2009/07/17

4年前…

4年前的今天既11點17分,我應該係帶點不安又緊張又興奮又期待又茫然的在和人ICQ,因為第二天係星期一,要返新工了。

更加估唔到,第一日返工已經要8點放工了,果然好既開始係成功的一半。

沒想過會待上這麼久,其實第一日的lunch前已經收到另一個offer的電話,可惜是份temp job,而我…是貪求安定的膽小鬼…;anyway,回頭望我想我是幸運既(回帶:畢業後我就覺留喺商大無夾硬轉校/系係英明決定啦…哈,我系真係搵到啖 飯食架﹗),雖然呢份工有很多奇人奇事讓我哭笑不得,簡直係挑戰本人本來已經低既eq極限…。但諗番轉頭辛苦得來係開心既,有型無型的得著(無型的比較 多…今年凍薪…um)讓小的很感動,因為小的係冒失鬼,一緊張受壓就容易出錯,老闆和同事包容俾小的去試去錯,還真的要多謝他們。很多激氣事事後再拎出嚟 睇,煙消雲散變笑料一則,諗番苦中係有好多樂既。

我常諗工作的真諦係乜…為搵啖飯食?為出人頭地?還是為咗學以致用?﹗ 於我而言前提當然係搵啖飯食,唔搵邊有得食?西北風不會吃飽人啊。呢個時候不自覺諗番alevel中化的一篇《人生的意義》(雖然我oral F咗,但我讀本份paper拎A架﹗),講到人生的4個層次:物理層--生物邏輯層--生物文化界--真善美,滿足咗最基本的原始需要後,就要滿足內心, 讓自己覺得自己真係有存在價值(永遠忘不了畢業後失業的半年,自己係頹到乜鬼野樣…了無生趣到娘親勁驚我會自殺囉…)。呢篇野當年上課時就讓本人諗咗好多 野,究竟讀書(或而家做野)係為咗滿足乜野層次既需要?…(年青人總係多愁善感愛傷春悲秋呢…)

扯得太遠了。即是說,滿足 完物質/生理需要後,心理的感覺也良好起來的話,內心會很踏實。頭一份工就係二打六得濟,人家都在忙死的時候,自己就hea著hea著好似遊魂野鬼咁返工 等放工…,好恐怖(所以…咪要轉工囉…);太辛苦不好,太嘆又讓人徨恐不安,生物文化層真係好難滿足,更莫講真善美…。話說回頭,點樣先係一份好工呢?人 工高福利好很難求了,和自己興趣專長match得來的也難尋…。諗來諗去,為咗乜層都好,總之我要食,也希望自己能發揮一吓所長,既然這裡都有點空間容得 下,好好幹下去好了。

知足常樂呢。我愛我司﹗(呵…)

12 則留言:

  1. 我幾年前真係hea 爆. 係冇野做到由朝上網上到黑, 都唔知仲可以睇咩個隻hea. 簡直係悶爆. 仲要個陣未寫博, 又冇咁多可以一起分享的友儕..... 我同人講, 我真係覺得好辛苦. 但d 人話我晒命. 無奈到曝.
    而家當然冇呢支歌唱, 但其實唔好太辛苦, 即係好似前個輪日日九點幾十點, 星期六又要做廿粒鐘, 我係okay 架喎. 又唔似自我安慰, 但對份工又唔可以幻想太多, 又唔睇下自己有幾多料0既.

    18th Jul 2009 01:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐喺度做冗員唔一定係好架,特別係身邊的人鬼咁忙,自己就唔知做乜咁坐喺度,最慘係我前前司無得上網,我只能悶到搵野做,無野做的話就扮做野玩計數機…
      所以而家就算辛苦,但比之以前的HEA爆經驗好太多,起碼唔使似遊魂野鬼囉…

      18th Jul 2009 02:08 AM

      刪除
  2. 冇錯...做人真係好難滿足。最好係唔好hea但又唔會忙死咁就最好。

    18th Jul 2009 11:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. human wants are unlimited嘛econ都有教…
      識自己調節就最好囉,唔係會成日唔開心…因為睇乜都唔順眼唔如意…

      22nd Jul 2009 13:48 PM

      刪除
  3. wa... 原來你都係早我半年入去做...
    不過我舊司個邊好冗,但有時又做到發哂脾氣,又多電車男,所以最後基本上幾乎冇邊幾個同事繼續keep contact...
    鐘意做繼續做落去都係好既,我而家都要諗下下份工做咩好...

    18th Jul 2009 13:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我司個turnover高…兩年已經係資深員工了…囧…
      做人既野真係難,太冗又難捱,太忙又辛苦(人大了…真係怕身體受唔住…)…
      我和前司舊同事都係耐不耐msn吓,我係等人約多過自己會攪event gathering那些來的…
      有時我又覺得太家啱key的話做個朋友無妨,但硬為咗keep contact而keep,出嚟就不停回帶舊公司點點點…又好似有啲唔知點咁…都係君子之交淡如水好了

      27th Jul 2009 23:24 PM

      刪除
  4. 話時話我係未做過一份hea工, 做親都係辛苦兼人工低又多OT又無職升的工作...(悲哀地說)不過當一份工意外地無得撈既時候, 又要被命運的旨意地休息一段長時間喎, 可能呢 d 叫「等價交換」吧!
    其實有份工辛苦兼人工低又多OT又無職升都唔緊要, 至緊要唔好突然間無得撈就好了。


    18th Jul 2009 21:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信一切自有天命,上天拎我地失去一樣野時一定會俾番一樣野我,身在局中可能會覺得好唔開心,但事過境遷後掉轉頭睇又會有新既感覺…
      就好似我成日講收到japas結果時入商大我真係唔開心到想喊,但讀完又覺得呢三年好開心好充實,有啲野係要經過咗掉轉頭睇先睇得出天意既巧妙…
      咁樣諗可能有啲被動,不過世上好多野都係身不由己,何不信一個等自己舒服啲既諗法囉~

      27th Jul 2009 23:28 PM

      刪除
  5. 原來咁多人試過係公司悶到發慌.... 我之前公司一過四月就好得閒..依家舊同事真係日日上網.. 上到返屋企唔再開電腦...
    其實係公司無野做真係好難捱..成日望住個鐘又唔放得工... 所以人都係有d...被虐傾向... haha


    19th Jul 2009 21:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 悶得嚟無野玩真係好慘,有部腦上吓網都好(起碼可以狂寫文…),當年我前前司係無上得網既電腦,我最多只能玩email,用嚟同人當icq chat…人家唔得閒時我就連呢樣都無得做,唯有返屋企send定大堆無聊野去公司email睇…
      所以我好珍惜有得做野既工架…

      27th Jul 2009 23:31 PM

      刪除
  6. 其實就算係而家呢份工,我都間歇地會變成冗員,真係可以一個星期日日坐o係電腦前面hea 足五日(office hour 係五天工作...)無output 的!
    雖然果段時間係悠閒,但都會內疚同無乜安全感呢! (當然,忙果陣就好似而家咁,幾乎一星期六日都入左lab 做野連坐低寫report 的心情都無...)
    當然,相比起你地其實我份工已經好好,要忙要嘆主要係自己安排進可攻退可守咁...所以,同你一樣....
    我愛我司!! (嘿...)

    20th Jul 2009 00:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實…我都相當愛貴司…可惜我地有緣無份…umum…(遺憾留喺心入面可以歷久常新…((癲了…)))…
      你那份工咁高層次…我呢啲散仔呢架,乜都要做的。不過又咁講,當人家想搵人幫手時諗起自己,覺得自己會幫得上忙時,先不論係咪搵自己笨的,那種「被需要」的感覺都很正的,我諗…我無被label為廢柴已經算是一點成就吧?
      (要求真低…)
      我再高呼:我真的很愛我司﹗(哼哼…)XDDDDD

      27th Jul 2009 23:34 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD