2006/03/31

我愛街邊檔

花街70號 林子祥 (@花街70號 1987)
填詞:林振強 作曲:R Collsins/B Bromberg/R Cray 
編曲/監製:Edward Chan/Charles Lee

近日在晚間打到清早 電話不通不對路
事實上你天黑到清早 和誰人展開新線路
睡了又醒人極為暴躁 獨駕車衝鋒黑馬路 
沒料在暗燈中見到你跟他步進花街七十號
怎麼我忽變第三者 被你拋低於窄路 
拳頭如握緊一柄尖刀 脈搏以青筋激憤做
獨坐在車我守到清早 但你與他卻不再出馬路
如狂風一般我將汽車撞向那花街七十號
飛車快闖進末路 撞向你跟他的腳步 
心裡忽然有一把聲音 喚醒我瘋癲的腦部
傻瓜方會因你心傷 現今知你骯髒似土 
連忙急轉彎覓新道路沒再管花街七十號
沒再管花街七十號 花街七十號
-------------------------------------------------------------
事緣今天報紙說衛生幫為交數出動便衣人捉小販,最後有小販被車撞傷收場。行經天橋回家時看到一眾電視/電話/上網檔攤萬國旗海安然無恙地兜生意時有點感慨,想影低呢個情景,不過out focus了。快手快腳就影完的相在芒中看還可以的;可是過到電腦時就矇得不得了,手機影相難度比用dc還高。

放工時行經的天橋連著地鐵站、商場和幾個附近主要屋村住宅。因為人流多而橋身頗闊關係,一直都是擺檔者必爭之地,搵到個好位就不愁無生意了。讀書時衛生幫還未大舉捉小販,下午放學真係人間天堂,魚蛋、雞蛋仔、生菜鯪魚肉、炭燒魷魚…應有盡有;想睇乾貨嘅亦有大量首飾、A貨手袋、A(都係A)貨名牌衫…,耐不耐仲會有伯伯婆婆出呢賣南洋神藥;同時又會有個彈住電子琴嘅婆婆non-stop表演,無論你比幾多蚊佢,佢都會好有禮貌咁講多謝。真係要咩有咩,返屋企前行一行滿足一下本人口腹之欲之餘又可以眼睛shopping一番,好滿足呀﹗

近年無呢支歌仔唱了,據說是為了行人安全起見,衛生幫、小販隊天天都"棟"在橋上,狠狠地拆散了我和我的魚蛋、雞蛋仔。當然,我明白,第一小販的食物不合衛生;第二他們確是阻街,影響了市容。當他們趕絕了無牌小販之後,隨之而來就係無數介紹計劃比你/小姐你上咗網未嘅上網/收費電視/信用卡/電話檔﹗天橋的路真的很迫,一路行過被幾百個人追住介紹他們的plan,好煩;幾十個這樣的流動檔口,他們霸住橋的兩邊令行人可行的路少得可憐,我不覺得這樣的市容比小販擺檔的好得多少喎﹗同時加送那些介紹plan比我們的那些哥哥姐姐噴出來的二手煙,唔使錢嘅﹗

小販出呢擺檔咁危險其實都係想搵餐飯食,其實除了一定要靠捉靠打壓之外,係咪有其他方法幫佢地自力更生又唔會影響公眾衛生呢?(報紙的記者訪問了一個小販,那位姐姐說擺檔總比拿綜緩好)例如劃個小販區整個領牌制度咁(恕我學識淺陋…其實我唔知咁work唔work),總會有啲兩全其美嘅方法等呢班人可以做生意糊口吧;政府成日想攪特色野吸引遊客,其實這些街頭小吃(諗起啲腸粉/牛雜/糖水就流口水呢)不就是一大地道特色嗎?(可能呢個想法係我太天真的說…)

成街都係呢啲大公司檔口,每次都不停加快腳步盡快離開這個令人納悶的檔海。

15/01/16後按:時日如飛,而家室外地方好多禁咗煙(雖然呢條天橋係可以食既),基本上空氣只要你唔企近被用嚟bbq的垃圾筒係ok的,但啲寬頻電視手提仍然如是…囉…

2 則留言:

  1. 嗚嗚~~
    真的200%同意你所說的!

    13th Apr 2006 13:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀..入0左舖0既魚蛋雞蛋仔總係爭0的風味...

      18th Apr 2006 09:58 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD