2012/11/27

(轉)十大辦公室討厭行為

呢輪我成日轉發文章添(XDDDD)…看見這個題目(出處在此)又忍不住想搭兩吓咀嘛﹗哈哈﹗

1. 無論春夏秋冬季,都嫌公司冷氣凍,將冷氣調校至Fan,甚至完全關掉!令一眾同事猶如置身密室,焗到暈!
我發現呢,我做親的公司唔係冷氣凍到死就係熱到暈,舊司的神奇冷氣係朝早凍,食完飯就熱(係會出汗的…),一日經歷晒春夏秋冬真係好high…囧。現司就癲狂地凍,凍到夏天流流三十幾度喺office入面係著兩件長袖衫都仲震震地…瘋的。之前仲話有個甚麼25.5度冷氣運動?在哪裡?﹗﹗﹗﹗(吼)
2. 在洗手間「幹完大事」後,沒有沖乾淨座廁,留有點點「蘇州屎」,要下一手用家執手尾!
舊司同現司都成日有啲腸胃差的同同攪到蘇州處處…呃,當然是十級令人反胃的,但,當試過行入女廁見到處處「血跡斑斑」,「巾.淋.style」一pat攤咗喺度,一個屍橫遍野的案發現場是多麼的可怕之後,其實,看到幹完大事的蘇州c已經好好架啦…(呢段要十分令人反胃,PG家長指引please)
3. 在後樓梯吸煙!在後樓梯吸煙!在後樓梯吸煙!講三次以示憤怒!
其實我是很支持煙房制度,雖然我成日覺得透過中央冷氣系統我還是會吸下很多二手煙,不過點都好過而家要周圍打邊邊,我走在街上咪吸入更多二手煙?行街都可以選室內位走避,等車時撞正前面個大叔在怒煲無得走呀…真係逼住吸埋一份…囧

4. 借用別人文具,用後沒有物歸原主,更離譜到認為該文具是自己的!
又真係有啲人成日去人家個位都偷野,永遠都唔識自己去文具櫃度拎(又無人要填form先拎得﹗)。舊司有位哥哥仔就係咁,我地已經慣咗,嗌起手無塗改液計數機或間尺就去那個人個位度,實搵得番的。而好多時我係會拎私家筆(屋企用唔晒的無印啦…)那些又好彩無俾人偷過(可能太明顯了呢個犯罪證據﹗),多數都係我行嚟行去時唔記得自己放咗喺邊,好神奇過一陣又會搵得番…哈。
5. 用完影印機沒有做好心按下Reset鍵,下手同事緊接使用時,一時忘記按此鍵,就明明想印一張,點知跟了上手設定印幾十張,仲要係A3 Size!
嘩﹗呢個我試過勁多次﹗因為咁而印多咗勁多紙,浪費到不行…我下世實做樹俾人砍啦﹗舊司部機要入pw的,過得一陣logout咗就自動洗牌,都好啲。而家公司部機唔使入pw,係人行埋去就用得…於是中過幾次伏…哈
6. 故意在其他同事面前大大聲向下屬訓話,好威咩?唔覺喎。
呢個我又少喎…但我成日遇到啲講電話爆大聲既人啫…同埋set到個手提鈴聲九里遠都聽到的人囉…
7. 進洗手間時大大力推門,完全沒有想過入面會不會有人正想拉門離開廁所!
呢個我又少喎…
8. 用影印機或打印機,一發現冇紙,即走,用第二部!換下紙會死咩?
無紙都算啦,前司有個勁衰格的男同print自己野時jam紙,行埋去睇一睇見到jam紙後走咗去…最慘係佢份野唔出阻住排緊隊的人份野出唔到﹗呢啲位小的實忍唔住度氣伸手去mug番張紙出嚟(唉…中計了)…佢係行過當無事咁繼續行過囉…勁衰格﹗
9. 下雨天在室內「晾傘」,阻塞通道;乾了又唔收,甚至擺過夜!
地方淺窄通常都唔會唔收既。但我覺得比起在室內晾遮,落雨絲濕時行過有瓦遮頭地方唔收遮,無論大無斯樣掂行掂過還是「懶」體貼舉高把遮的人都係罪無可恕,你啲水都係滴到人家濕晒,之後把遮又會隊到人家…「山」一吓遮好煩咩…勁憎囉。
10. Last Day不派「散水餅」。
last day無散水餅我又無乜所謂,比較討厭係有事無事係人係鬼都派帖…即係呢,你呃人情意味好重喎﹗好在,so far都無呢啲人…touchwood…

****************************************
以上。

6 則留言:

  1. 我又睇睇先...

    1. 舊司正是,唔知點解個冷氣只會吹死一個位,而且舊位係一d冷氣都唔到,連把吊扇都係隔離個行,成日係到開開關關。
    2. 依樣呢..有篤大係可以沖走,但最惡搞既係個邊或地下有d尿係到,冇得走,好彩d姐姐會抹走,唔好彩就要頂硬上。
    3. 不論前司定現司,打邊爐要去指定時間去指定區域。
    4. totally agree,有段時間要負責check文具,有同事發生計數機離奇失蹤事件...
    5. 呢樣剛剛返工時成日中招,依家都會reset左先
    6. 當眾大罵就冇咩,但係笑裹藏刀都唔少,秋後算帳仲大獲..
    7. 因為要有匙先入得,所以少左..
    8. 依個真係呢!!!!!!!真係火都黎,舊司位係影印機2步之隔,部機有野唔妥就會嚮,但冇人理,仲於頂唔順去搞掂佢,結果就俾人老馮咁,連個經理都叫我部機一嚮就去整...
    9. 遮陣會係d冇人坐既位,而且太耐唔認,會俾人收檔
    10. 呢樣啊,前前司走個陣d同事夾份請返我食,舊司則少少零食仔給熟底。


    回覆刪除
    回覆
    1. RE:喂丁

      1. 點解咁多公司都係一係凍死人一係熱死人既呢?﹗
      2. 我試過有時LUNCH要快食,飯都未吞就去廁所趕住走…一入到廁格見到大大…即刻嘔…大囧﹗
      3. 現司嚴啲,打邊邊要走到出街…而家咁凍真係好想死啊﹗
      4. 竟然咁多人會唔見計數機﹗
      5. 以前我成日偷人地個ACC用(唔同組有唔同PW)…而家唔使了,同埋以前部機殘啲慢啲,無以前部先進機PRINT得咁順手…
      6. 好在我SO FAR都無遇過啲乜辦公室政治…
      7. 死手間如果唔太闊落舒服會影響去的意欲呢…
      8. 真係有人覺得整一整係蝕底…討厭呢…
      9. 而家個位好窄…我求其篤喺垃圾筒上面等佢乾就算了…
      10. 我走時係送曲奇…因為買多咗所以阿茂都整一包俾佢了…唔係我豪爽…哈哈哈

      刪除
  2. Last Day不派「散水餅」<-這個我已經決定會對現司做,唔旨在嗰一百幾十,點解唔做啫,就係因為你班人囉,仲想我請食嘢?慳啲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:brownie

      我現司和舊司都係勁多人…派西餅的話4蚊舊都會派到破產…哈…卒之俾我諗到去買一磅磅的曲奇再包細包嚟派…反而攪到買多咗﹗

      刪除
  3. 我最多嗰次都只係買咗五打定六打,其中一打係十多元的,其他是普通(好像是美心第二cheap)。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:brownie

      我就咁求其數都要派成百人…一人一件幾蚊件都係幾舊水…不過有友人點出重點:西餅唔襟擺,而且我last day係星期五,大家都鐘意星期五食餐好,食到鬼咁飽食唔落件餅,擺又唔擺得過夜,所以我就轉派曲奇,唔食住既話大家都可以拎番屋企口痕先食囉…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD