2012/08/28

《DIVA華麗之後》/《喜愛夜蒲2》

看我係幾咁支持香港電影﹗哈哈哈

發現兩套戲係有共通點…就係都有蘇永康客串的說…而套戲入面佢都係叫阿公的…囧﹗

(其實是呢輪好鐘意星期日去看早場,咁唔係套套戲都有早場嘛,本來想看《低俗喜劇》但場次唔啱…就貪得意日光日白去睇《喜愛夜蒲》…睇吓點解會咁收得咁囉…)

WELL,其實對《DIVA》第一吓我印象麻麻,因為睇《BATMAN》(都係歡樂早場﹗哈哈)時被逼聽了主題曲5次以上…首歌唔係差但咁被逼聽聽到好想殺人…呃﹗而我對於容天后的演出…呃,只能說佢係比劉華更本色演技,無論合《蘋果咬一口》、《神經俠侶》定係而家《DIVA》,無論講對白語氣表情其實都係一個容天后…所以看到劇中杜先生說女主角阿J除了唱歌就乜都唔識時…我心諗…句對白使唔使咁中呀﹗

片中有經理人杜先生都好鐘意使橫手,搶衫(阿公係幫歌手搵衫的,而被搶衫的阿FI好嬲的又摑人又爆粗…真係辛苦予﹗我想知微博有無俾SPONSOR錢?係咁玩微博喎﹗),爆料…又同監製夾定等阿RED(林欣彤)同男友(陳家樂)反面咁…佢覺得係為咗啲囡好,但當阿J成長到咁上吓時有另一種想法,最終被逼到自殺((諗起翁美玲…突然…)…心突然沉了一沉…咦,出乎意料的看得投入…推銀度很低喎﹗

呀,開頭我以為這是容天后自傳來的,但除了用容天后演唱會的片段又唱佢自己歌和名字都是JY之外…大概只有是成了天后做了當紅女歌手一樣吧。個角色確實係為容天后度身訂造,私下傻傻地咁,因為佢係演自己,於是佢演得舒服我睇得舒服…XD

幾鐘意套戲用三個女角做對照,容天后是紅咗掉轉頭想做普通人追度普通愛色,林欣彤是開始走紅要面對失去自由和戀情,跟住冼色麗(謝博友資料提供…冼是演J的助手…)是紅唔到在邊緣掙扎,仲要係最灰的…出賣肉體那種…OH

又說,片入面竟然無出現那首我被逼聽了5次的新歌,反而用拍MV時播了《歌姬》…呢首好聽喎﹗

**********************************************************************
其實我唔喜愛夜蒲的,曾經跟友人都老蘭看看,覺得好嘈好多,實在參透唔到去玩的樂趣…(XD)

呃,咁又說我本來係想睇埋杜先生另一套頗受讚賞的《低俗喜劇》,但場次唔啱而我又想搵啲野睇…咁求其啦…《夜蒲》啦…

呃呃,連詩雅演豪放有錢女真係幾入型入格…再諗起之前報導啲相…佢真係好喜愛夜蒲的嗎?

呃呃呃,有人說上集出現的DADA在《低》片表演不錯,第2集的MIA…表情好生硬…佢同AVIS兩個面口生硬鬥生硬…呃…

呃呃呃呃,想點呀?有錢女(連詩雅)跟窮小子(關楚耀)愛情故事,有錢女阿爸反對,有錢女為了愛情寧願被阿爸經濟封鎖都要跟窮小子在一起,跟住阿女為了搵錢就被前男版呃上時鐘酒店,窮小子以為佢唔自愛攪到流產,有錢女搵佢講過幾次不果就死心。跟住窮小子先發現原來自己誤會了有錢女,老蘭人眾人眾志城城的幫窮小子追番有錢女…嘩﹗好娘…(有錢女跟窮小子在浴缸纏綿一幕…想點呀?特登濕身((咁佢二人肉搏程度唔會如劉羽琦跟沈震軒咁勁嘛…))又唔想租水車…所以喺屋入面攪掂算了?)

呃呃呃呃呃,前面說MIA跟AVIS的感情線,一個就係為阿爸腎病的私鐘妹,跟住一個係被老細欺壓,睇唔過眼私鐘妹被欺負而同老細反面的跟班…好娘都係…

呃呃呃呃呃呃…見到沈震軒和金剛即刻覺得睇緊無記(XD)…沈生的眼線…香港都興畫架咩?

呃呃呃呃呃呃呃,呢套戲我係咁推銀…唉…早之晏啲都去睇《低俗喜劇》啦…

另一篇:條條大路通《羅馬浴場》

6 則留言:

  1. 睇喜愛夜蒲2睇到想割登...話說我人在外國,張飛仲要成$110 HKD...我並唔係期待佢要幾meaningful,只係諗住好似第一集咁有野睇有得笑就心滿意足過下港片癮...點知...呢套戲ge故事就係,從前有一班人,佢地好鐘意去老蘭beijing齋坐淨飲唔跳咁夜蒲ga,完.d女仔全部一樣樣個個咁靚真係睇到審美疲勞.話時話去蒲咁嘈個個話野都仲唔洗嗌ge.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Denise

      嘩﹗你都好支持香港電影﹗你足足貴我一個double﹗

      我無諗住佢有meaning,純entertainment既啫(啲女仔係咁露…不過entertain唔到我啫…)

      哈哈…睇完都話,唔係個個落去蒲都要一條龍架…晚晚都係咁仲得了既…

      刪除
  2. 冼色麗係J的助手喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Janine

      謝提供﹗…點解我成日以為佢係演那個學生妹?﹗哈哈

      刪除
  3. 睇完蝙蝠俠後都無咩戲好睇,真係要等下個月
    咩一路向西,咩喜愛夜蒲,真係download睇都嫌廢事
    其實低俗喜劇收得,話就話港產片抬頭,
    但諗真d,鐘意得呢d戲,香港人又係咩質數?
    杜文澤早前又話好梅,而家又咁多套戲
    而家都係期待生化危機,史泰龍果套,之類
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      (這個留言被掉咗去spam度…今日卒之發現而擺番出嚟了…)
      《喜愛》我是想星期日朝早去睇吓歡樂早場而看的啦,男男女女都唔係我杯茶…哈哈…
      西洋片我最近都無乜特別戲期待,反而呢水啲港產片好似ok,《寒戰》不錯

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD