2009/11/17

12度的《賭博默示錄》

說電影是假的,暗啞底是記錄一吓…今日氣溫急降至12度﹗凍死人啦﹗

(慎入有劇情…不過我只看了半部…都係爆得一半劇情啫﹗哈)
  • 看這部片是因為友人有免費飛,而那家豪華戲院我又未去過就貪得意去一吓囉。但…首先我搭錯車…之後再選錯轉的車…卒之遲了十個字先入場…而首先又不好意思放友人飛機,二…我未去過嘛…卒之…我只看了半部戲…
  • 但個故仔實在太熟口熟面啦﹗其實我沒看過原著漫畫,但感覺真的很《Liar game》…
  • 之但係講人生道理的口水花就多很多囉…
  • 我一入場就已經係過獨木橋。實在…那是高空的兩條鋼條,氣流和平地很不一樣吧﹗怎麼啲人話行上去就行上去,仲要點左掘右擺都唔跌落街…實在太能夠讓我想像拍的時候一班人企喺地下在綠布前想像自己在萬尺高空行平衡木啦…
  • 話跌話跌,仲有閒情和前前後後的人講大道理…多到有點煩呢…
  • 我以為松山研一係主角喎﹗仲以為係夜神月和L的重聚添﹗但原來L只係客串…車…
  • 天海個角色幾爽朗的…(但…我只看了半部喎﹗)
  • 藤原龍也啲表情勁浮誇,好多場都係擘大個口,又或突眼突到差點跌出嚟…乜而家日本都與《閉AI門》的風格嘛?(呢輪電視的浮誇風嚇得我好驚呀﹗)
  • 聽番同事講前半劇情,喂,為朋友做擔保人,朋友走佬自己無啦啦揹了一身債…咦,《沒有天使的街角》既劇情啊﹗(都話熟口熟面架啦套戲…)
  • btw,我係無睇過原著漫畫的,回帶…
  • 或者第時喺有記電影台,因緣際會睇得留番前半。但,這後半讓我覺得…麻麻地啫…無乜動力去睇番…
雅苦電影頁
********************************************** 
看完戲已寒風刺骨,吃一碗拉麵就最好﹗~再訪橫岡拉麵感覺好咗好多喎,不過個湯始終無中環札幌咁熱(跟得某博友多學咗佢啲要求呢…哈),硬覺得好似爭咁啲。另,隻另加的味蛋好好味…
抗寒流之寶二:熱維媽奶,飲一飲,才覺冬天的存在啊﹗

謹賦文以記著今天…真係好凍呀﹗

8 則留言:

  1. 學校未換季……今日著得一件短袖shirt衫同一件冷衫…返屋企戈時差d凍死…

    17th Nov 2009 01:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗你好壯﹗
      我琴日都唔係特別加厚衣服,係死披住條披肩,好在係厚的那種,要不就是黃y文說的去飲b餐了(輕紗披肩…XDDD)…

      17th Nov 2009 18:04 PM

      刪除
  2. 某博友去0左鰂魚涌個間都係試極上豉油拉麵, d湯都得喎. 感覺同札幌都幾似. 不過個頭冇咩好行. 唔會無啦啦去.

    17th Nov 2009 10:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. QUARRY BAY係個好地方呀﹗我愛那區呀,我要為你介紹我的童年事蹟嗎?﹗XDDDDD…
      那家麵店都唔錯的(個人喜歡QUARRY BAY札幌多過北角那家…),不過我都少去,校車唔到,以前會有時身痕落去順手去TERESA'S FESTIVAL買曲奇…之後再去吉吉島…

      17th Nov 2009 18:07 PM

      刪除
  3. 見到支熱維媽奶...
    諗起以前每日放學必買既野飲...

    17th Nov 2009 16:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日先和同行友人講,維媽奶一係要雪凍,一係要浸熱,室溫的飲完口腔會有酸臭感的說…
      以前一返學校就飲一枝,我命苦,讀親啲學校都山卡啦,硬係凍到傻的…

      17th Nov 2009 18:08 PM

      刪除
  4. 熱媽媽奶ah,妳搞到我而家好想飲ah!

    18th Nov 2009 23:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲啦飲啦,唔飲過唔似冬天架﹗(快又會暖番了據說…)

      22nd Nov 2009 16:48 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD