2010/05/25

小吃地雷和非地雷2

我發現,這是北角篇﹗哈哈﹗應該叫《開開心心食在北角》才對﹗

日本小食工房的 魚餅燒,白色這個魚餅燒係琴日心血來潮吃的,和平時黃色那種感覺完全不一樣﹗咬落去係脆既,跟住入面就有點像日式年糕咁煙煙unun,內裡係店家哥哥推介 既紅豆(因為我本來想點古古力的說…佢話傳統紅豆既combination最好喎…),加埋係即叫即做,感覺好良好﹗

(9/11/11後按:好可惜,呢家有心小店已經執咗啦﹗嗚呀﹗)

此魚不同彼魚也﹗黃色這種(即係平時食開銅鑼燒那種啦…)係整定的…所以也整定無咁熱,整定無咁好食。這舊係間店初初開時幫襯,唔知係咪剛開張店家 未熟架步…居然叮熱俾我食﹗十個O咀﹗於是隔了一大水先再幫襯上面個白色魚餅燒。老實說句,黃色這個一貫咁既味囉,白色那個好食好多﹗(店家話全港得佢有 囉…)

其他小吃未試過…有機會試吓呀吓﹗



 又係13座牛雜﹗哈哈。太美味了…

行過果汁仔仔本來係想買果汁,不過就俾左邊既傳統家鄉糕點吸引咗,下面個桂花糕桂味不太香,都OK既,中間舊芋頭糕好得﹗粒粒芋頭肉的說﹗(provided that我是相當喜歡吃芋頭…),底那舊椰汁糕就都係椰汁糕應該有既味咁囉~

隔離支桂花茶不錯,清香怡人,但好細支…咁就7蚊啦﹗點解咁貴既﹗﹗﹗

溫書好去處…不外乎pcc或*$,而兩家我prefer去pcc多啲…可以儲分嘛…哈﹗

另一重點係圖中既麵包布甸…係爭啲cream倒喺面,就perfect的了。前陣子食7仔個叮叮版食上癮,pcc這個多好多料,焗番熱時好香~

溫書良伴也﹗

舊文:小吃地雷和非地雷
*******************************************************
同場加映:
 
 點解史姐和K姐個名掉轉咗既?

2 則留言:

  1. 我都想試下白色鯛焼き, 但係睇開飯網裡面d comments, 好似得好少餡咁wor...


    25th May 2010 14:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲餡我覺得份量ok喎,食到條尾個位都仲有紅豆…
      反而我覺得如果太多餡既話,咬落去會bi晒出嚟,食到好lea hea既…

      3rd Jun 2010 20:55 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD