2007/08/24

何菇《What really matters》

試過三次很狂熱等何菇出碟(本人非忠實長期何粉嘛…),第一次是她的第一張碟《First》,第二次是多年後的《艷光四射》。今次是第三次…

長霸CD機龍虎榜冠軍張震嶽終於落榜了…

話說回頭,本人sidecut熱愛症一向很嚴重,無論多喜歡主打歌,聽罷全碟地位總是給sidecut所取代。奇怪這行為apply唔到在傲劍身上(我開始用呢個名啦…嘩哈哈…)

從收音機聽過《幽默感》,就如當年聽到《千千萬萬個我》和《艷光四射》,感覺--呢張碟一定要買…

1 幽默感

繼和巨基撞巨星轉移concept(再講多次《星戰》一碟很爛,絕不能和《艷光四射》相比…),二人又試同期玩(類似)musical風的歌,今次本人都係判傲劍嬴…《$$$$》…唉…(楊某人和古某人都令本人很心傷啊…不幸同時都關阿馬某人事…)

很喜歡呢款"depp"落有味的歌詞,聽落唔知點解讓我想起醫生的《浮誇》,都是一種態度吧;一首係面對不如意事就用幽默感化解,另一首就以浮誇去引人注意…其實無咩關係…哈哈。

2 好奇心殺死貓

死都要揭穿情人秘密,任性得可以。好好玩的一首歌,聽intro仲以為係輕快野,誰不知轉個頭轉晒款,方大同作品不禁令我想著r & b/soul那些term…我音樂知識淺薄,唔識分類。聽著我會聯想到《大丈夫》毛姐和一眾姊妹去捉姦的場口…

3 天然沖晒

無意中搵到舊相機想晒番當中的舊相片,菲林晒不出唯有靠記憶去懷緬舊人舊事。靠相片(實物)去回憶舊事呢一野不自覺令我想起千fa首《集體回憶》一句「原來悼念竟倚賴眼睛」…晒相也夠集體…用DC後已很久沒晒過相了…

PS.最後一粒「甚麼」突然升高有點…少少…丁丁突兀

4 睡王子

電影感很重,密麻麻的歌詞有種壓逼感,concert live表演時配上燈光、dancer一定很悅目﹗

很喜歡的一首,repeat又repeat聽了很多次…

5 大紅袍

睇歌名會以為是中國風(周董那些…),聽intro以為係電子野,結論是兩樣野撈埋。歌詞很豪氣又有點高傲,很型。睇埋MV更喜歡,弄得我想睇個電影囉﹗(哎…又係《$$$$》…)。

我想問,MV/電影中心姐和葛民輝係阿詩阿爸阿媽,阿詩受唱戲的媽媽影響也愛上粵劇,但媽媽掛住指導其他弟子令她決定做好讓媽媽眼前一亮…;定係阿詩係心姐徒弟,受師父冷落…?(好奇心殺死銀包呀…)

6 以身犯險

和《大紅袍》的剛相反,這首很柔,umum,有點前作《圓滿》或《夜半敲門》的感覺。初聽頗喜歡,但常和《天然沖晒》、《螞蟻》撈亂了…

7 螞蟻

愛簡單不要複雜(我仲未太意會得到)?﹗常和其他歌撈亂了,呢首我麻麻地…

8 木紋

三個字:超喜歡﹗﹗﹗﹗﹗

9 紅屋頂

人家說這是和容天后的《黃色大門》是兩生花,我沒聽過容天后的,這首暫時印象不太深…

10 月光寶盒

感覺有點千fa那些感嘆人成長總要經歷痛苦的歌。

11 睡王子 & 12 木紋 (國)

其實去到《月光寶盒》一cut成隻碟已好圓滿,兩首國語歌有點劃蛇添足…

***

個人心水:幽默感、睡王子、大紅袍、以身犯險、木紋

博友碟評:
娜姐:何韻詩《What really matters》後感
Guy:何韻詩 What Really Matters (CD+DVD) - first impression

另一篇:口味唔狹隘.一齊選十大
*************************************************
題一個外話

話說有幾張碟由年頭講話想買講到現在,其中一張是傲劍心的演唱會碟,至於買來聽還是睇呢?一直懸而未決。到步入唱片店,還是下不了決定,經一輪腦交戰決定買睇的﹗拿著vcd一 鼓作氣行去俾錢,上巴士興奮的拆袋睇完書仔就無咗件事(重點一﹗)。返家想開呢睇…咦…cd?(重點二﹗)才發覺原來我手上的是cd版(遲鈍…)﹗﹗﹗

其實聽的和睇的我也無咩所謂,因為我已拆了袋預咗換唔返vcd,諗諗吓…咦…店有無收多我錢?兩版價錢好似唔一樣的說…於是打電話問一問,發現價錢一樣,ohh,咁ok了…

未住,故事仲未完﹗老闆堅持會換番隻vcd過我,就算我話拆咗又放過入機都肯換,實在太令人感動…人間有情啊…

間店喺灣仔,出名平靚正,仲有體貼溫心服務態度,大家多啲幫襯啦﹗

10 則留言:

  1. 哪間店?

    24th Aug 2007 14:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 集成…guy你好快的說…

      24th Aug 2007 14:45 PM

      刪除
  2. 個老闆好好人...

    24th Aug 2007 16:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係…令我更死心塌地地幫襯佢…

      24th Aug 2007 17:36 PM

      刪除
  3. 到目前為止今年最好的一張廣東碟。

    24th Aug 2007 20:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣東碟我暫時都會選這張,不過整體最愛都仲係張震嶽~哈

      27th Aug 2007 09:33 AM

      刪除
  4. 做乜一個二個而家逐首寫?XD

    25th Aug 2007 16:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一時時…有野寫咪逐首寫,無心機就一篇過的鬧…哈

      27th Aug 2007 09:35 AM

      刪除
  5. 今次我呢個忠實粉絲有位入了

    傲劍心個show好睇呀!!!

    26th Aug 2007 01:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快啲出手吧…我來踩場的說…

      27th Aug 2007 09:40 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD