2010/05/13

日食(下): 旬菜富+納納雜

 工作不如意有乜好做?食囉﹗

旬菜富這次係rerun,因為上一次山長水遠趕去TST趕LAST ORDER,這次終於可以慢慢坐下看餐牌了…

前次友人說這家店既懷石料理應該試試,三百幾蚊…umum,但要早一點預訂才行,但原來有個輕盈版既懷石便當,又咁啱同行友人勇字喺心口去試喎…啊,原來係咁既…

 上面個便當係好奇想睇吓係乜架咋…我…梗係叫番我最愛既海膽囉~

這是友人叫既海鮮便當,啊,右下個白色疑似魚肉既前菜很好吃﹗

一講日本菜我就諗住旬菜富、利久庵和見城幾家了…可愛既棉登徑呀﹗我好掛住你呀~~~~~
(這一餐其實前陣子吃的了,只是一直沒時間閒情放上來就是了…)

好香口既綠茶雪糕~

旬菜富@openrice

19/4/12後按:
最近又去吃了一轉…但感覺好似有點跌watt了…囧﹗[丼局者迷]旬菜富 + 六福/清溪川
*********************************************************

納納雜來了~
這一餐其實好耐,無記錯應該係十二月時睇《風雲2》之前去食既…

行過見到間店新開咁我又未食過咪試吓…。一坐低見到啲餐具既 presentation幾靚,家具又幾新派吓咁…好了,點了個最basic既豬軟骨拉麵,加$$$(加幾多就忘了…)配埋蒸蛋和手卷啲小吃 咁,well,兩個前菜就係…不難吃也不特別好吃咁,肚餓時時候都無乜所謂啦…。

然後係碗麵了,個碗幾特別,一邊高一邊低咁,個匙羹又幾得意咁…但個麵就…不合格﹗啲湯係暖架咋﹗個味就係濃架喎﹗食完好像有層油gel住個咀…囧﹗

自此之後…幾餓都不再幫襯了…以上。

misocool@openrice

*********************************************************
PicturePicture
我既飯堂大戶屋,定食食到爛無咩野好講…講吓甜品丫…真係幾得呀﹗難得搵人一齊食,終於有空間可以叫吓甜品﹗這個其實也是好前一大陣子吃既,但個綠茶布甸點香點好味我仲好記得架~

話說這陣子下午時段除了有飲品送,固有既甜品由雪糕轉咗呢個野…疑似jelly既東東沾了右邊個杯既疑似糖漿…好美味的說…呢個野既名好似係…wa…ta…咩咁…









*********************************************************
循例貼一貼啦~唔係成日有閒情去TST食餐好架嘛,去我既飯堂之一隨你鐘意叫個吞拿魚魚生飯也是一件人生美事呀﹗~






********************************************************* 
中環札幌拉麵,前幾日去食了一轉,美味依舊~雖然快夏天了…但還是無阻我食拉麵既決心架﹗呵~









*********************************************************  

上篇:日食(上): 櫻壽司+壽司廣

4 則留言:

  1. 旬菜富好正,我都食過懷石便當同海膽三文魚子丼。小小的店子,但服務員相對多,感覺好好。有次食晚飯,我朋友食唔哂佢自己份懷石料理,日本大厨走過嚟用廣東語問佢係唔係唔好食呀,好認真!
    但係呢,你覺唔覺啲飯比較乾硬呢?唔太日本米的感覺。

    15th May 2010 23:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起我又想去食多轉…
      旬啲店員真係幾有禮貌,印象中見城都唔係差,不過佢地太忙,成日要叫幾次先得閒理我囉…
      米飯嘛…其實我唔多鐘意食飯…哈哈﹗通常碗飯我都食唔晒…都唔理得咁多了…
      唉呀…講起我又真係想去買個魚生飯食添﹗哈哈…

      20th May 2010 17:57 PM

      刪除
  2. Dear domotoiceko,

    咁岩經過你既blog, 見到你的食評, 我都流口水了 ^^, 你之前去大戶屋食既甜品, 個名可能係warabimochi (わらびもち),外表帶點奶白色,食落軟林林既? 通常表面散d黃豆粉/抹荼粉去食既~

    17th May 2010 10:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,就係呢個名﹗我見佢打單時有寫,不過我轉頭就唔記得個名…
      我仲娘到問人家今日有乜雪糕,店家說係呢個mochi…我仲以為係乜新奇野…哈﹗

      20th May 2010 17:58 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD