2006/09/02

三點三,嘆茶餐

一星期七日,感覺最幸福的日子就是星期六日,因為有機會奢侈地在下午三點三嘆茶餐。

週一至週五都在返工,懶床的本人永遠在最後一分鐘才起身,之後就是以九秒九速度執返個人樣返工,十日有九日都唔可以係屋企嘆個好早餐(即係麥皮~),唯有到公司樓下超市求其買個包填肚。

午餐就不用說了,以食店而言樓下的商場完全不合格:高檔得我完全唔打算幫襯的茶樓(老細請除外)乙間,食物ok但價錢唔ok(日日食的話都幾重皮,耐不耐一 餐半餐都可以既)的日本野,據聞外賣飯盒爭個橙就夠和皇家飯決一風雲的「監獄風雲餐」的茶樓(同事說,我未食過,好彩),和冬天食好暖胃夏天日日食好反胃的中式餐廳乙間,不消說那個令我嚐到畢生最難食的日式拉面的food court;最正常只有一間史打北,可恨它size迷你,未到一點鐘三文治已所剩無幾,這大而無當的商場反正吉舖多的是,何不讓史打北擴充營業﹗在這荒涼的環境渡日,又不想山長水遠出外食,唯有激發自己煮食小宇宙,煮些唔會食死自己的飯盒帶返去叮。快手食完仲可以打吓blog~

晚餐,因為一整日太勞累,基本上我都唔想出街食;通常求其買些渣槍雞或麥當當,但求食飽之後快快沐浴更衣會周公去也。

自升讀預科,由於無得外出食飯(和現在情況極似﹗),漸漸養成只在學校食點點,放學就落山(間學校真係喺個山度…)到銅鑼灣或灣仔食餐飽,光是一條春園街一日食一間都夠食一個星期。嘆tea癮已成,入u更一發不可收拾,有堂都要打包個tea入課室嘆一嘆。現在只有星期六日下午有空檔可以享受呢個人生樂趣,淨係諗去邊度tea已夠傷腦筋。

近呢幾個星期,我都將個寶貴的quota比咗史打北和大家獲。在史打北要份finger sandwich,食晒就一路睇書一路嘆個莫卡"升冰樂",悠悠閒閒的就一個下午,真係人生一大樂事。要不然就到大家獲嘆個日式蟹皇翅下午茶,$23有野飲有雞翼咬有碗仔翅,而且仲要係好足料嗰隻,想返屋企早抖的日子,嘆完個餐沖個涼就瞓到第二日,呢種日子真係乎復何求。
^影碗仔翅時原來較咗閃光燈,出呢光燦燦咁好恐怖,不過足以顯示佢係tea界的重要地位﹗

辛苦搵呢自在食,食得唔貴但食得招積又滿足,儲夠energy第二個星期又返公司殺過。

另一篇:一刻偷閒

8 則留言:

  1. 宜家番左中環
    Tea,一定係永樂園熱狗

    2nd Sep 2006 21:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁搵日要試吓,不過我好少出中環,哈哈

      3rd Sep 2006 18:48 PM

      刪除
  2. 有閒情的話,升巴tea我都幾鐘意,但旺區好最難搵位
    tea有得選,就盡量快活,我有快活情意結

    2nd Sep 2006 22:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 返學嗰度係正佐敦又未到油麻地,所以實有位~~
      我係快活呀哥定樂粉喎,因為屋企嗰頭間快活執咗好多年呢期先再開番,以前的快活粉而變晒家樂粉

      3rd Sep 2006 18:50 PM

      刪除
  3. 史打北比我感覺係無咩野好飲,因為有一次去泰國旅行,飲到驚左.泰國最出名係佢,去到邊都有,佢地既環境就好舒服,但款式就一般.

    3rd Sep 2006 02:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係返工嗰度太無野食先食上癮成日諗住佢啲野食,以前返灣仔成街都係野食幾時會諗到史打北呀

      今時唔同往日,嗚嗚

      3rd Sep 2006 18:51 PM

      刪除
  4. yee, 春園街都係我常去O既lunchtime地方嚟! 果間日本野好正, 但係好貴!

    3rd Sep 2006 13:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前係合和嗰頭返工,成日都去春園街食金鳳(好似係呢個名,出名奶茶嗰間)常餐~~

      日本野?係咪新架?之前唔覺有日本野?(我轉咗工成年)

      3rd Sep 2006 18:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD