2010/05/06

[港劇]熟口熟面的《掌上明珠》

真係超熟口熟面,不過我又睇得津津有味喎﹗

  • 第一似係日劇《女系家族》,大家都係三姊妹,大姊和二姊爭餐死,三妹就細路女啲,就被身邊人利用去搶身家,最似爆既係…喂,老爺瓜老襯後無啦啦走個so-called情婦出嚟,仲都係有咗老爺骨肉喎﹗
  • 第二似係《胭脂水粉》…errrr,其實我只係睇咗呢套少少,主打係個結局,阿向海嵐小姐演既奸人大嫂最後一集奸到無野奸後自爆惡行出來…真係…十萬個浮誇…哈﹗
  • 第三似…我最愛既家燕姐強勢作品《銀樓金粉》啦﹗其實《富貴門》都得既…甚至《胭脂水粉》啦﹗點解啲家族劇永遠都係成家人你鬧我我鬧你…咁就做到生意架啦…不過《掌》已經算點到即止,啲鬧交戲點到即止,同埋攻心計無《宮心計》咁浮誇和表面,啲角色使計係高層次地使用過個腦,而編劇也沒特別畫公仔畫出腸…幾有心思地時空交錯present番啲前文後理出嚟,幾ok喎﹗
  • 即係呢,上面提到既《銀》、《胭》、《宮》啲奸人都係額頭有個奸字架嘛,驚死你唔知我係奸既做緊衰野咁,一路睇一路覺得…編劇係咪覺得觀眾智障唔識諗既呢?
  • 其實自《金枝》成功後無記不停複製細胞分裂啲家族惡鬥片,不過最後多數變咗潑婦罵街既笑片,真係不能不講我既笑片飛佛《銀樓金粉》和《胭脂水粉》…﹗啲表情既浮誇、吵鬧既聲浪和畫公仔畫出腸度都堪稱一絕﹗
  • 至於都都係以珠寶為主題既《珠光寶氣》我反而覺得不似,《珠光》主打不是講爭身家…係講三姊妹點樣換夫…﹗鑽石都不太關三位女主角事,真係做鑽石生意既John哥和喜爺只是大茄…囧
  • 好了,講番《掌上明珠》…其實見到娥姐我就諗起《胭脂水粉》…實在係有啲驚…不過今次八婆角色落喺馮素波身上,姊妹間爭鬥終於都無家嘈屋閉式鬧大交(而通常係喺大屋既大廳度鬧既﹗)…
  • 幾有趣係無一個角色係完全奸和完全忠,總之大家各懷鬼胎喺度爾虞我詐,最緊要啲奸計係合理和不浮誇的(我中得招多呀﹗今次睇得好舒服﹗哈)
  • 娥姐個角色叫碧雲,我就成日諗住媽打鄧碧雲﹗哈哈…
  • 宣萱都演演埋埋好多家族劇…又多數係忠既…(《天地男兒》既痴情阿雪係終極悶爆角色…)今次佢演個高傲既二家姐,有才能又有智謀,睇佢鬥大家姐又要對付陰濕表哥,但次次都俾佢過到骨架喎,幾過癮﹗
  • 阿大宇哥繼《學警雄心》既惡死沙展後今次做陰濕表哥又係好過癮,睇見佢個衰樣就想打佢…睇忽仔話佢係明奸暗忠既…後尾仲會幫宣萱添﹗woooooo…《皇庭》呀﹗
  • 林保怡喺《珠光》做財大氣粗既暴發戶好鬼搶,家陣做娥姐老公暫時係忠既,好期待佢會有乜攪作…
  • 滕麗名一出場講野好似好體咁,點知原來係扮既…暗啞底係一心拎錢去南洋嘆世界,兩個面談吐舉止完全唔一樣,幾有趣…
  • 演宣萱個仔既小朋友幾可愛…咦…原來係《殺人犯》個小朋友﹗嘩﹗聽收音機仲話佢係定燕媽媽演藝訓練中心既成品﹗嘩嘩嘩﹗
  • 我好敬愛既JJ姐原來都有份演…但唔覺眼既?未出場咩?﹗
  • 阿劉江叔和陳山lone都有份演…先前睇完《女王》見佢地係雷公和雷宇…跟住又見到佢地…乜無記而家無人用咩?oh,喺《掌》劇佢二人應該無對手戲既…
  • 真係講開又講,呢套野啲卡士無不令我諗起《壹號皇庭》…有宣萱、陶大宇和林保怡啦,上一手《搜下留情》有陳慧珊喎,下一round《飛女正傳》有蔡少芬,經典台播緊陳秀雯喎…呀﹗講到我好想重溫《皇庭》系列呢…

究竟我仲會睇多幾多集呢?通常我睇睇吓唔睇既劇都會紅…呢部我追足四日…唔知仲會睇幾耐呢﹗﹗﹗哈哈…so far我覺得係唔錯架﹗睇完《女王》咪順手睇埋囉~

(10/11/11後按:
卒之我都睇番個結局啦,可能係有少少《皇庭》情意結,個人係好想二表妹能和表哥開花結果的,話晒呀表哥終於都良心發現幫幾個表妹搶番皓月喎,可惜丫…佢嬴到阿祥發,但就最尾救二表妹時自己身陷火海死咗…嗚…太慘了﹗

不過最後阿二表妹終於都能和囝囝一齊,又幫表哥照顧阿姨,代表哥完成陪阿姨環遊世界的心願,都算係唔開心結局入面的小小開心位啦…個結局都算係幾happy ending的說。)

2 則留言:

  1. 我就無追, 不過偶爾會走出廳睇幾分鐘...我阿媽都話呢套野個個都好似有d奸咁ge, 跟住我就話:"咁先接近現實ga ma, 如果次次都係個忠ge畀人恰然後又好人有好報咁有咩好睇wor"

    9th May 2010 21:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套野呀上等人集集都要講「你地唔好嘈啦﹗」…仲要碌樓梯添…真係辛苦佢…
      現實世界就係無明顯既忠和奸架嘛,不過我懷疑大部份觀眾都鐘意畫公仔畫出腸,極端啲等佢地可以痛罵一餐…就硬係脫離現實呢…

      20th May 2010 17:56 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD