2008/11/19

敗家實錄vol.4 郭富城(中)

續上篇,這是中篇~

 10. 深深愛你的郭富城  6/1993

  • 又是一張精選碟…個篤住你手勢尤如美國二戰那張"I want you"…
  • 只是,件衫可以唔咁娘嗎?
  • 精選關係啲歌其實都聽過架啦,主打係煲最強那首《AK Superdance 93》,將《愛你》、《對你愛不完》和《我不認輸》整埋一齊的medley,很有心機的將「愛你」撈埋「愛不完」…都ok架唔係求其將三首歌剪埋一堆就算…
  • 記得當年返大陸,行公司時本人見到這張碟的CD只值25蚊,望了很久想lur娘親買給我…點知回頭媽媽一行人等都唔見了…小的即刻胡思亂想…會唔會從此再見唔到媽媽架…我又人生路不熟…點算呀…呃…

 11. Merry X'mas  10/1993

  • 雖然點題歌《Merry Christmas》是首很warm很聖誕的情歌,lum死人的…
  • 不過個封面郭生尤如發水麵包,令人極度不安…
  • 半張碟是新歌,不過質素平平…其實有點悶的…

 12. 夢難留  11/1993

  • 華星年代最後國語碟, 零宣傳…當年我係完全唔知有張咁既碟…係後來買番的…
  • 啲歌都好悶吓…比較耐聽的只有《夢難留》和《我心狂野》…咦,《狂野之城》都未出已經唱緊狂野啦…

 13. 一生的情人   1/1994

  • 唱手轉唱片公司例牌會勁出的精選… 
  • 不過啲選曲都ok喎,收錄了很多我的心水飛佛…
 14. 狂野之城  1/1994

  • 很著跡和落力擺脫華星年代少男情懷,不過皮草+愛搭的士+扣不好衫鈕的裇衫,亂拼得來當年可是覺得很型的說…
  • 《狂野之城》有個remix版叫《狂野之城(Pa Pa Ma Ma Cha Cha Mix)》…當年恥笑咗好耐…太似講粗口了…
  • 最喜歡的是《對春天信任》和《是個真我》,94年學業和家裡都發生了大事,當年陪住熱煲的應援歌就是《是個真我》,現在聽番還是心有戚戚然的說。
  • 《冰山夢美人》也很不錯啦
  • 剛買了這碟的帶…不久家裡就買Hi-Fi了…真呻笨…

 15. 夢的盡頭.就是天涯 2/1994

  • 和樓上《狂野之城》share同一套相,喜歡這個封面更甚於《狂》的囉…
  • 我應該沒聽過張碟…啲歌都唔知係乜…哈…
 16. 由零開始 4/1994

  • 又係華星強項:狂出精選的其中一隻…不過封面和內頁設計都幾有心思的…內頁尤如棋盤,仲有4色郭生棋子真係可以用嚟玩的…
  • 有人話這個碟名是串郭生忘本…
  • 收錄的歌曲我全都有啦…照買是因為個面封確係幾靚…
 17. 天若有情II 之天涯凝望  5/1994

  • 我一路以為《狂野之城》之後的廣東碟是《鐵幕誘惑》,後來才知仲有這張…
  • 《你是我的1/2》好像是商台的廣播劇…沒聽…雖然當年常見相關報導的說…
  • 《天涯凝望》是劇集《烈火狂奔》主題曲,套劇老實說無乜印象,我可是要諗一輪先記得女主角是黎視后和袁潔螢…,不過這首歌倒是記得…難道真心相愛只有是無奈…狂吼啊﹗
  • 唔知係《驟暖的緣份》定《就算是情人》係《天若有情2》的主題曲,這部電影睇係睇過,不過零印象…女角好像都係吳倩蓮,好似仲有郭阿旺做的說…
  • 《愛你我願一生放肆》很不錯…

18. AK-47  11/1994

  • 由碟名到封面都有廿個騎呢…無計啦,又係華星啲精選…
  • 這回有新歌了﹗個人很喜歡《寧願平凡愛一生》…(有一水我常將這首和另一首飛佛《Good Times VS Bad Times》拼埋一齊聽的說…
  • 另外的《我未醉倒》和《那天再遇見》就不甚了了…

 19. 渴望  7/1994

  • 封面頗嚇人…
  • 點題歌《渴望》很有型…不過在港好像沒怎樣宣傳過?
  • 點解我識呢…因為我在公共圖書館見到這餅帶﹗所以聽過這張碟…
  • 其他的歌都幾悶的說…

好了,中篇完。之後的下篇是最後一篇了~

敗家實錄vol.4 郭富城(上)
敗家實錄vol.4 郭富城(下)

2 則留言:

  1. 睇到呢到真係感慨良多..o個排城城國語,廣東碟倫住嚟出. 每隔兩,三個月就出碟. 再加埋d精選碟. 真係買都買到破產...(小時候零用錢好少)

    19th Nov 2008 23:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇啲精選碟多唔多我本身無碟的新歌囉,通常有一兩隻新歌都買既,全舊歌精選就一定唔買的了…
      城城轉唱片公司時我零用錢還少,《狂野之城》我都係買帶聽咋…
      20th Nov 2008 13:48 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD