2007/12/26

歌有相似.名有相同

話說本人趁假期空閒就整理一下cd櫃,順手更新吓ipod入面的歌曲,當用歌名排時就出現一堆歌名雷同甚至係一鬼樣的歌…話實改歌名呢吓真係幾考功夫,太長氣的話難記(雖然都有長如《是不是這樣的夜晚你才會這樣的想起我》…我係記得晒架﹗),太短的又易撞,去k房點歌時就經常遇到本來想點歌手a的點知出來是歌手b的…

我唔係話抄歌呀,係個名似咋﹗~

如有雷同實屬巧合組:

1. 小星星

a. 楊千fa版 b. 張震嶽版


加送:倫伯~《幸運星》


2. 烈女

a. Twins版 b. 楊千fa版

加送:梅姐~《列女》(<--個人最喜歡呢首~)
3. 預感

a. 陳奕迅版 b. 古巨基版

古巨基個版本係飢饉30(99年)主題曲,無打過上台,應該無機會有片睇的說…嗚
4. 我愛你

a. S.H.E.版 b. 蕭賀碩

上述兩首喺香港應該無乜知名度吧?郭生自己都有兩首係呢個歌名﹗Orz…來自郭生第一隻碟的~《我愛你》(全部都係台灣出品耶…),新啲《My Nation》既~《我愛你

加送:黎天王~《對不起我愛你》(對不起不是走音版,有蘭子當女主角的說~)


5. Touch

a. 梅艷芳版 b. 古巨基版


6. 奇妙旅程

a. 陳慧嫻版 b. 鄭伊健版

鄭伊健版MV從缺,兩首我個人較鐘意鄭生那首~隻碟《如果天空要下雨》亦係長煲的說﹗好難得鄭生會出手作曲…umum…陳慧嫻那隻印象不深,只記得係當年既頒獎典禮度有獎拎的說…

7. 再見

a. 張震嶽版 b. 李克勤版 (再見93真情流露版)

李克人那首野真係幾感動的說…

加送:劉華大帝~《再會了》 陳百強&林珊珊~《再見puppy love》


8. 白玫瑰

a. 葉玉卿版 b. 陳奕迅版

第一次聽到陳生首歌既歌名…我確係諗起葉玉卿個版本…呵

9. 情歌

a. 側田版 b. 陳啟泰版

唔係講笑,陳啟泰隻《最後答案》真係幾得架﹗同碟既《情歌》都唔錯﹗不過唔係主打歌,無MV睇的說…

加送: 劉華大帝~《肉麻情歌》 Twins~《傷心情歌》


10. 好人

a. 側田版 b. 古巨基版

羅生好師兄版MV從缺,無計啦,sidecut嘛…

加送:李克勤~《好人一個,博愛2003主題曲,題材有點似曾幾何時一個保險廣告,好人好到底…


湊巧咁似組:

A. 梅艷芳~《黑夜的豹》 關淑怡~《黑豹》

SK版MV從缺…Orz

B. 林憶蓮~《你是我的男人》 劉德華~《你是我的女人》


C. 劉德華~《愛不完》 郭富城~《對你愛不完》


D. 陳奕迅~《時代曲》 林海峰~《流行曲》

(這不是攪gag啊,真係試過有人在k房想點《流行曲》,點的人卻選了《時代曲》…哈)

10 則留言:

  1. 你搵片搵咗幾耐呀?

    我想話,我愛你……首歌,好似傑哥都有一首,波麗佳音時代,我手上冇……

    26th Dec 2007 23:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. search youtube之嘛…
      有啲我有mp3…但imeem upload唔到…post住歌詞先啦…

      27th Dec 2007 00:14 AM

      刪除
  2. 嘩~ 年度大合集啊~
    睇見就覺得會攪好耐...
    唔岩我懶人玩~ :P

    好多歌都無聽過. (就算有都無留意過果種)
    千FA既烈女D詞幾好丫, 但我又唔知TWINS都有一首.

    27th Dec 2007 02:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係post youtube je…哈哈…最麻煩係對位~
      烈女我記得之前有blog提過twins和千fa歌曲同名,所以有留意一下,話實《追擊8月15》(twins那首係呢套戲主題曲…)我係有題…仲覺得幾ok添…呵呵…
      不過我buy梅姐那首多啲其實,我麻麻地鐘意千fa那首啲詞…嘻嘻…

      27th Dec 2007 09:45 AM

      刪除
  3. 嘩, 你好勁的說. 小聲, 你有冇試過被呀媽話, 如果你讀書都咁有心機就好啦. 嘻嘻~

    你下次唱k 會連選兩首同名之歌麼?

    27th Dec 2007 16:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,有…
      雖則我唔係10a狀元,不過張cert都見得吓人架喎,只係我clc居然肥oral和listening…
      咪就係有friend試過點流行曲點知點咗時代曲…笑爆咀…
      然而上面好些係sidecut,未必好多人識…

      27th Dec 2007 18:07 PM

      刪除
  4. 兩首〈預感〉都好聽,古生那首唱得好感動,少有的激動之作。

    〈我愛你〉- 許冠傑有一首,陳小春都翻唱過。 :P

    28th Dec 2007 22:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…除了千fa…估唔到我和你的taste都幾相近架喎…
      古生首《預感》確係好感動,尤其是最後一句「明白到總不能令灰色更暗」…即刻想行動幫人…
      佢而家個腔唱唔番以前的感覺了…
      許冠傑和陳小春那首我唔知有無聽過…搵吓先~

      29th Dec 2007 23:56 PM

      刪除
    2. 其實我聽歌都好廣,咩野都會聽,所以咩野都聽過又或者心水相似,真的不是無可能啦。


      30th Dec 2007 02:36 AM

      刪除
    3. 都係,不過sidecut都可以遇到同好,機會唔多的說~哈

      30th Dec 2007 14:16 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD