2006/03/31

I miss you much

Miss you much 張國榮
曲︰J.HARRIS/T.LEWIS 詞︰林振強


對白︰ 女︰你咁快要走啦﹖ 男︰係呀 
女︰我諗 你到係唔會再掛住我啦何﹖ 男︰NO
Well friends 別要替我灑淚兒 彼此都不捨 但世上永有分別時
可否瀟灑披起好拍子 讓最後舞步飛馳 曾一起多麼精彩 你使我心喝采
就算我孤獨時 So let me tell you baby (縱到了天邊) 越過大海
都會不斷不斷邂逅於夢內 冬季秋季春季氣候縱是變又改 
我心也跟你不變就如未離開
I miss you much really, miss you much miss you much 
Baby I really miss you much
生於世間 是你令我有意思 全靠有你那一雙黑眼睛 
你的笑聲背影 伴我過失落時 如明天須要各有各去
Miss you, miss you miss you much 
I really, really miss you miss you much
我要俾全世界人都知道 I miss you much
-------------------------------------------------------
對哥哥的印象,是從電影來的;因為媽媽是譚迷,她不怎樣聽張的歌,小時候最有印象的歌,就係某一年勁歌總選時唱的《側面》,那年,梅姐係拎女歌手獎的說。譚張大火拚時,我獨愛梅艷芳;所以偏好哥哥,嘻嘻,他們都總算曾經在華星同一屋簷下嘛。

十二少常騷都是本人至愛,兩個角色南轅北轍九唔搭八,才顯出哥哥演技的厲害吧。至於他的歌是長大了才聽番的。話說有人次在阿姨屋企見到哥哥告別演唱會CD,二話不說借來聽,可惜這隻CD都未夠十年已經拒絕再玩聽唔到,心有不甘之下四出搜羅哥哥精選舊碟,尤愛哥哥的快歌。熱愛side cut的本人其中一隻最愛就是上面貼的一隻,據說這歌是在哥哥退出時送給歌迷的。今日一聽真係百般滋味在心頭。

這一隻無腳嘅雀仔捉不住,三年前一聲不說就飛走了…相比校長,哥哥對我來說總是有莫明的親切感。

哥哥二三事 31/3/07

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD