    未進化做古sir, haha

    8th Nov 2009 20:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 令人很懷念的純真年代

      12th Nov 2009 12:16 PM

      刪除
  3. 其實張國榮既 "我" 都幾激勵人心, 雖然幾sad ...
    希望之日文歌推嵐的蓋天腳踏板, 大愛它的歌詞

    8th Nov 2009 22:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥哥這首沒怎麼聽過…去聽一吓先﹗
      本來都想post吓日文歌的,不過中文歌貼吓貼吓都10首了…等金田一大大出手吧﹗哈…

      12th Nov 2009 12:18 PM

      刪除
  4. 首首都係好好聽既歌
    加埋陳栢強既喝彩
    同埋經典歌~~~

    放下正能量死光先
    ++++++++++++++++++++++++++

    9th Nov 2009 09:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《喝彩》和《摘星》,柔和一點有《劃出彩虹》,danny的好歌越講越有﹗
      情情塔塔太多啦,而且太傷感的讓人越聽越唔開心,不如聽啲正面啲既不更好…

      12th Nov 2009 12:20 PM

      刪除
  5. 我聽歌一向唔聽歌詞, 所以基本上聽乜野題材的歌都係差唔多, 哈哈

    10th Nov 2009 07:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和你剛好相反了,我聽歌首重歌詞,另外就是歌詞和旋律搭配與否﹗~

      12th Nov 2009 12:21 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD