2012/08/13

《我和秋天有個約會》~聚舊大會…

先承認我是舞台劇的稀客,看過《柯迪夫》和《賈寶玉》而已…共通點是…都是歌手做主演囉…UM,就因為我是稀客,於是休息時間排廁所遲出去又懶醒排了殘廁隊,回頭已是百年身,到仲有兩分鐘時隔離女廁條龍都消化了…卒之最後一分鐘我棄隊潛逃…慣了紅館MODE…限死時間去死手間真係會死人架﹗

好了,也承認我的看點是某軒,雖然友人跟我說買到飛時…我仲諗…某人有音樂劇咩?(<癡咗…)XDDDDD

坐下看場刊時,友人問我:係咪《春天》的延續…呃…係掛?(<<<誤焦點的觀眾…XD)

<<<<<某軒12年有踏紅館開演唱會咩?點解我唔知又唔覺?(雖然我係掛住睇某人啫﹗)((上年唔係喺九展開交響樂咋咩?))我巧京喎﹗到我有腦退化?

ANYWAY,其實舊作《我和春天有個約會》我無特別熱愛,電影版睇過好多次囉,但我喜歡另一套《伴我同行》多啲,記得是很感人的…沒看過如妃和江華的電視版本(同埋記得SELINA拍電視版被火燒傷啦),好似喺電視睇過舞台劇版,後來的《麗花皇宮》覺得回帶度很高沒有看…咁…我大概記得啲人物和角色啦,比較深刻是藍色那個後來成為《神鵰》入面的公孫姑娘(而我係好喜歡蘇玉華演這個難得少女的角色…),同埋金色那個喺《烈火雄心》跟喜爺的母子情令小的深深動容囉…


<<<不是有心挑錯神…但那套是《王老虎搶親》喎﹗(實在我覺得好好睇﹗)估唔到喺蘇玉華一頁度竟然會MENTION呢套劇…XDDDD(我的誤焦點相當嚴重…)

言歸正傳(有嗎?),看微博說這是舊版《春天》的延續,舊有的角色死既死(化成鬼再出現…很詭異…咁多年都唔投胎?),生既生(同埋成為大嬸),件事都好集體回憶…大家一齊懷緬過去常陶醉咁,見住LULU和大雞打本俾阿仔BOBBY開間BAR叫「蝴蝶吧」…諗吓諗吓,某程度反映了個現實:吾等二、三十代,to certain extend仲要依附父母…

um,扯遠了,睇住《春天》成班登台歌手粉墨登場,成件事就係好集體回憶,在場見到有好多中年以上的人士,也許就係當年入場睇《春天》的人吧?不過劇入面去到尾先來一個麗花皇宮回歸版,大部份時間都唔係紅藍白金4人組唱,佢地會失望嘛?

延續線就係BOBBY(劉守正)、DANNY(敬HINS)和葉琳(張紫琪)的感情線,B和D二人是鳳萍和露露的兒子,印象中《春天》尾係講鳳萍發現自己有咗,咦…咁DANNY咪大過BOBBY?但阿BOBBY個郁又攪到佢好老餅咁喎﹗而琳琳和DANNY前女友晶晶之間的關係…是有點老掉牙的…但唔知點解睇睇吓又有點感情,想當年《SUMMER SNOW》都有類似器官轉贈讓愛延續下去…UM…就說我這個人很CONSISTENT啦…

雖然感情線和感動位很老掉牙,不過我喜歡Uncle Lee勸DANNY說回憶是苦是甜係自己揀的,就算上天帶走了他的老婆和女兒,但佢自己可以選擇只記著美好回憶,夠陪自己一世了。係喎,其實開唔開心真係自己揀的…

除了老朋友聚舊(感覺好似因為某新人結婚,於是成班十年都唔見的親戚喺酒樓共聚兼UPDATE一番咁)和感情線,就係爛GAG爛GAG和爛GAG…不過都幾好笑,於是又唔覺故仔咁長…7點45分開始,差唔多11時10分完…成3個幾鐘啊﹗又奇怪張櫈又無坐到我腰痛喎﹗唔通我身體好咗?

另…敬HINS戲入面其中一首新歌叫《蟬》,跟住套劇又講秋天…跟住我諗起…秋蟬牌羊毛內衣…笑…

留到最後先講我最想講的後感:羅冠蘭姐姐巧勝簡呀﹗同埋某HINS都巧勝簡啊﹗突然好唔慣佢唔著衫(好似從來無見過佢唔著衫囉﹗)…

Last but not least,Sennheiser啲置入式行銷好勁呀﹗(我明,佢一路都sponsor敬hins演唱會啲咪嘛﹗)咁Mikimoto都有嗎?特登提珠鍊係呢個牌子喎﹗

呀,唔爭在講多句,某hins有幾野自彈自唱,唱的時候都係彈chord咋喎…我諗我應該都可以試吓去彈《過雲雨》啦…(嚴重到不行的誤焦點…)…但佢次次都係彈彈吓就拎咪行出去唱囉…我唔開心啊…

<<<比我講埋呢句啦…買了敬hins的新碟《Why not》,啲相使唔使咁chok呀﹗

4 則留言:

  1. 舞台劇去年看了黃子華的咁愛咁做,看完後我發覺離舞台太遠的關係很多時看不到演員在幹甚麼......

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      我坐樓上的前面正中間位,叫勉強睇得清啲表情啦…
      我係見啲演員成日跑嚟跑去好忙咁喺個台度…哈哈…

      刪除
  2. 終於睇到你講秋天啦~XDDD
    你真係要坐頭幾行感受下,當某人响你頭上閃來閃去,真係會癲架。(壞笑)台灣做呀,你去唔去呀?仲有頭幾行架!!(魔鬼)
    any肥,我好鍾意秋天,笑足咁多場喊足咁多場呀撞鬼 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. re:gogo

      我地啲飛係我司某高層(疑似)幫我地訂的所謂內部飛,之前都滿有期待…不過都係第二層的第二行囉…還好都睇得清個台做緊乜…

      張某人(咦…另外一個都係張某人)在蘇玉華懷裡喊晒口時小的都眼濕濕了…好鐘意佢地段陰陽母子情…

      台灣…呃﹗好魔鬼﹗之前都有人問我某人去台灣開show去唔去…唉…我儲緊錢去振興日本經濟喎﹗唔好引誘我啦…(笑)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD