2007/02/06

改花名

替人家起花名是我從小已有的嗜好,有時是我發現某人奇怪異行覺有趣就放大為花名,有時是為表達大家有幾friend。以前本人改的花名只限親朋戚友,後來,甚至連我識佢佢唔識我的藝人明星本人都改一餐…

話說昨晚看了少少《爭霸》,本人(無追開的)和媽媽(有追開的)一起討論劇情,我們不停的「馬德bell」、「西施煲」(呢個名我好鐘意﹗)、「松哥」(呢個算唔上花名?﹗)、「麻生同學」(<-呢個係指陳坤…因為有人forward過陳坤像麻生同學的email給我,那三七分面真的頗相像﹗而媽媽睇完《一升》之後都幾欣賞麻生同學…哈哈)你一言我一語,就係無正經的講劇中人名,聽到一旁打機的小弟一頭霧水…

終於他忍不住問我:做咩你咁鐘意改晒人地啲名?﹗

哈,唔只架,本人稱黃德斌為「黃德ben」,楊千嬅為「楊千fa」,古巨基為「巨lei」…遠古的有「陳妖lone」、「范妖萱」…還有我常用的代號「容天后」…

改名人花名的動機嘛…想是扮friend乎?改了個親切的花名大家好像親近了…當然這是我一廂情願的說…

至於改友儕花名,小時候的我通常是不懷好意,存心恥笑,例如某同學默成語將四個字掉轉次序了,本人就會將那個寫錯了的版本作那同學的代號,叫到本人悶為止; 遇上玩得同學你改我花名我改你花名真是玩得不亦樂乎,攪不好遇上唔玩得的雖不至反面,但見人家悶悶不樂的唔出聲都知自己玩出火…中過招就不敢玩得太過火, 通常是熟了的朋友才敢玩改花名。

現在身處的「變變變生命力」office太多奇花異草,潛伏多時的改花名因子又可以作怪,不改個代號怎能光明正大的訴苦﹗哈哈

講咗咁耐都係我改人花名多,人改我花名少,同學仔總是很沒創意的改了一大堆「菠蘿冰」、「紅荳冰」甚麼冰的花名…好唔掂喎﹗攪到我想有個親切的匿稱也不行﹗嗚嗚﹗

另一篇:英文名

16 則留言:

  1. 沒錯,妳都算在下認識的人中,講得最多花名的一個。

    改花名,個人認為要讓其他人輕易聯想到,才有共鳴才好玩,別人聽到一頭霧水只會感覺小圈子,感覺就如MSN上的象形文字,要30秒才看得懂的,在下會把幾火把圖像顯示功能關掉。

    6th Feb 2007 10:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,呢個我認,不過本人已收歛咗好多,真係fr的先敢改花名…於是就改向唔識的明星下手…嘩哈哈
      花名通常都係來自瘀事,係圍內玩埋的人先明,除非你極憎某人,否則改得花名的通常都係友誼的見證~
      死lor…本人屋企個msn就係勁多圖像的說…哈哈…

      7th Feb 2007 12:07 P

      刪除
  2. 我不同意! 容天后是一個尊稱啦! 雖然我永遠只會叫hocc做阿詩(扮識得?)

    我也很討厭msn的象形文字, 老早就關掉了. 我不想咁快眼花呀

    6th Feb 2007 10:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔覺我都好尊敬容天后架咩?我唔敢直呼其名架﹗
      ohhh…我係好鐘意狂用圖像的一群喎…不過公司個msn block咗,所以係公司(若我有閒情去開的話)msn要用web…咩圖像都無…

      7th Feb 2007 12:09 PM

      刪除
    2. 因為容天后真名是一個名諱! 諒你都不敢亂叫!
      我o係公司直情不開msn了. 找我嘛, 去blog好了

      7th Feb 2007 13:05 PM |

      刪除
    3. 咁我地使唔使高唱god save the (sky) queen?﹗(越玩越大…哈哈)
      前兩日同事先叫我開gmail玩豬talk…我話咪玩啦,我連msn都唔開的說…
      去你個blog真係有instant talk功效的說﹗好神

      7th Feb 2007 22:43 PM

      刪除
    4. 或者天后娘娘都ok(突然諗起若然佢本尊著到滿城盡帶黃金甲阿gong li咁樣....嘩!!!)

      o係公司我長駐個博度嘛, 所以不用什麼msn了

      8th Feb 2007 09:17 AM

      刪除
    5. 滿城盡帶容天后?﹗woooo…好勁呀﹗(我地會唔會比人打?﹗)
      我在公司都係長開blog…趁而家就呢放飯又啦啦聲re吓先

      8th Feb 2007 11:38 AM

      刪除
    6. 自己掌嘴啦. 我仲等緊食飯的說...餓耶

      8th Feb 2007 12:03 PM

      刪除
    7. 一齊對天后朝拜~~woooo

      10th Feb 2007 13:58 PM

      刪除
  3. 我幫人改過一個幾滿意嘅,個個一聽就知道邊個:妙齡西洋菜。

    (後生外邦金髮女attachment一名)

    6th Feb 2007 11:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 死啦…估唔到…邊個係妙齡西洋菜?﹗
      p.s.我唔多留意西洋娛樂界…東洋我會熟啲…嗚嗚

      7th Feb 2007 12:10 PM

      刪除
  4. 改花名係我讀書時既強項,所有老師都被我改過花名,且為大多數同學所接受,嘻嘻!!!

    7th Feb 2007 01:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 改老師花名都係一個樂趣﹗話實自己改的花名為人接受成為大家共用的稱呼真係有好大滿足感架﹗
      哈哈,我將呢個行為正確化了…哈哈

      7th Feb 2007 12:11 PM

      刪除
  5. 幫個friend改花名

    用個鍾字黎改花名...

    4th Jul 2011 18:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你係改人既多定係俾人改既多呢?
      諗番起以前改花名啲野好好笑的說…

      7th Jul 2011 09:41 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD