2012/08/04

突然懷舊之BoA篇

我成日話N年前聽BoA…原來個N已經係11(真係時日如飛…勁囧﹗)…um,絕對合符突然懷舊啦﹗巧京京囉﹗我大囧了…(<--癲咗)
新曲《Only one》係看鄰博時發現,click來聽一吓非常對味,看個樣都唔係差好遠啫(誤焦點)…只是覺得呢首比較輕快既歌配啲咁街舞和強勁的動作好似有啲怪怪地…(而個老街頭的佈景令我想起少時的《PAPARAZZI》囉…

一跳跳去2002年《Jewel Song》…呢首係一時之選的飲歌啊﹗因為小的頭號熱愛的安室當時好頹,當年avex好落力在香港推步姐和寶兒的mv(中島美嘉不常有…),於是唱k多數唱呢兩個(於是那年頭我聽埋好多步姐的喪叫歌…笑)…唱唱吓聽聽吓就入晒腦囉…雖然寶兒妹sell勁歌熱舞…但我竟然係鐘意聽佢首慢歌…

《Every Heart-ミンナノキモチ-》,另一首飲歌,都應該係01,02年產物…其實呢…寶兒好似無細過個囉個樣…一出道已經係咁…13,4歲不是應該有啲baby fat?還是泡國的整形技藝…umum…umum…哈哈…總之首歌又係我好鐘意聽的,也不是勁歌熱舞的…

也是一首超n年前的《気持ちは伝わる》…號稱唱r & b嘛…咁當年小的對r & b號無概念(就係聽宇多田光和周姐卵囉)…呃…這首是有點r & b節奏的吧?﹗(睇後面啲dancer姐姐啲郁係幾咁n年前﹗哈哈哈)

VERBAL(m-flo)成日都同安室有featuring於是有留意,咁佢又同boa有首《someday one day》於是就照殺埋,我成日同《song nation》啲歌掉轉咗,睇番維基先記得係安室同VERBAL,步姐同keiko,boa同倖田來未喎,陣容好強喎﹗不過隻碟買咗番嚟就無乜聽過…睇我完全唔記得邊首打邊首就知…

貼番首勁歌熱舞的《VALENTI》…當年睇既時候好疑惑呢個妹妹係咪真係咁細個架…個樣唔似,唱歌好勁跳舞又勁喎﹗仲要識日文添…真係泡菜人嚟架?(又說,其實我無聽過佢啲泡文歌…哈哈哈﹗)

《make a secret》…唔知hit唔hit(因為05年時我已經無追oricon了…純粹係覺得首歌好好聽…而我係連mv都無睇過的,係買boa精選時才聽到的,mp3 rip咗後一路聽到而家囉…

據說$m想將寶兒妹打造成新britney,無啦啦走去美國出碟…又詭異地我又有聽喎﹗(出咗隻好詭異又幾抵的《best meet usa》甚麼的精選,一隻係日文精,一隻係英文碟,幾抵的…)…不過成隻英文碟不太啱心水…聽嚟聽去都係呢首《eat you up》…而你唔講,我係唔知係英文歌…我會以為泡文歌…哈哈…而當然…呢隻碟…喺美國…係…唔覺有乜成績的…

《DO THE MOTION》…就係上面隻精選入面識的…幾鐘意個編曲…好鬼有茶舞啲feel(個人感覺…唔使理我)…而我當然都係無睇過個mv啦…而家一睇…呃,寶兒可唔可以留番那個十分招牌的金色中間分界頭?個短留海好怪…囧﹗

哈哈哈﹗我終於發作了﹗哈哈哈﹗睇番二人n咁多年前個廣告呢(傳聞boa是某人的初戀喎…)…boa真係無細個過架個樣…看某人個樣幾0靚仔…好爆炸…(ps.8月4日正好係某人生日喎…)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD