2012/11/13

[泡菜文]PMI~5~說一點進程

之前有諗過好唔好再讀,猶豫完一輪後,都係報下一個course了。


  • 本來有諗過不如在家看書,但我好衰,硬係上堂聽老師講會明過自己睇書(XD)
  • 書會有講的吧?MISS一講我又好覺…就是說文型的連接不是睇A/V/N有沒有終聲,就是看A/VA/O 呀咁(我係咪應該研究吓KEYBOARD打泡文的手藝呢?﹗XD)
  • 現下就是學文法和背生字,其實,生字我是終聲handicap,繼續不停寫錯的說
  • 數字字係好想死,一時用固有一時用中文數目字,講親都要諗一輪先(呢個時候睇劇真係有用,愛情雨成日數一秒兩秒三秒嘛,咁就記得數幾多個係用回有數字啦…總之死記數野同幾點的幾多時係固有囉…囧)
  • 又說上堂用的這本書係懶生活,於是將普通體、敬語都炒埋一碟,有好有唔好啦,日文一路讀過咁多間學校其實好少教到敬語或謙讓語,到做野時要打電話寫email啲商業日語就勁handicap(打完招呼自我介紹之後就無貨咁)。泡文本書一嚟就滲啲敬語早啲認係好既,不過我連基本型都仲一知半解的時候…um,好多時要自己拆解吓咁(係,我係好認真的有預習和返屋企抄吓notes…唔係唔掂呀,記唔到咁多…)
  • 前一個TERM老師將我們的英文名拼泡文(即係JOHNMARY那些),今個TERM老師用陳大文嚟拼喎﹗好幾野老師叫我我唔識應佢…(上個TERMMISS會用明星相做PPT,今次呢個更正,BREAK時播KPOP MV喎﹗佢仲要係BIGBANG粉,成日播的﹗有一堂播IUJYJ的,都幾好聽喎…阿MISS好潮﹗)
  • 作為一件考試精,小的係有諗過去挑TOPIK(有無串錯?),見到太空學院張LEAFLET話讀足4COURSE先去考初級…嘩﹗(又說…會唔會有人真係由頭讀到尾呢?日文要讀足8年…我覺得學院應該頒個成就獎俾讀足晒的學生囉﹗)
  • UM,作為一件買書控(誠品開幕我進貢不少呢﹗)小的梗係有去揭吓能力試的書(嗚﹗怎麼我挑完日能先見到又多咗好多練習?﹗),小的係有諗過出年年初去挑一挑…但之前琴那邊老師也提起考試的事(巧緊張耶﹗終於都可以挑了﹗),即刻要收一收掣…
  • 雖然我常說日文讀咗咁多年入咗腦架啦嘛,塞啲新野入嚟時無事既,不過自從無去上堂靠自己睇書後,好多上年考日能死背的生字都忘了(驚恐﹗),跟住工作上詭異地有得跟日人交流,呀﹗我啲會話好頹呀﹗同埋講數字時我興奮地講了SASHIPOPU(<<這是亂拼的…就說DESKTOP無裝泡文輸入法嘛﹗)…哈哈哈﹗聽到對方滴汗了﹗
  • 據說出年年初會有班泡國訪客喎﹗我諗我淨係安你吓蛇唷後就無貨了…
  • UM,就是說,要作出取捨了(源頭…其實我是為了追星而已…),喺搵到嚟緊壽司文攪啲乜好之前,繼續同泡菜文玩吓遊戲。睇吓幾時可以練到睇字幕可以唱k?﹗XDDDDDD(果然我是為了追星)
  • 而,上一篇說豬媽劇訂書呢,唔知點解到要買書的一刻再去望望時又唔平得幾多,卒之都係去番老銅度買囉。

呀﹗幾日後有QUIZ都未溫添…囧

上一篇:[泡菜文]PMI~4~入門(1).完

2 則留言:

  1. 話說我丟低左d日文好多多多多多年...(汗)我諗都係時候開始執返出黎再讀落去啦,但死啦,家下耐到連制都轉埋,以前三級等如而家係N4定N3??天啊一v一"泡菜文我諗我都係無能為力,見到圈圈同棒棒就想c。所以你可以學埋真係好鬼勁 :P P.S.我都係要上堂有人教先會入腦既人 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:gogo

      而家的n3大概是以前的3級和2級的中間級,以前3級和2級差得遠嘛,就整多一級出嚟,雖然如此,但我覺得整體新制都比以前難,因為題目無咁直接,題目花式又多咗,真係要好熟文法和生字先得…

      泡菜文我係好奇去挑吓的,讀落就明佢個原理…雖然我而家學咗差唔多一年都係俾诃圈圈同棒棒玩謝…

      哈,就係有我地呢啲要上堂先記得的人,香港先會多啲就業率啦﹗(笑)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD