2009/07/27

我們的九十年代~3

30/4/12後按:本來想打足三篇的,但只出了第一第二篇之後草稿就放著,放了3年…好啦,趁明天是假期就打埋佢~噢耶﹗

71.李麗珍

據說《愛的精靈》係有點鬼片元素?少少恐怖的吧?

72.狗仔隊

見到呢個TERM真係不得不提吓生果報啦,狗仔隊呢樣野真係多得生果報帶契。記得創刊時(派?)報紙送蘋果,好些同學特別整份番嚟就係為咗個蘋果當早餐…。90年代前期我家係睇成報的,95年之後就睇生果了… 。從小睇慣娛樂版突然變了偷拍偷拍偷拍…好煩。登時覺得日月周那種風格很清新…

73.黃飛鴻系列

大學時我做過個project講番黃師傅電影演變,咁小的咁懶就梗係上網搵資料,又俾我搵到篇將呢個角色分咗做幾個階段的文,就一人一part咁分工合作啦,點知…我真係未試過一個present一team人有四個ppt,四個template四款present手法,仲要完全無夾過那種就企出嚟present了…囧﹗完全係不知所謂…

74.小室家族

嚴格來說小室家族我只喜歡安室一人,小室老人家的電子曲風其實我不太喜歡的,硬覺得佢啲歌斷開一截截,去跳rave好地地,但聽既時候就覺得怪怪地(尤記得eric嫂當年將《can you celebrate?》改咗做廣東版…成首歌我只有四個字後感:死唔斷氣…)。techno都唔多係我杯茶…well…。btw,希望佢老人家坐完監出嚟又係一條好漢啦,雖然我唔啱聽,但不能否認佢確係有才華仲帶起一個潮流添…

75.美少女戰士

美少女轉身變已變了戰士﹗巧京京﹗呢隻歌真係好爆,我記得首歌多過套卡通本身囉。話說自從播完卡通之後小的竟然神心地走去買個漫畫來看…小的很少看漫畫架嘛﹗anyway,當年可真是很認真地研究啲行星名(啲英名讀法對當時的我來說好深架﹗) then神心地走去儲閃卡和貼紙…仲有美少女工人褲﹗真係超京京呀﹗(係呢…呢段開始係2012年後補的啦…啲字詞都唔同晒feel了…哈)

76.Bjork

唔係王菲我都唔識佢的說…

77.彭丹

gong chiu和e字麻﹗但我覺得佢係面慒心精既…

78.張立基

基於呢段文係2012年後補的,寫的時候我已經出了張立基懷舊文啦~噢耶﹗佢好多歌都好正的說,也不止於ELECTRIC IS HER WORLD, ELECTRIC GIRL呀﹗~

79.《陀槍師姐》

唔鐘意睇…skip

80.麥嘜

其實我無認真睇的,好多套都係喺電影台斷斷續續的睇…最記得有一集真人演的,伊沙貝拉說自己係專修砍叉燒,林一lone卻說呢度無得俾你砍叉燒,只有得裝飯,你裝唔裝…聽得當年雙失的我差點想哭…

81.鐵達時廣告

浪漫靈感…但我成日記錯梅艷芳那輯係跟王傑一齊拍…咦…定係發哥跟吳倩蓮的呢?定係另有其人呀?我記錯晒了…囧

82.無綫台慶頒獎禮

台慶頒獎典禮都經典咩?台慶唔係更經典咩?囧﹗其實我成日話無野睇,但我又好留心睇邊個拎視帝視后,上年仲神心到走去投票添﹗哈哈哈…

83.《蠟筆小新》

唔鐘意,無睇…都skip了…

84.《新世紀福音戰士》

也是無睇,後來才知千fa隻《冬天的故事》第一cut是食了呢套動漫的名…也是後來才知道…宇多田光首《fly me to the moon》也是來自EVA的?

85.New Kids on the Block

甚麼來的?

86.Grunge Rock

也是甚麼來的?

87.K-swiss

真係估我唔到,我竟然曾經有一對啊﹗(14/2/13後按:仲要係鄭伊健代言過﹗我記得﹗)

88.《金田一少年事件簿》

當然因為堂本剛日劇版啦﹗雖然後來都有買漫畫版來看,不過沒心機追就是了…

89.Visual Rock

我唔聽呢款架喎﹗

90.《寵物小精靈》

嘩﹗終於寫完了…無呀…想話…我唔鐘意呢隻野的…XD…(<好無情…哈哈哈)

完成﹗以上﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD