2012/08/26

突然懷舊之古天樂MV演出…

嘩﹗爬YOUTUBE時偶然想起這首《寒冰》(LINDA姐的《別問我是誰》突然HIT番嘛﹗)…因為古某人的演出小的係KEEP住不時去K房點來唱的…因為呢水我在翻煲《尋秦記》心血來潮想搵番出嚟睇,有大發現啊﹗


從n年前的這個報導中小的係抄低咗古某人n年前拍過乜野ktv…但當年科技不發達嘛…於是我睇嚟睇去都係《寒冰》、《隨時愛你隨時見你》呀咁囉…

周玉女的《戀曲SHA LA LA》未聽過﹗松松姐姐的《夏季sha lala》我熟啲﹗(講開,古某人在無記版《溫馨不再桑拿按摩》中演出咗的﹗)…而周玉女在佢06年演唱會度有唱呢首歌…好hit的嗎…而呢個唔係寶記原裝的mv呢…古某人個牛仔褲襯牛仔恤衫真係…90年代到不行…而在火車車卡中雙手拉住扶手彈個身出嚟…我當年都有擺過呢個poe影相…超驚…

陳慧嫻的《Jealousy》…今次係寶記原裝啦喎﹗那個刀片頭﹗巧京京﹗那副溥儀過溥儀的黑超﹗都係巧京京﹗原來陳慧嫻既歌仲有幾正…不過其他的我都唔識…。突然諗起,n年前郭城城喺無記拍了陳慧嫻《傻女》的mv…

也是慧嫻姐的《最後的纏綿》…其實是未聽過的…一開始又打字機又影外國(奧運﹗)我仲以為係LONG D愛情故事…突然間古某人好開心的拎住封信搵女主角…跟住去…濕平﹗竟然……囧﹗果然不能期待太多…

李克人《只懂得對你好》…純粹因為我覺得呢首好聽就click嚟睇…個代唱都唱得好有感情﹗而個mv…是無乜劇情的,全程就係古某人同個女角推單車然後卿卿我我(然而…又想有甚麼感情呢…唔係個個都好似黎老闆和蘭子那個疑似《時光倒流七十年》既ktv咁有誠意架嘛﹗)…而那個年代係低濛…個女仔濛到唔多睇到個樣…囧﹗

劉華的《情人happy birthday》‥係咪要浪費時間,於是個個MV有理無理都要撥頭髮一番?啲衫好係《SHA LA LA》那個牛仔衫…跟住個女角應該係上面那隻《只懂得對你好》那個睇唔清樣的…而…我的疑問…劉華大帝過咗檔去藝能動音啦咩呢隻歌出既時候?(應該係吧,我記得郭城城入華納時劉華走的…)唔係原唱者演出既?

張天王和黎瑞恩《長流不息》…那兩位代唱…扮得原唱好足啊﹗好有樂趣…初頭我仲以為呢個MV會有番少少故事性…但最後都係行行企企同撥頭髮咁…。呀,那位女主角個樣有少少似陳海恆(會有人知佢係邊個?)…同埋古生手指尾指甲好長…巧京京﹗(佢老哥去到《神鵰》都仲有留尾指甲的說…)

張學友《我與你》…其實無聽過…呀…想講的是…終於有第二啲衫著了﹗有花花SHIRT仲有TIE打添﹗好爆,外景有啟德機場又有外景咁﹗(古某人的笑顏…果然佢都係CHOK COOL樣比較好…)除了一貫的撥頭髮攬吓盛之外…新劇情係…海邊吹口琴作曲…爆到無朋友…都唔知關隻歌乜事…

張信哲《愛如潮水》…竟然係原唱喎(但會唔會係後期加工?)…ANYWAY…又係牛仔恤衫…個女主角那把厚厚的長髮和勁高腰的牛仔褲而家睇番都好驚…

風采姊妹《桃花江》…是甚麼嚟架?而MV中一個時裝頭加古裝衫係好爆…而個女既穿小鳳仙…男既著疑似功夫衫…好好笑﹗

**************************************************
唉呀,我記得N年前唱K時睇過一個MV係楊采妮既歌…劇情係古某人被人摑跟住轉個圈瞓落身後的私家車度架…好難搵…嗚

另,多謝有心人POST上你管,好歡樂…睇得…哈哈。

6 則留言:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=twca8hgC6nE

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Unknown

      嘩﹗謝謝告知﹗松松姐姐呢首歌我聽過但未睇過呢個mv喎﹗嘩﹗

      刪除
  2. 慧嫻姐首秋色都有古生,前幾日睇返先知!仲有文頌嫻添!
    郭天王除了傻女外仲係夜機出現過!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:藍映

      係喎﹗真係開心大發現﹗
      郭天王某個mv定唔知邊個節目啲表演…同laughing哥一齊伴舞架…好好笑佢地當年啲樣…

      刪除
  3. 一看標題古天樂MV,我以為你想講今期流行添XD

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Hotaru

      今期流行固然係經典,我自己都貼過好多次~
      睇番佢入行前啲ktv有新鮮感嘛,好多我都係第一次睇咋﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD