2009/07/12

某年仲夏梁fing琪

執舊碟時無意中發現梁fing琪的精選碟,心血來潮聽一吓…來到《某年仲夏》這一cut…嘩…"wohhh....once upon a summer time, 紅紅烈日大家曬"係幾咁襯今日既天氣﹗

講梁小姐,「奪麵雙琪」事件絕對係個分水嶺。

事發前呢,梁小姐外型清新可人,一套《初戀無限touch》殺盡無數少男少女(不過我主打睇陳生…哈),呢個女仔雖然係玉女,不過佢同前輩周氏和楊氏的長髮型像不同在於佢係短髮的,好爽朗吓的。另外佢彈得一手好琴歌又唱得不錯,初出道時梁玉女的歌走民歌風,《短髮》、《膽小鬼》、《新居》呀咁都係相當舒服, 後期一點《一天一天》和《I'll be loving you》(呢首仲係玉女自己作,又加分了)更係k場必唱, 在我等友儕中是相當有人氣,男女同學都有人係佢粉絲(仲有人睇了《初》片十幾廿次…每日返嚟就y文上身:「你喇叭?我喇叭…」((y文係演陳生的同學,你驚唔驚﹗))btw,這真是一部不可多得的純愛片,好清新,未睇過的朋友真係要睇吓啊﹗)

事發呢,很記得老師當年有在堂上拎出嚟同我地分析,大眾係外人,當事人之間的情愛事我們知啲唔知啲,其實真的很難去comment誰是誰非,老師一句「牛唔飲水唔gum得牛頭低」 conclude成件事,係喎,個女既幾好勝,男既唔點頭都無用架﹗呢件事我覺得梁玉女幾慘的,全世界都blame佢搶人男友,個男既呢?竟然係置身事外仲可以輕鬆話人家好勝…唉。

舊事就唔提啦,其實我比較喜歡梁玉女早期的歌,事發後的《kiss me》都唔錯,之後的《逼不得己》、《身不由己》、《好時辰》,然之後都佢轉做創作歌手既《花火》、《灰始娘》(呢首唔係佢寫的…好似係彭海桐寫的…)就麻麻了,點講呢?好像特登將流行曲元素(係乜元素?聽一次林狗的《流行曲》吧)擺埋一齊,話題總係失戀我很慘,副歌總係要chur高音…都…幾煩的。有一刻我懷疑梁玉女係想在歌壇收復失地,證明自己的實力呀咁。那水佢作俾李克人的《高妹》都相當hit吓的說。較近期的我喜歡《北京之夏》,其他歌都沒有印象 了…而家啲新聞次次都係同邊個老外拍拖…悶死人了…

睇番cd櫃原來我都有好幾隻梁玉女的碟,記得當年好鐘意聽 《today》隻碟,之後就買番兩隻2000年出的精選,之後01、02年的《花火》和《Suddenly this summer》都有,仲有兩隻都唔知有乜歌(aka:我懷疑我無聽過…)的國語碟。啊,碟數嬴咗陳妖lone喎…

btw…其實睇《初戀無限touch》時覺得梁玉女和陳妖lone真係好似孖生兄妹…。其後睇《愛與誠》就真係感概啦,歲月催人老,明明細啲既梁玉女看上去居然俾陳生更殘…點算呢…囧。(《愛與誠》都好好睇架…呵…)

聽一吓吧,《北京之夏》唔錯架﹗

講起梁小姐一定要講陳生:佢都係集體回憶~陳曉東
另一篇:梁fing琪《香港G夜》演唱會

12 則留言:

  1. 早前見她到台灣宣傳新唱片,感覺人是肥了又成熟了,再不是以前我喜愛的清純女生的模樣。

    12th Jul 2009 17:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對她的歌已經提不起興趣了…
      感覺她和陳天后都係…歌藝都好像沒怎麼進步過…

      18th Jul 2009 02:10 AM

      刪除
  2. 讚讚讚 感謝你的分享..................................................

    12th Jul 2009 18:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啦﹗

      18th Jul 2009 02:11 AM

      刪除
  3. 我當年都好喜歡看《初戀無限touch》。
    我都比較喜歡她以前的歌,好像「新居」、「遠在天邊」、仲有一首忘了歌名的「地下鐵碰著他...」

    12th Jul 2009 19:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 「地下鐵」那首是《幾分鐘的約會》,那首不論是陳百強的原版或梁玉女的翻唱版我都喜歡啊…
      我主打都係聽她的舊歌,新歌不太認識呢…

      18th Jul 2009 02:12 AM

      刪除
  4. 我也居然有飛撲去買她的第一張唱片!
    最後第二首很好聽

    12th Jul 2009 20:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…果然係少男殺手呢…她…
      好聽嗎?讓我留意吓先…

      18th Jul 2009 02:12 AM

      刪除
  5. 我好鍾意「灰姑娘」、「嫌棄」、「迫不得已」、「遠在天邊」...
    但怕怕她那脆弱的假聲。

    12th Jul 2009 21:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 中後期她很喜歡表演她的假聲…
      很驚。我諗這是我少聽她的歌既原因囉…

      18th Jul 2009 02:13 AM

      刪除
  6. black lab1/5/12 19:42

    我最鍾意《我住七樓A》同埋《Funny face》呢兩隻大碟,都係比較中期,唔知你有冇印象?

    14th Jul 2009 15:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這首歌我知有,但就沒聽過…
      我聽到《g for girl》囉…(唔知點解我會買佢個演唱會碟來睇…?﹗)

      18th Jul 2009 02:14 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD