2010/05/08

永遠記得《我的開始在這裡》…

這演唱會既香港站我有去看,雖然又旋轉舞台又玩水又乜又盛咁…卻沒有買碟來看的衝動…但今日行過巴士站睇到這個廣告…嘩﹗即刻好想買碟來睇﹗

就係好攞命既呢一句「郭富城永遠記得"我的開始在這裡"」﹗﹗﹗為台灣歌迷度身而設呀這句slogan﹗


雖然廣東版《臨行》出先,不過個人喜歡這個國語版多啲。當年郭先生一首《對你愛不完》由台灣紅到返香港,衣錦還鄉咁既款,仲做埋天王再轉埋唱片公司,越做越紅,就有人話佢忘本啦,呢個時候就有首《我的開始在這裡》,嘩﹗係幾咁窩心既一件事呀﹗

郭先生都幾多多謝歌迷既歌…又嚟一首…但個live唱得有點難受…囧

身為一個娘人都係最鐘意娘野…呢首我小時候聽得好感動架﹗因為你的愛使我更堅強,因為每個你給我光和熱﹗我都係咁話﹗唔使多謝我,我會繼續買你啲碟架﹗嗚嗚…

繼續貼。話再見,此際話再見不易,誰明白心裡滴著淚兒,我怎麼啟齒~~~~~講唔出就唱啦﹗好感人呀…嗚嗚…

好歌獻給你,願你藏心裡﹗我會架…嗚嗚…

這首半自傳式既歌我係勁喜歡,好warm的說,這個mv倒是第一次睇…呀,原來係強伯填詞架喎﹗

《回頭已是百年身》…梅姐喺片中話希望以後聽到呢首歌都會諗起佢…會架﹗小時候聽不出意思,後來才知此曲原來係專為是次告別演唱會作的說…

Will you remember me呢句真係殺死人…點會唔記得呀…

又係專為告別演唱會特別寫既歌…真係sad到入心入肺。不過當年餅final encounter cd壞了聽唔到啦…是後來出番vcd才聽的說…
山口百恵《さよならの向う側》…前陣子搵中森明菜姨姨既歌時偶然click到山口百惠姨姨這首,嘩﹗30年後聽仍然很感人啊﹗sorry,我超後知後覺,而家才知原來係哥哥《風繼續吹》原版…囧﹗

*****************************************************
個title同內容唔關事架﹗哈哈…

點解我一按發表後延伸內文內容乜都無晒﹗攪到我要從頭打過﹗嗚呀…點解呀?

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD