2012/11/19

[港劇]2013 TBB劇集前瞻

咦,今日台慶喎﹗不過小的係純粹唔覺意見到有人整理了巡禮2013新劇的資料就借來借題發揮一吓…其實我唔知巡禮係今日台慶完播丫…定係頒獎典禮後播架嘛…

但睇完,是相當乏味的說。
(20/2/13後按:因為睇唔到節目巡禮,搵呢篇頂住先﹗哈哈)

翻兜類:
金枝欲孽Ⅱ-鄧萃雯、蔡少芬、陳豪、伍詠薇
劇情講述另一個時空、另一個後宮、另一番截然不同的《金枝欲孽》風貌,陳豪在劇中飾演御醫,鄧萃雯繼續做如妃,蔡少芬則扮演鄧萃雯的貼身侍女,兩人最後由主僕變敵人。
呃,雖然我唔特別buy張可頤和黎視后,雖然我確係好鐘意呢套劇,但04一攤攤到12年先拍續集,攤凍晒囉。同埋啲人腳又不特別吸引(楚兒媽是ok既…這是煒哥在無記第一套了?)要觀望吓劇情如何,um,其實興趣不大(因為這8年來中伏太多次…甚麼勾心鬥角turn out都係笑片…)

On Call 36小時II-吳啟華、馬國明、楊怡、黃智雯、張慧雯、袁偉豪、岑麗香、朱晨麗
哈哈哈﹗第一輯我都仲未睇完喎﹗係咪真係會有程至美醫生咁爆炸呀?﹗而,楊怡演醫生的話個妝可唔可以唔好咁勁呢?而,無咗羅仲謙既?而,無記真係捧朱晨麗喎﹗佢啲發音要大執囉…晚晚聽到佢《名媛》度開聲就巧京京…

仁心解碼Ⅱ-方中信、楊怡、蒙嘉慧、陳茵媺
第一輯是相當好睇的(有仲未歪面的楊秀蕙啦…),但第二輯…無咗二少(﹗)、無咗除紙山(﹗)…咁蔣志光同陳芷菁呢?三個男角你一言我一語串嚟串去好好睇架喎,then串燒實習三寶呢(<如果我無記錯,應該係17哥、洪天明同陳yoyo)?呢…伊麵嫂和陳豪嫂都算啦,最大問題係…又係楊怡?雖然這套跟《on call》不一樣…但又見佢著白袍,好悶囉…

巾幗梟雄之諜血長天-黎耀祥、胡杏兒、蕭正楠、張國強、唐詩詠、馬賽、李天翔、李成昌
本身黎視帝同如妃鬥chok都有其可觀之處,咁如妃唔玩益自己人都無可厚非既,但當那個是囧囧姐…um…

衝上雲霄Ⅱ-吳鎮宇、張智霖、胡杏兒、陳法拉、吳卓羲、馬國明
而我見到囧囧姐就沒興趣了…

拍咗/緊類(做乜以我所知拍咗/緊的劇都關17哥事既?):
情越海岸線-黃浩然、陳展鵬、李詩韻、陳茵媺
有陳展鵬就要有陳茵媺嗎?﹗而,唔講唔知,原來這套是《情越雙白線》姊妹作嗎?咁上次炒車,今次要…沉船?﹗

心路GPS-陳展鵬、李司棋、黃翠如、麥長青、張景淳
繼梁嘉琪之後又有黃翠如,有記人係咁加入無記喎﹗呢套之前好似睇tbb周刊開鏡時有介紹過…但已經唔記得…

叛逃 (前名:《ATF反恐》)-吳卓羲、陳展鵬、蒙嘉慧、陳茵媺、李司棋、唐詩詠
據說17哥跟唱k哥一齊唱了主題曲…快啲播啦~~~~~據說17哥會又忠又奸又去做臥底(實在太無記了呢條橋)…

巨輪-鐘嘉欣、陳展鵬、田蕊妮 、阮兆祥、蕭正楠、李亞男、貝安琪、張繼聰、謝雪心、郭少芸 
又係17哥﹗我鐘意呢套扮90年代喎﹗雖然內容不明…但憑蓮達妹那個額前幾條留海的髮型,和17哥一身華dee一樣的牛仔褲白tee…值得睇啦﹗(起碼一集)

老表,你好嘢!-郭晉安, 黃祖藍, 王菀之, 張繼聰
之前說有萬二蚊…而家變了二彎娜…都係二字…(完)((已經拍咗?而我不知道喎﹗))

好心作怪 (一切從心開始?﹗)-苗僑偉、黃宗澤、周麗淇、萬綺雯、王浩信、許紹雄、賈曉晨、袁偉豪、沈震軒、黃智雯、姚子羚
好似係奇情野…

師父.明白了-黃浩然、黃翠如、麥長青、陳自瑤
奇情武俠,融喜劇悲情於一爐。造型漫畫化。故事圍繞梁祝這個傳說。
Search報導說話二少剃完呢套就拍《初五啟市錄》了…?﹗

其他類:
神探高倫布(前名《神探哥倫布》)-黎耀祥、唐詩詠、蕭正楠、馬賽、敖嘉年
唔sure呢套係拍咗定未拍…之前巡禮時說係60年代啲查案野,都好過又嚟chok爆柴九第三回既…

傳愛事務所-黎耀祥、陳豪、陳法拉、伍詠薇、陳智燊、岳華、馬賽、麥長青、謝雪心、鄧健泓、高海寧
是…律師片?﹗

初五啟市錄 -黃浩然、陳錦鴻、郭羨妮、林夏薇、樂瞳
民初賀歲劇…呃…拍嚟14年賀歲?﹗13年播得切嗎?

寒山潛龍-馬國明、黃浩然、黃德斌、陳茵媺、黃翠如、劉 江
巡禮呃人味很濃。 (同《師傅.明白了》是朋友嗎?)

單戀雙城-陳茵媺、林夏薇、洪永城、楊明、岳華
洪永城做主角了…但個卡士好《畢打自己人》+《誰家》啊﹗

戀愛季節-胡杏兒…?﹗
看到相有囧囧姐和疑似万刀甲的物體…

法網囂雄-郭晉安、李思捷、單立文、曹永廉、陳敏之、李詩韻、滕麗名
此劇以律師樓為背景,以民事為主,用輕鬆軟性的另類手法,帶出有趣的案件。劇中有歌舞表演,令劇情更多元化。四位中年男人擔任律師原本只為糊口,最緊要生活好玩,但因此而面對正義、人性與責任的矛盾和衝突。 
豹哥﹗咦,4個中年男人…會是《皇庭》feel的嗎?﹗但見到有歌舞表演4個字即刻驚咗…

情逆三世緣-歐陽震華、關詠荷
2012年,高級督察歐陽震華查案時,開槍誤殺愛人關詠荷。痛極的歐陽震華魂魄出竅,穿越時空來到宋朝,依附於包青天身上。歐陽震華與開封六子結成好友,利用現代知識屢破奇案。豈料,歐陽震華在宋朝再次遇上關詠荷,無奈關詠荷死後轉世,遺忘了一切記憶。歐陽震華重新經營愛情,二人再次相戀,可惜慘遭奸人所害,關詠荷死在歐陽震華鍘刀之下。苦痛再次令歐陽震華魂魄出竅,這次他去了五、六十年代的香港,附在一名華探長身上,並且再次遇上關詠荷 ,一個九龍寨城的大家姐。兩人身份對立,但偏偏又再譜出愛歌,可惜天意弄人,關詠荷意再度死在歐陽震華手上。最後,歐陽震華與關詠荷重返現代,他們要戰勝宿命,阻止悲慘發生。
有劇情就cop定劇情啦…就咁睇好似幾ok…但唔知出嚟會點囉…

神槍狙擊2013-張兆輝、周海媚、謝天華、徐子珊、陳煒、翟威廉、鐘志光、王俊棠
嘩﹗是真的嗎?呢個卡士又ok喎…但有啲巡禮呃人味…

食為奴- 林峯、吳卓羲、胡定欣、陳法拉、陳敏之、謝雪心、王浩信、袁偉豪
而我不知道這是甚麼…

************************************
怕且出年都係可以繼續煲外劇了~

5 則留言:

  1. 有諗過轉黎呢個google寫blog,google用手機寫blog得唔得?可唔可以整登入先可以留言?
    你痞客邦都有用,咁請問google好用定痞客邦好用?痞客邦會唔會台灣人多所以用口語唔係好得?其實有諗過用奇摩,不過奇摩跟本係台灣野又唔想開,唔係都唔錯。
    而家係yahoo blog寫都無咩勁,可能都關自己事,而家blog政治宗教都唔講,廢事嬲,講自己野都係衰野先講,可能用個blog黎發泄,所以點擊都唔多,係講下電影有人睇。
    fb直頭無寫,有都係用黎記錄下自己野,新果d都無比人睇,好唔鐘意fb,留下言都有。
    其實blog我都係用黎做日記,有d野,都無比人睇,其實比人睇都無所謂,例如講我學緊d咩,但果個圈子多事非,所以唔show出黎,但次次上堂都會寫下做日記,show得出黎,都係怨言。
    以前yahoo blog升級,我用舊ie用唔到,以為用唔到,去左第二度寫,寫左一年,點知原來用火狐都用得返,而果個寫左一年既blog,都關門大吉,都只係留返少少blog文,而家yahoo blog搞到不知所謂,我都想去第二度寫。
    唔開blog,真係好似網上無個家咁。而家yahoo blog呢個家搞到咁,無法唔搬。

    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      我只用過yahoo一陣,唔鐘意佢一定要有acc先用得,所以我個yahoo的存在意義是去人家的yblog度留言…我已經十萬年無開過,唔知攪成點了而家…
      blogger都唔係特別好,只係我鐘意用google既野,咁咪連埋一齊用咁囉,手機寫blog無試過,留言就好方便,mobile版都做得ok,咁就廢事轉嚟轉去啦…
      pixnet確係台灣人為主,寫得太口語係無乜市場的,so far我貼過去的都無乜人來看/留言的(blogger這邊也不是很多…XD),嚟睇的大部份都係本身從sina搬過去的舊網友…,而我又鐘意寫口語,試過一輪blogger跟pixnet兩邊貼,但特登為pixnet轉書面一點口氣又好無聊…攪攪吓尤得佢了…淨係貼blogger就算…
      有個blog貼吓食物文講吓電視吹吓偶像經幾開心的,得閒有啲志同道合的人一齊講吓會無咁悶,就算同樣既野擺fb,朋友都未必會搭到咀,我啲friend好少係煲劇和迷偶像的啦…
      寫咗blog,過得幾年開番嚟睇感覺幾得意的…

      刪除
  2. 最近唔開心,想拍拖,我無拍過,當然,實有人寸我,話我唔開心拍拖害人之類。
    返左㚥耐教會,d人更加會話揾返個信耶穌既女仔,我係度咁耐都無,你話我應唔應該仲整d咁既難度比自己?
    話就話教會女多男少,我都揾唔到,其實係信耶穌既女仔又點?頭上有光環背後有對翼?
    我曾經講過,香港人就係覺得date人好有問題,外國人點會咁?date唔代表係有下文,試試下唔得?但有d人就覺得周圍date人唔好之類,咁唔係點?我就係咁白痴咁聽話咁乖無date人,而家咪咁。
    而家都係工作工作工作……識咩女仔?教會又唔洗諗,學野個圈子,都唔係好識到女仔,有度學畫畫好似有可能,不過細路多,唔係易,唔知,咁搞,我六十歲先拍拖囉!你唔好講六十歲,我四十歲去死算。
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      感情事我一向都覺得隨緣,有就有無就無,如果個天安排我50歲先遇到個啱既我都無計架,咁就隨心啦,反正平時返工返學都fill到啲時間滿晒…哈
      係唔好一日到黑躲在家,得明出去同啲friend見吓面,keep住社交,會有驚喜既…太獨家村又唔好…

      刪除
  3. re:匿名

    點解一個留言去了三個地方既?

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD