2009/11/18

我最喜歡的綠葉(下集)

話說寫完上一篇後,本來想寫男、女藝員,但10個人名卻久久填不滿,綠葉一欄卻打得滿滿的,多到可以再來一篇再寫一轉,好了,就讓我自己欲罷一個不能,自己為自己encore一吓﹗

(這篇的自娛成份又是很高﹗)

陳鴻烈

登登登登﹗左冷禪先生(96版的《笑傲江湖》其實真係唔錯架﹗)﹗呢張相實在係太有型啦﹗係,直至《同事三分親》之前我都講唔出陳鴻烈的名字…一路係叫左冷禪的﹗~(情況同王俊棠被我叫了鰲拜好耐…)。也是最近至知,佢和岳華都係以前邵氏的明星(﹗),佢有演過96年的《聊齋》(﹗﹗),仲有拍過台版93年的《包青天》(﹗﹗﹗)((原來我睇過佢好多舊劇喎﹗))

家陣煲緊《豬肝補氣》(我知我out了…而家先睇…喂,原來呢部野好得架喎﹗),陳演的宋世萬係明奸(加埋左冷禪,硬覺得大言/閆生笑時的面口都有少少奸﹗哈),岳華演的賀生就暗奸,兩個都好有型﹗哈。主打想講的係,睇番呢套上年的台慶劇,再對照今年的兩套,真係舒服好多(aka:《豬肝》描寫的有錢人係似番上流社會的人好多…),唔好講有錢人丫,正常人都唔會郁啲就鬧交,又手起刀落咁摑人掛?吓吓鬧交打人,腎上腺素隨時高到死人架喎…


自從偉大(但死唔斷氣)的《創世紀》播出後…我和弟就叫郭大俠做霍景良,倒是後來才知他的妻知就是83年《神鵰》的黃蓉歐陽佩珊﹗失覺失覺﹗(《創》劇太入腦…佢老婆係阿姐,個女係陳慧珊嘛﹗)

霍景良好似係奸架嘛?話實阿霍生時裝片就係滿腹奸計的商人,古裝片就係笑裡藏刀的王爺(佢好似都做幾多大官和王爺?﹗)我還是喜歡《鐵血保鏢》(此劇在吾博出現率真的很高﹗)或《碧血鹽梟》那種大家長,嚴肅得來不失幽默風趣的~
其實…講嚟講去都係近年的,因為遠古的(上世紀8字頭以前的…)我沒印象啦﹗哈


呢個封面…想點?好似未瞓醒咁﹗(原來佢英文名叫Ram﹗)

印象中係記得佢唱過歌,但唔睇維基都唔知:「原本是創作歌手出身,其中包辦曲詞的歌曲有《相逢何必曾相識》、《舊朋友》等,可惜歌曲雖然走紅,但本人卻並未一炮而紅,其後認為自己「歌唱生涯經已完結」,決定封口不唱,甚至連牽涉唱歌的綜藝節目,都拒絕演唱」嘩嘩嘩﹗難怪他拍劇以來都唔見佢唱歌啦﹗btw,《舊朋友》是相當不錯的﹗《相》更是大紅…紅到去《家有喜事》喎﹗

劇集的第一印象應該係《壹號皇庭》(我對律師的第一印象啊﹗),之後就係《真情》的阿福,和蘇玉華係一對做兩公婆的,同時另一部《親恩情未了》蘇又係做人老婆,一頭才看完她在《神鵰》演公孫小姐,另一頭就演c9…真係精神分裂…(離題了﹗)

呀呀,Ram哥路線很廣闊啦,小人物又得,專業人士又得(消防員也是吧﹗阿功﹗阿功呀﹗),攪笑正經奸鬼都得,黎耀祥憑柴九上位,希望有一日會到Ram哥啦﹗


Felix哥哥後生時都好靚仔啊﹗佢縱橫無記三十幾年,拍過的劇集無數,要數我喪煲得最多當然係95《神鵰》…唔知點解佢演既黃藥師一仰天長笑我就想笑…(好了,佢演得很正經的…怎麼所有人都被我當咗笑片咁睇…之前有金輪法王…哈)…umum。其實我印象最深的是《網中人》,記得佢和任達華去街街的節目係搭地鐵(時為79年)﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗(中學時看到這部戲是很新奇的,地鐵喎﹗)哈,真係殺手都有小學同學,日常見開的野都有新奇時…

駱大哥也是一個忠奸皆能,古今皆宜的,很厲害,funny可以很funny(如《十兄弟》的爆了英文…),幽默可以很幽默(《壹號皇庭》、《CIB》那些男人和男人之間的互寸…很抵死的…),奸又可以勁奸(如《BIG血》的屠應龍…),很厲害﹗


也許將Ken哥列作綠葉有點難為了他…明明人家早已獨當一面…umum。不過講得90年代的黃藥師,真係不禁要list埋83年黃翁版的黃藥師,曾sir可是將黃藥師的邪氣表現得淋漓盡致,呢頭仲同你笑緊下一頭就打你一野,完全估你唔到。記得一場係蓉兒喺房度亂扔野發脾氣,呢個阿爹入房唔係阻止個女,反而係同佢扔埋一份,之後兩父女相對而笑,啊﹗好溫馨啊﹗

另外一印象好深係《大家族》演萬子既阿爸,80年代尾90年代頭的家族情仇大劇(如《義不容情》、《我本善良》、《大時代》呀咁)唔知點解我淨係最記得《大家族》…。不過呢套野好typical,奸既超奸,忠既超忠,關海山又總係演善良大家長,又總係有個衰仔,忠既仔又總係早死…呀,曾sir就係演衰既仔,最後一幕(佢個角色已經瓜咗…)萬子好似係結緊婚,但就有曾sir既獨白(好似係…山水有相逢咁上下意思?),嘩…不寒而慓呀睇到…真係把聲都有戲的說﹗

我多數看tbb,後來曾sir喺亞記和西片的演出沒多看了。最近又成日見到佢,孖住鄭佩佩那個乜鬼骨x靈廣告…都…有點…ok…煩的﹗XDDDDD

仲有一篇:[港劇]射鵰馬拉松

家族劇大家長必然人選(有時可以係劉兆銘或鮑方),呢種大家長又種係有幾個仔,長進的通常早死(唔係病死就係被人害死),有個衰既仔謀住副家財,跟住又會喺外面仲有個仔,呢個野仔又通常係出嚟拯救頭家的救星。而呢個大家長通常係有兩個或以上的老婆,個大婆好惡二奶好人,大婆會勁恰出面個女人,令到大家長不能好好和出面個仔和好…之後大家長總係會死,死之前奸人通常已經現身,令家族企業快要斷送,呢個時候大家長就會同出面個仔和好…後半段就係出面個仔和奸人的大戰了…囧﹗

呢條formula,《大家族》用到《天地男兒》﹗所以…我好記得蝦叔係大家族的大家長,睇《雷洛傳》的阿叔反而睇唔慣﹗哈

嘩﹗唔睇唔知,原來佢喺1979年的《絕代雙驕》飾江玉郎﹗林志穎版本係鄭視帝演架呢個角色﹗

不知何解我記得的都係古裝片,如《天龍八部》鳩摩智(1997)和《神鵰俠侶》的馮默風(1995,有演過這套的台前幕後名字我都背晒的說﹗),仲有《西遊記》的乜乜乜王(都怪我看古裝片太入腦了…),時裝片就唔多up得出啲角色,好多時都係主角阿爸,某某上司呀咁,要數就數到《爸爸閉翳》的Marco(2007),吓吓都叫歐陽震華拆局,好攪笑﹗(其實我是最近才翻看這部的…所以好記得﹗不過再潮啲要講馬大將軍吧?﹗)

女士:
講咗咁多男士,係咁意講一吓女士吧﹗

陳曼娜-->其實唔係喜歡…係驚訝﹗點解Mannor姐有咁多假髮,身材keep得咁勁(《畢打自己人》佢有勁多性感打裝的場口﹗)佢多數演潑辣的女士,如《緝私群英》那種良家婦女的角色真係少見…(這部…我翻睇了好多次的…哈)

韓馬利-->自我有印象以來Mary姐已經係演緊媽媽或老婆的角色,但某年睇番《京華春夢》…咦,阿姐後生時靚,Mary姐後生時仲靚喎﹗不過唔知係咪呢個角色係反派…攪到無得上去做女主角被定型呢?﹗另,據說Mary姐拍劇之外仲有攪美容生意的…

陳秀珠-->嚴格來說Rebecca姐係自花旦慢慢轉型至中旦(男人有中生…女的…雖然她的角色已有甘草味了…),她做花旦時的戲沒看太多,印象最深(驚﹗)係《師奶強人》演李克人阿媽…天呀﹗佢大唔上李克人10年架﹗天呀﹗天呀﹗天呀﹗同埋回帶,我勁鐘意佢和劉家輝喺《闔府統請》鬥氣﹗好好笑(笑片算係佢既新路線?﹗),講到最愛還是《金枝》的皇后,既貴氣又霸氣又奸,和如妃唇槍舌劍超精彩。最近看《豬肝》,她演的Melissa又是一個亮點…貴氣不能掩…c9又得上等人又得,咪就係演技囉。

羅冠蘭-->主打係因為《烈火雄心1》﹗哈哈哈﹗維基段介紹寫得好正:「於電視劇的演出,雖然大多爲綠葉角色,但羅氏扮演的角色反差很大,亦莊亦諧,既能演韋春花,又能演武則天。憑借深厚的表演功力,羅氏將各種角色發揮得淋漓盡致,演賢妻良母,可以把觀衆感動得潸然淚下,而扮市井師奶,又能逗得大家捧腹大笑,尤其是她的招牌笑容,極具感染力。」講晒我想講既啦﹗

好了,數住咁多先,下集再續﹗

我最喜歡的--本地版:

22 則留言:

  1. 陳鴻烈係好有型,但聽佢廣東話對白其實好辛苦吓。歐陽佩珊演技都好好架。曾江演東邪最正。羅冠蘭係好,不過總覺得演得誇咗少少。

    18th Nov 2009 20:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 烈哥﹗呢頭讚美完佢嗰頭就過咗身,真係勁突然呀﹗一時間接受唔到啊…嗚…
      歐陽佩珊我只看過她演《神鵰》的黃蓉,略嫌太cool和tough,不過很有台型~
      羅冠蘭可能演慣慣咗舞台劇?我超愛她喺《烈火》演群姐,真係唔捨得一個咁可愛既媽媽要死呀…嗚…

      26th Nov 2009 00:07 AM

      刪除
  2. 我知道左冷禪,也知道霍景良!霍景良演太多富豪角色,知道他原名姓郭之後,還以為他是新鴻基其中一個兄弟...

    18th Nov 2009 21:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦,無啦…無左冷禪睇啦﹗我要翻睇《笑傲江湖》呀…
      霍景良又真係少睇佢做小人物喎,古裝片佢都成日演達官貴人既…
      (哈哈哈哈…或者峰哥和那郭氏家族五百年前是一家呢,你點知佢地無關係?﹗)

      26th Nov 2009 00:10 AM

      刪除
  3. 上面你講o既綠葉真係有料!
    駱應鈞正喎,陳鴻烈候生個樣好搞笑!

    18th Nov 2009 21:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,原來呢度好多鐘意睇烈哥的人喎﹗嗚…但已經無得再睇了…
      駱sir我係睇完黃藥師後再始終意睇佢…哈哈…

      26th Nov 2009 00:11 AM

      刪除
  4. 陳曼娜,你記不記得在十月初五的月光裡她叫甚麼名字?

    18th Nov 2009 21:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得ah!

      18th Nov 2009 23:35 PM

      刪除
    2. re:Mr RiceBall

      萬朱莎華﹗﹗﹗家燕媽媽係朱莎嬌嘛…

      26th Nov 2009 00:12 AM

      刪除
    3. re:WEnDy

      我都記得呀﹗哈哈哈

      26th Nov 2009 00:14 AM

      刪除
  5. 勁食牛扒jap jap jap ah,我鍾意陳秀珠ah!

    18th Nov 2009 23:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜自首播之後都沒機會看到《闔府統請》重播啦﹗好想睇番呀﹗(我唔想聽國語版呀…)

      26th Nov 2009 00:13 AM

      刪除
    2. 唔係wor,我至少睇重播都睇過兩次wor,好似係下午《真情》果個時段同黃昏6點都有播過,我仲好記得ok德同小林講︰「我地冇兄弟做ga la,做我女朋友丫,制唔制ah?」呢句對白我至少係電視睇過兩次。

      26th Nov 2009 22:28 PM

      刪除
    3. 係?﹗嘩…我不依呀…我好想睇番呀﹗
      但下午和黃昏個時段我都睇唔到既…嗚…
      你講呢句對白我記得呀…哈哈,套劇一開始我就覺得ok德和小琳會係一對囉…(扮勁中…)

      29th Nov 2009 22:30 PM

      刪除
  6. black lab25/4/12 14:29

    郭鋒有參演《誓不低頭》,如冇記錯應該係飾演陳秀珠第二任老公。

    蔣志光呢,演出和歌曲作品固之然有留意啦,但係更深印象係以前成日見佢喺摩記泳池游水,不過唔肯定係湊個仔去游定係自己游...


    19th Nov 2009 15:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《誓不低頭》我無印象啦…淨記得秋官首主題曲:誰人逼我…屈我辱我…(係呢套的主題曲吧?﹗)
      蔣志光有小朋友啦?﹗(好奇地問…)

      29th Nov 2009 22:27 PM |

      刪除
  7. 陳鴻烈... RIP...

    聽到消息覺得好突然.


    24th Nov 2009 22:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…初初聽時仲以為係《畢打自己人》劇情…呀…

      29th Nov 2009 22:28 PM

      刪除
  8. 我超鍾意曾江演黃藥師。

    現在我也是覺得佢上我身一樣。


    12th Dec 2009 13:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?﹗﹗﹗我會想拜會島主你真人架喎…
      (不過…uncle曾仲未死…點解會上身…哈哈哈…講笑)

      15th Dec 2009 09:41 AM

      刪除
  9. 超級電視迷!

    31st Aug 2011 15:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我讀書時的主要職務係睇電視嘛…讀書係副業來的…

      2nd Sep 2011 09:35 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD