2012/11/27

關於藏歌…

click吓click吓click到舊文講我儲落的戲飛,心血來潮睇吓儲落的mp3,數吓藏量最多的是誰…原來我真係好熱愛光一王子架喎﹗Kinki Kids竟然一支獨秀跑出了…

就說我走在街上無歌聽是會死的,從n年前聽discman呀walkman到md機到一條條的mp3機,再到而家一部手提已經可以一條龍攪掂的年代,總知就要聽。咁我又係好衰的,小的係鐘意聽的話就會狂聽(即是說…今期流行緊呢隊既歌我就在狂loop,講起上來今年都突然流行了很多人的歌…),其他的都不會掂既1但我真係好衰,又唔鐘意只帶一部份的歌出街,鐘意將藏歌都一吓子放在機裡咁就可以隨時隨地想聽乜都乜…呃,於是部手提長期只有幾gb容量…哈哈哈﹗

呢個時候就會好討厭唉窿無得插sd card,ios6消電快,入歌一定要經itunes,無得就咁喺手提度delete歌﹗而我最討厭的…是鈴聲只有29秒呀﹗唔夠我欣賞那首曼妙的樂曲耶﹗(但…你唔接電話了嗎?﹗)((最討厭是啲相一張2MB…我邊有咁多位呀大佬﹗))

OT了…

um,自從n年前試過滿心歡喜從姨姨度拎來一隻哥哥既《Final Encounter》cd返屋企,滿心歡喜放入cd機時…竟然read唔到喎﹗小的可是五雷轟頂啊﹗原來cd有一日係會read唔到一吓子聽唔到的﹗(轟隆﹗)…於是小的(很不重視版權地)很落力的dub帶/md到而家會買隻碟番嚟第一件事就係rip晒做mp3,音質既野確係會平板咗好多不過起碼可以存放得耐啲嘛…呢個電子化的行為係從n年前買第一條mp3機(已唔記得牌子…記得係128mb的…泡菜牌)就開始落力電子化…儲吓儲吓(告訴看倌們,圖書館是我的朋友﹗)儲吓儲吓,庫存內的歌要聽兩個星期先聽得晒﹗哈哈哈﹗

上面個圖是一些我隻隻碟都有追的(雖然,有些某個年份後就無買/聽了),我以為最多會係郭城城呀李克人那些唱了十幾廿年的(呀,有啲碟唔係成隻覺得好聽就只rip了幾首鐘意的…),最多竟然係KK(我很濫聽的只要唔係難聽到想熄機都會keep…我真偏心…XDDDDD)…喺唔delete(即係逼自己係咪都要聽…於是出街聽時新近幾年的碟成日都有啲歌聽極都唔知係乜既煩歌…XD)既情況下,KK、光一和剛都有SOLO…即係三個單位…大碟加細碟…唔怪得咁多了…囧﹗

上圖差唔多係庫存的一半,二千幾首歌了…睇落都好癲…其實好多睇個歌名我都唔知係乜…好多係LIVE版都有幾個,加埋CD版或翻唱版同一首歌有幾個VERSION,又或者泡菜文/英文/日文幾個版…睇嚟得閒都要同個list瘦吓身…

即係呢…舊既唔走新既點嚟呢…走去買了隻新歡們的舊碟…可真是不錯…又要rip了…XDDDD(我是很貪心的吧﹗)

以上。

14 則留言:

  1. 你呢個表點整架?

    話說, 因為itunes 的關係. 吾機 (both 電腦同手機) 而家都只有韓歌, 以前廣東歌的mp3 抄咗落cd 就冇再拎過出黎. 係咁0既, 之前的港樂同台樂係又用moov 聽多嘛~~

    而家手機可以就咁delete 架啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      OFFICE 2010的EXCEL囉,佢有啲立體圖…我見佢黑底咁型咪揀囉…

      MOOV由頭到尾我都好少用…

      我發現抄咗落CD的過得一陣子又會READ唔到…驚恐之下我又大工程地某日搵番晒啲碟出嚟將啲鐘意既歌COP番晒落HARD DISK(即係無慳過位…)

      囧﹗係咩?SORRY…我無乜留意IOS每次UPDATE有乜新FUNCTION的其實…XD

      刪除
  2. 二千幾首歌好多...我手機有千幾首歌,當中大部分係韓文歌/日文歌,朋友都話我到底會唔會聽到甘多首歌同你係唔係只係聽呢D歌XDD

    由日文翻泡菜文翻唱版真係會唔捨得del,成日會覺得兩個版本都好好聽,結果就係因為呢D歌搞到成個list都係差唔多果D名==

    回覆刪除
    回覆
    1. re:小木

      我數過…張敬軒首《騷靈情歌》cd+各個live版我有6首…囧﹗但我真係好鐘意呢隻歌…跟住每個live啲編曲又有少少唔同…都唔捨得鏟…

      而家聽泡菜歌手啲歌有日文和韓文版的話如果編曲一樣我會鏟韓文版…反正都唔知佢唱乜…XD…盡量唔KEEP太多version…

      聽唔聽得晒呢個問題呢(我有4千幾首歌喺部機度)…係聽唔晒的﹗(聽晒要兩個星期﹗)﹗哈哈哈…但我鐘意有得揀嘛…

      刪除
  3. 6首,太強啊...

    泡菜歌手有D翻唱係編曲一樣,但唱法唔同,eg.love in the ice三種(包括計左日本演唱會)唔同感覺就唔del(藉口XD)

    但其實我聽黎聽去都係果幾首歌,一唔係新碟,一唔係就係好鐘意GE歌XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:小木

      我都覺得好誇張,所以鏟了cd版只留兩三個live版…其他的盡量有live就唔放cd版…

      通常有今期精選我就會怒loop,之後先成個playlist順住聽…

      刪除
  4. 我看標題時,還以為你寫什麼西藏歌(大誤!)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:brownie

      我咁大路梗係聽pop野…唔會去搵西藏野聽吧…除非有靚仔歌手…

      刪除
  5. 我同你一樣以為冰子聽西藏歌, 咁high???

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Ken

      既然係咁,我應該去搵吓有乜好聽既西藏歌開吓新market…XDDDDD

      刪除
  6. 想不到張學友是最少那位。聽聞IOS6食電超快原來是真的,幸好我還沒更新,小的至今還沒買尿袋......

    回覆刪除
    回覆
    1. re:WINSON

      張學友我唔係隻隻碟都有,同埋有啲只rip了鐘意的幾cut所以藏量唔算太多,張敬軒(喺個LIST度相對地淺資歷)咁多係因為買了演唱會cd…XD

      消電真係好快,開住唔理佢一陣就98%架啦…加埋我鐘意打的那個GAME好食電,朝早搭車時玩,返到公司就8X%電的了…

      刪除
  7. 唔係咁開心,打左去輔道熱線……
    都係我講多,個輔道員都無咩講,我就好似對住個樹窿
    講到佢都無野講,佢BYEBYE都無講就收線
    咁無禮貌既……唔知係電話問題定點
    而家香港人個個都好忙,你無咩人可以揾到傾計
    揾到,佢見你咁既樣,都未必想彩你,當然難怪
    BY有敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵
      天助自助者,外人點都唔及你自己咁知道自己係乜境況既…
      咁輔導熱線用途就係俾個渠道你講吓野有個人聽吓咁…
      欠債就有個好明確的解決辦法(=還錢),情緒既野外人好難聽你三言兩語就俾個proper既solution你,最後都你靠你自己既…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD