2010/05/16

為甚麼考一級呢?

第x回挑戰又來了~


上一回得的分數如果是二級既話就合格了,可惜一級要7成才合格,終於飲恨而回…再接再力了。

考完上次既末代(讓我抽水一吓…我都係末代考生呢?﹗)舊制試,轉過頭又要再戰今年7月的新制。其實準備上我只是買了幾本聲稱根據新制而編既練習,打算遲一點上場。

看了一看新制試題介紹,再回想兩年前參加既trial run,感覺以前一味咁背文型不行了,上一次小的其實沒有正式做過一次聽解(所以衰得很慘…),也只做過幾個讀解(於是拉得文法得分很慘烈…)…前陣子整理剩下來的筆記時不時想…點解又要考呀…做乜咁辛苦呀?

某搵工達人傳來的一些job ad,要求懂日文的很多都是二級合格就行了。(而其實,我在工作上用得到日文既機會係…被同事邀請/逼去代睇日本旅遊email和行程介紹就好多囉…)…唔,感覺上考完二級就停下來好像有點不完整既感覺,考到最高一級感覺蠻虛榮的(同埋係會上癮既…),考不到拿著二級證書也可以去搵丫,進可攻退可守的感覺還滿好的…報考的時候滿心歡喜的諗住「有咪考埋佢囉」…好輕鬆咁架,但現下只有一個半月,壓力就來了…上次爭廿幾分…今次如果考得仲衰啲點算呢?﹗

之前一路聽人說舊制二、三級之間距離極大,能收服二級試呢,一級成功之路都在望的了。對我來說呢,考二級試是花盡九牛二虎之力,一級…係十牛三虎囉﹗因為我是極懶的學生,拿上手第一件事就是背文型,聽力語語彙都沒花太多心機去改進,三級完全no problem,二級有點吃力不過加諸從會考、高考練成回來既錯誤剔除法都過到骨…但一級就死啦,只有漢字題比較沒問題,其餘副詞、動詞、形容詞啲讀音記極都記唔到,啲hinagana又似樣又盛咁,一望問題4個選擇我都唔識喎﹗死啦咁…

對症下藥…好了,多讀熟生字就是了。字庫廣一點,聽解和讀解都好點吧﹗

考一級的意義,對我來說應該是真係考自己有幾多成功力,而不再像以前般考MC技巧啦…(讓我hills一吓,MC小的係玩得幾好架~呵)

以上。繼續努力溫書了…

飯糰兄:考日能試一級有甚麼用?

14 則留言:

  1. 勁啊, 考一級 ...
    高中博殺之路似乎唔容許我去讀呢 ... 免得報左又冇時間讀哂錢 ;p

    17th May 2010 20:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. um,咁真係高中緊要啲,ko咗高中試先慢慢讀呢啲野啦,當年我都係考完alevel無無聊先搵本書嚟讀既~

      20th May 2010 18:00 PM

      刪除
  2. 每年都考你好有恆心喎,獨自考試好孤單,不如你找那頭熊一起去挑戰新制,當是溫故知新?十牛三虎一熊,一定沒問題!

    19th May 2010 21:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估我之後會買番 past paper 係屋企靜雞雞做. XDDD 又唔駛俾錢人. 同, 唔合格都冇咁樣衰嘛. =p

      20th May 2010 10:48 AM

      刪除
    2. re:飯糰人

      哈﹗其實講緊既每年都係兩年啫,我09年先第一次考,只係而家半年考一次,咁我咪儲埋報過三次囉~
      帶咁多動物去人地會唔會以為我嚟踩場而不是嚟考試呢?

      20th May 2010 18:01 PM

      刪除
    3. re:紫熊

      400蚊可以去食餐好呢﹗哈…
      你需要我俾啲練習你practice吓嗎?
      據說新制無past paper賣喎﹗

      20th May 2010 18:02 PM

      刪除
    4. 吓? 佢黎真考0左都唔賣past paper??

      22nd May 2010 22:56 PM

      刪除
    5. re:紫熊

      你篇文如是說喎﹗
      http://kumadon.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1245066
      ﹗﹗﹗
      謎之聲:我沒深究過架其實…

      22nd May 2010 23:07 PM

      刪除
    6. 好似真係唔出呀,之前D document有講過, 只會出sample paper...

      23rd May 2010 13:36 PM

      刪除
    7. 我出文個陣都未正式行n 制嘛....

      24th May 2010 14:11 PM

      刪除
    8. re:Johnny仔

      sample paper樣樣得少少咁…好難參考啲乜囉…

      3rd Jun 2010 20:51 PM

      刪除
    9. re:紫熊

      好明顯我在不求甚解了…

      3rd Jun 2010 20:52 PM

      刪除
  3. 可以搵埋我去挑戰一級,不過唔係7月囉.
    同埋我個日係書店見到上面本一級試題, 都有D衝動想買.

    22nd May 2010 14:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 去開書店揭嚟睇吓囉…
      始終都係得一次trial和網上個試睇版…大家都唔知啲雞精書係咪堅既…
      umum…我唔想再考多次啦…不過又新制…都唔知今次得唔得呢…

      22nd May 2010 21:03 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD