2012/11/11

(轉)JPOP VS KPOP

喺youtube無意中click到呢條片…忍不住由頭睇到尾,我真係好勾池,jpop那邊好多都唔識,而我竟然識kpop啲group多過jpop那邊﹗

(多得有心人喺comment度打番邊隊打邊隊…唔係我真係不知道他們是誰了…)
((而整呢條片的人真係好好心機,一隊一隊的疊住出,啱晒我呢啲比較精研究佢地個定位…哈哈﹗))

Berryz工房/miss A
如果我無記錯berryz工房好似係n年前我仲聽緊後藤真希個魔娘年代hello project啲分支…啲形象都係cute cute地咁(呢個mv啲喱士睡衣…囧﹗)…我諗起睇湯禎兆啲《xx日本》書講過日本market係鐘意啲童顏小女生,性感(極…著水著啦)都係要帶住啲少女味,所以成廿歲的聖子姨姨出嚟扮晒少女咁都有market囉…

miss A其實我淨係識suzy(因為睇《dream high》嘛,如果說壽司國鐘意小女生,泡菜國一定係buy野性長腿啦…

NYC/INFINITE
又一隊而我不知道了﹗原來係j家人來的…但咁得意唔講Hey Say Jump既?(NYC我說不知道是甚麼…但原來我自己篇文有copy過佢個名的…XD…這首甚麼夢的蛋實在太爆了個名…)…咁那個甚麼鍚我隻腳呢?

泡菜那隊只聽過個名未聽過啲歌…(講起上嚟,無「著衫」的2AM和「除衫」的2PM既?)((2/7/14後按:說時遲那時快,因為友人的推介我是聽了一大輪I隊的歌和睇了佢地個演唱會,歌精舞勁是肯定的,不過而家已不及上年般鐘意了…))

S/mileage/ IU
而我真係不知道這個S/mileage係Hello Project架喎﹗(但睇佢地mv個look真係signature到暈…)呀﹗我想話IU妹妹那首MV上堂時老師播過﹗我識﹗(而以我咁唔buy cute cute的group…梗係毫不猶豫的click IU妹妹個mv嚟睇…)

Sexy Zone/ CNBlue
首先我到而家都仲覺得改個名叫Sexy Zone係一個整古嚟的…同埋呢,對照番前輩們13、4歲腦筍都未生埋的時候呢…都仲係比後輩令仔囉…真係吾不欲觀之了…仲要cut埋CNBlue喺一齊…唔聽歌齋睇樣都已經高下立決了…(而CNBlue啲歌確係好啱我口味…嘻嘻﹗)

Idoling!!!/T-ara
多得維基大神才知這壽司國這隊原來係富士電視台弄出來的,sort of偶像真人騷,透過上TV show咁見證佢地作為偶像的成長咁喎,原來仲要喺06年就開始…我真係不知道喎﹗T-ara我成日同Kara掉亂囉…也其實是沒聽過佢地既歌既…哈哈哈﹗

NYC/Beast
做乜NYC又出現?﹗而家無group啦咩?﹗Beast原來又解作Boys of EAst Standing Tall架?﹗(泡菜的group真係好有心機又作隊名解釋,又要有粉絲名,又要應援色咁…)

Perfume/2NE1
我放棄啦…兩隊都無聽過啲歌…係Perfume近在香港出碟先留意多一點囉…

NEWS/FT ISland
News應該係FT Island的老大哥啦喎?﹗都可以group埋一齊?

モーニング娘。/Kara
原來高橋愛才退隊?﹗佢可能係最後一個generation我識的魔娘啦…KARA…我認得有一個是《城市獵人》總統個女囉…

関ジャニ∞/Super Junior
(其實睇Johnny's Countdown時關8我是skip的…XDDDDDD…SJ比較少聽…呃…嘻嘻…SM我聽得最多既咪又係Boa囉…)

C-ute/Wondergirls
我都唔想成篇文喺度唔知呢個又唔知那個…但我真係唔識呀﹗Wondergirls就識那首囉…呃,呢個mv條裙影得佢地腿好粗喎…(07/01/13後按:原來我5年前已發現過C-UTE的存在?﹗好神奇﹗)

Arashi/DBSK/TVXQ
終於有啲Column係我識架啦…因為呢條片我專誠click番東神啲歌嚟聽(死囉…我而家先知佢有DBSK和TVXQ兩個名架喎…我一路都以為係Tohonshinki喎﹗)…我想話《Survivor》好好聽喎﹗幾欣賞敬卓哥啲chur高音(佢當年個眼圈好似無咁勁?)…sorry,我真係勾爆…而家二人行動我先聽番五人年代啲歌…XD

AKB48/ SNSD (Girls Generation)















AKB真係唔click,魔娘我都有幾首《Souda, we're alive》、《i wish》呀咁覺得好聽,AKB…呃…哈哈哈﹗少時因為睇完《愛情雨》幾喜歡允兒就click吓嚟睇,又係一貫的長腿勁舞嘛…um…是好膩囉咁多條腳郁郁吓…btw…我鐘意昭和時代多啲呀﹗哈哈哈﹗

KAT-TUN/ JYJ
真心,KT啲歌(雖然我最鐘意那把聲…阿仁哥已經退咗隊…)真係ok,係除了Tokio和KK之外仲會隻隻碟追的J家人…Arashi同東神放在一起,KT同JYJ一齊…oh,好強大﹗(這個《In Heaven》的mv我有click過嚟睇喎﹗泡國啲mv真係好鬼花心機和錢,跳舞唔跳舞的都拍得好睇…)

********************************************************
打吓睇吓攪咗成個鐘…好似補習緊樂壇知識咁…哈

2 則留言:

  1. Perfume fans路過,其本上日本人不會將Perfume和其他日韓偶像團體放在一起的。Perfume的定位是高質音樂+舞台表演而不是偶像,所以看她們是要看Live而不是MV

    引日本著名音樂雜誌編輯
    http://ro69.jp/blog/smrsonic11/56226
    http://www.wretch.cc/blog/perfumefctw/16255017

    上星期ROCK IN JAPAN的時候也是很讚,今天更是可怕的大爆滿。
    真的,我覺得她們是日本有史以來「最被搖滾迷喜愛的偶像團體」。
    啊,對了,因為她們不是偶像吧,根本來說。

    ...

    不管以前或現在都會有讓我覺得「為什麼這種東西會紅」的歌手。
    不過也有極少數的歌手會讓我覺得,「對啦,這個會紅不是沒有道理的。想不到這個世界還是有救的。」
    對我來說,Perfume就是如此。(兵庫慎司) (註2)

    註2:原文作者兵庫慎司為日本音樂雜誌「ROCKIN’ON JAPAN」編輯。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:匿名

      謝提供﹗會開嚟睇吓研究一吓﹗
      JPOP近年我都無乜睇MUSIC STATION那些節目,所以近幾年出道的歌手我都不太熟悉,讓我看一吓UPDATE一吓先…哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD