2007/08/15

打風日記…

上星期的風,留到而家先打當日的行為…好似遲咗啲?﹗哈哈…

其實次次打風我都唔會即刻返屋企,一係打邊爐,一係打牌,今次就係唱K…

實在呢個風無上年「派比安」狂,奇係奇在去而復返…

朝早的狂風狂雨,令偉大的阿爸癲隧道狂塞,棟在小巴站等了差不多半個鐘才到我的份兒。這半個鐘我不停被旁人的遮…不停的開遮收遮而fing出來的水弄濕…天呀﹗

變成望車石的我,絕望和無助中想著兩樣東西:南區地鐵和一年前諗起的裝置…無陰公呀﹗

講番場K…

睇番上面第一張相相中的陳慧嫻,就知呢場係懷舊金曲吧,曲目如下:

劉小慧 急色鬼愛出位 
唔聽都唔記得前面咁鬼山歌(係傳統那些中國山歌,唔係側田Kary那首…),多數人只記得中間「十隻急色鬼…」一段…蘇太名曲,爆笑度係一萬…

劉小慧 口不對心

太可惜了﹗「你管」沒有﹗出公海search時竟然找到娜姐的精選時代一文,佢有呀﹗想聽者問佢借啦﹗

實在這是首很平淡的typical港式情歌,前段旋律起伏係零,悶到差點瞓著;到中段「誰明白女人天生口不對心」一句開始先叫有點起伏,但都係好悶…估唔到仲有歌可以比黎視后的《不是娃娃》更悶…

在場有位唔認係粉但唱得極投入的哥哥,睇番個MV,學生情人梳住個奧米加頭確係標緻得可以,難怪SO老闆和阿旺也迷倒她石榴裙下啦…

葉玉卿 卿卿我我
(24/2/12後按:竟然search唔到《卿卿我我》?咁post住另一首《一切都為愛》先啦…)
以歌論歌卿姐歌喉可能係眾多性感女星之中首屈一指(相比IT老闆娘和隨便坐…),但這只是相對而言,實在唱落都幾平淡,而且和唱隨時大聲和主音…umum…

MV既內容(是故事內容嘛?)係本來打扮樸素的卿姐轉裝成為性感美女,拍這首頗哀怨的歌既MV…(這真是故事嘛?)頗攪笑是無啦啦會照歌詞做動作,如唱到「脫去面具」卿姐又真係除低個面具…

葉玉卿 來尋夢

一不離二,當然要整多首,不惜這個也沒MV。這首歌好比《西遊記》蜘蛛精的主題曲,「來來來來尋夢,這個快樂世紀,愛到半夜已想飛…相戀…得一場劇」,卿姐帶點輕挑既唱腔比正經唱苦情歌來得更好(我們是否點漏了《擋不住的風情》?﹗)。唔知MV的策劃人係咪同我有同感,MV中間無啦啦變咗古裝片…

陳慧嫻…
唔記得咗當日點了《紅茶館》和另外邊首…貼住本人很熱愛的《與淚抱擁》先吧…

少不了唔知點解唱K一定要唱的:
究竟點解同唔同既人唱K都係會有人點呢兩隻既呢?(唔係我呀今次…)

隨之引發了以下的: 
條幼眉和紅唇好恐怖…

可惡,點解會無《X派對》﹗﹗﹗

另一年的打風日記:打風+入貨

另外的好歌推介:千禧第1個10年選~奇/畸歌
嚴選十大畸歌~90年代篇

16 則留言:

  1. 喂喂喂!!!我冇劉小慧呀!!!!呢張梗係冇買!!!

    再來:

    03. 口不對心 - 劉小慧 算了吧

    XXXXDDDDD

    15th Aug 2007 13:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,你呢三隻字同我既評語一樣…係悶到唱半隻就想cut的說…
      我唔知你邊啲精選有買邊啲無買嘛…當你有啦咁…呵呵呵

      15th Aug 2007 14:01 PM

      刪除
  2. 你次次去唱 k 都變成懷舊「騎」曲... hmm... 我地都係約下食飯啦. 哈哈.

    15th Aug 2007 14:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你(地)唱我就狂點日文歌的說,同事無人聽jpop關係我只係留到尾段點一兩首過吓癮…但太尾啦,點完無耐就要走了…

      我要日文歌呀…嗚嗚…

      15th Aug 2007 14:11 P

      刪除
    2. 騙人吧? 上次日文K結果妳以「白恤衫」掛帥,有片為證的說...

      不過在下倒是對關正傑羅文陳百強很有興趣...是舊但一點也不「畸」...

      妳還是改名做堂本K子好了...

      15th Aug 2007 14:55 PM

      刪除
    3. 車,咁閣下都有點中文歌啦…

      下次請閣下演譯下列歌曲:
      萬水千山縱橫(加送扮梁家仁豪大情大叫「我係契丹人」唔該)
      激光中+波斯貓
      神仙也移民

      多晒~呵呵…

      k子…讀歪啲就keiko…惠子…正常名丫…哈哈

      15th Aug 2007 15:00 PM

      刪除
    4. 好驚. 搞到我唔敢同兩位再去唱k...

      15th Aug 2007 16:10 PM

      刪除
    5. 你唱番啲相對正常既歌balance番咪得囉…

      16th Aug 2007 09:38 AM

      刪除
  3. 去左日本???說到日文歌...小弟只係識酒井既碧綠色的兔子咋...
    要說騎歌之星...我想小弟當之無愧...話說有晚(亦是小弟試過的兩次之一)唱通頂...無端端變左兒歌之夜...所唱的有愛心一百次(豬士丁主題曲)...charlie的幻法小魔星主題曲...何嘉利的bb保你大...3位女星合唱的美少女戰士...不能盡錄...足有差不多一小時...有沒有發覺...大部份也是女仔歌...因為小弟當日是與幾位姐姐去唱(原本是說打牌的...但因為同行中有人說不太懂...所以就去了唱k)...小弟還未出什麼龍珠呀...poc mon呀(小弟當年是橫掃各大卡通...堪稱兒歌小王子)...最騎她們連超級小黑咪這23年前不heat的卡通歌也不放過...點也不緊要...居然甩咀...結果要我這兒歌小王子出馬...

    15th Aug 2007 18:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 碧綠色的兔子…咁一定要唱埋「鏡中的裙子」啦…

      超級小黑咪我有啲印象,kelly嘛…
      呢幾年最記得既兒歌係古巨基既我愛朦查查囉,之後kelly/rain甚至鄭嘉穎啲咩鬼keroro都無咩聽,一來無追卡通,二來我愛聽jpop,廣東歌都少聽,更何況兒歌…

      咁你有無唱唐瑋琪姐姐的長腿叔叔同草蜢既伙頭智多星?﹗

      16th Aug 2007 09:40 AM

      刪除
  4. 我0係屋企打雀打左3個鐘, 仲辛苦過番工....

    15th Aug 2007 23:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺打風仲衰,玩半日,之後星期一就做到死,我寧願唔嘆個星期五囉…

      16th Aug 2007 09:41 AM

      刪除
  5. 你地幾時唱日文K,不如搵日搞啦
    ps 我遲o的都耍去南區番工 -_-

    16th Aug 2007 00:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 南區?﹗唔係吾site嘛?(你仍是之前那份工嘛?)
      好呀好呀…超想唱日文k的說…

      16th Aug 2007 09:42 AM

      刪除
  6. 碧綠色的兔子…咁一定要唱埋「鏡中的裙子」啦…
    超級小黑咪我有啲印象,kelly嘛…呢幾年最記得既兒歌係古巨基既我愛朦查查囉,之後kelly/rain甚至鄭嘉穎啲咩鬼keroro都無咩聽,一來無追卡通,二來我愛聽jpop,廣東歌都少聽,更何況兒歌…
    咁你有無唱唐瑋琪姐姐的長腿叔叔同草蜢既伙頭智多星?﹗
    我愛朦查查也已經有78年歷史啦...其實近5年內...小弟已經沒有貨賣...只懂超級小黑咪...光之美少女等有限幾首...
    當然有唱長腿叔叔啦...這一首簡直是主打...但就沒有唱伙頭智多星(已不記得歌名了...其實小弟有很多歌是見到歌名才記得...更遑論是誰主唱...有些pop更是只知歌詞...不知歌名)

    16th Aug 2007 12:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 近幾年的我都無貨,只係在roadshow度睇過幾首purple姐姐和cream的幾首都唔知係咪兒歌既兒歌…

      記得有首「魔動王」既主題曲,係曾航生唱的,當年好鐘意架﹗~但唔記得咗個名…

      16th Aug 2007 14:58 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD