2012/11/18

突然懷舊之楊采妮篇

情留住我情留住你~~~~唔好意思,睇完《寒戰》後就忍唔住想搵番城哥和采妮姐姐啲片出嚟懷舊一番。

雖然個廣告真係拍到佢二人金童玉女咁,而首歌又幾好聽,但個情字金牌我堅覺得好肉酸,江湖味極濃囉…而詭異地,當年係有個同學有而且戴住返學的…我十萬個震驚囉﹗

咦,我成日以為楊采妮演郭城城個MV係《童話小公主》,查番應該係《YOU AND ME》喎﹗死啦,係咁講郭城城添﹗無計啦,咁我真係因為郭城城而識楊CHARLIE嘛﹗(嘩﹗個MV編對係錢國偉﹗)

UM,其實我唔太BUY周玉女那TYPE的,楊CHARLIE做城市驚喜那期NO我又真係有睇喎﹗(﹗)雖然都係長髮的,但感覺爽朗好多,雖然…以歌論歌…就周玉女把聲好聽好多…楊玉女係好讀書FEEL囉…(而,記得佢喺勁歌拎新人獎唱LIVE…係好驚恐的﹗咁多年把且只有ERIC嫂唱小室作俾佢那首甚麼「落幕夜像不可推開使這晚漫長」可以相提並論了﹗)

雖然楊玉女唱歌似讀書,但感覺係舒服既。這首《初戀》當年很喜歡K房常唱的…

《心跟你還戀愛》…又是一首K房熱點。就因為成日點,我發現有個MV係有古天樂演架﹗但唔記得係邊首了…一路都搵唔番…我記得當中楊玉女一把摑落白面古度架﹗XDDDDD

提到楊玉女不能不提吳奇隆啦,《梁祝》睇十次喊一百次(一日內睇了三次…癲呢﹗)…如果我無記錯,祝英台阿媽係吳家麗,仲有孫興傾情演出的?

《梁祝》收得於是就有多套《花月佳期》,劇情唔記得啦,但當年睇時是覺得O的,而首歌…唔記得了…唔好問我…(其實我最記得的那套戲是…《超級學校霸王》呀﹗一班天王巨星扮STREET FIGHTER…癲到無朋友﹗)

《全城來吧差差差》﹗完全唔知點解當年啲玉女個個都要整番首兒歌,王馨平有首《生命有價》,同周玉女和湯寶如(?)又有首《美少女戰士》,楊玉女有呢首之外仲有首《愛的魔法》…完全唔記得係卡通定乜鬼的主題曲了…但就好記得有首咁既歌囉﹗

道別話要講半天,分開了片刻都掛念﹗又係一嚟就記得點唱的K房熱唱呀﹗呀,這是跟巫啟賢合唱的《愛情來的時候》…

LAST BUT NOT LEAST,《祝福一句》都係all time favorite來的。
**************************************************
以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD