2008/11/07

Change & 欺詐獵人

一部電視劇,另外是電視劇改成電影(好像會在港上映?﹗前陣子在戲院見到有海報…),都是今年春天於日本播映。戲如人生,竟然在半年多後的今天來了個真人版,真係好邪。世事真係難料,遲多半年上的話,《Change》和《欺詐獵人》食正條水,就和味了…

世事,又豈會盡如人意呢…

Change

木村大神那部劇沒看。先承認本人是政治冷感的,對特衰正苦沒啥期望(我是悲觀的…),靠人不如自求多福,看得多會眼冤,不如睇啲令人充滿希望的吧,如台灣和美國的兩個小馬哥(湊巧佢兩個名都有個馬字喎﹗)。

歷史科其中一個議題(兼且係極難答而我一定唔會答)的就是民主一定好嗎?我唔敢講。不過起碼民眾有得voice out,元首做得好民眾就用選票俾佢做多任,做得唔好就拉佢下馬換過個,雖然唔知會唔會仲衰(會有人後悔投了薯仔和阿扁的連任票嗎?)。台灣的小馬哥,so far和彼岸偉大的祖國關係攪得ok丫,又三通又直航(但就攪到香港物流業腳震了…),好像也不錯。美國的小馬哥又會點呢?薯仔拋俾佢的係仲大件過1920年代經濟大衰退的燙手山芋,且看佢點change,yes,he can?

看著看著,諗起董伯伯腳痛離去,換上權權時大家都覺這改變很美麗,蜜月期了一大水,但而家…唉…香港,會有一個小馬哥出現嘛?﹗囧…

===================這是娛樂版開始的分隔線================

欺詐獵人

二女爭一夫沒啥興趣,我反而落力追小室哲哉的報導,好地地一個音樂教父,點解會變咗欺詐擸人?

90年代聽Jpop一定會聽過小室的作品,那一水佢既電子音樂簡直係橫掃整個樂壇,「小室家族」成為一個名牌,記得當年小室帶著啲歌手來港(仲上《勁歌金曲》添),報紙仲大版報導,當年本人初迷上安室,當然也有留意(最記得生果報說安室只企定定唱《Sweet 19 blues》,竟然唔勁歌熱舞一番)。

Globe和Trf的歌我沒聽,就安室的大碟而言呢,《Sweet 19 blues》可說是為安室度身訂造,good fit。《Concentration 20》卻變了小室自己風格,除了兩首單曲外sidecut大都是電子編曲,老實說…本人覺得整張碟都很不像安室的…98年安室復出的《I have never seen》感覺很像《Dreaming I was dreaming》,仍能衝上銷量榜冠軍,因為這是安室復出作,二人合作末段的《Please smile again》直頭是唱和聽都辛苦,慢慢安室轉走r & b路線了…。睇番維基載2008年小室訪問中說「98以來這十年曲子好像怎麼都寫不出來呀…」…原來係咁…創作人沒了創作的靈犀就最大件事…

說起來有點像馬後炮?﹗

他在港收的幾個徒弟的歌沒聽過,我只聽過eric嫂的《in your arms》(某年《勁歌》總選時小室來頒獎,葉佩雯演唱了這首…),話實小室的歌曲不如港式k歌有晒起承轉合,intro+chorus咁,好多時係幾段intro加埋一齊,這個曲式聽日文版又ok,但一併埋廣東詞又怪怪的(港版《can you celebrate?》很恐怖…

這又是一個馬後炮…

總之就係可惜…無論如何,希望事件快點平息,為自己所做既事有所承擔,之後又係一條後漢囉。

貼番食呢套劇名的文:[日劇]貪字得個貧@《詐欺獵人》

4 則留言:

  1. 佢已說了,要change可能要多過一屆任期才行。

    8th Nov 2008 00:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 看《新君王論》蔡子強說元首上任頭100日最重要,兼且通常係蜜月期…
      阿馬哥仔既密月期好似而家已經開始…
      好似無人仲當薯仔係總統囉…
      9th Nov 2008 17:40 PM

      刪除
  2. 就咁睇topic,真係以為你講日劇和果套電影...點知真係被騙了 emotion

    8th Nov 2008 17:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為篇會無人留言添…哈哈…
      《欺詐擸人》電視劇我好耐之前寫過後感…哈哈…
      9th Nov 2008 17:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD