2010/07/05

[港劇]《情越雙白線》小感

這個劇名仲有無難記啲?﹗「情越」我仲以為係越南河粉啲名…

但作為二少忠粉,我都係會睇架﹗卡卡…

  • 阿全球最偉大物理學家prof.傾終於做完,有無人可以介紹吓佢究竟做過啲乜研究咁勁可以做全球最勁既物理學家呢?﹗作到咁大…求其亞太區就算啦…
  • 娘睇《痰程雪按》睇得好開心…我就好唔開心…終於等到佢做完,支持一吓下線劇。牌面係家庭式小品,笑中有淚溫馨吓咁既款,點睇都正常過佢上一手。(對唔住,對於tbb咁落力捧prof.傾真係忍唔住…笑咗…)
  • 劇中人物成日喺港島東港島最出現,好有親切感呢﹗
  • 鄭則士好似都拍tbb劇拍得幾密喎?﹗佢呢個口硬心軟既阿爸開口埋口勁多金句地鬧/串個仔,好似機關槍咁bilibala,度對白應該好辛苦吧?
  • 佢養魚嗰度好好笑,居然叫啲魚做大奶奶、二奶奶…哈哈。不過真係幾溫情…
  • 阿Turbo哥我最鐘意佢一句「一個車手係唔會離開條馬路」﹗一聽即刻笑爆咀,兩父子都勁多金句﹗不過阿二少既演出行路搖吓搖吓,似古惑仔多啲喎﹗仲要係十幾年前那種…我又想笑…
  • 佢好大隻呀﹗但見住un身un勢既turbo,我又有啲掛住貴公子二少了…
  • 有記係咪見無記播二少新劇,所以即刻播一播佢既出道作《十萬火急》…好攪笑,戲入面佢個角色又係叫黃浩然…
  • ken哥啲家庭劇幾溫馨幾好睇,x年前既《肥貓》係我家人鐘意睇我無睇,我有印象係x年前《有肥人終成眷屬》做阿哥,同埋之前套《老友狗狗》,輕輕鬆鬆三點鐘咁,睇完開開心心,幾好。不過我最鐘意既係…哈﹗哈﹗哈﹗《大剌客之魚腸劍荆轲刺秦皇》(謝謝指正啊~)﹗死未﹗
  • 郭羨妮姐既車房妹未免太濃妝…雖然而家高清啫…um,自《學警3》單野後,佢好似無晒光彩…個角色又一貫乖乖女…um…
  • 除紙山個女警呢…我想問點解啲的士佬無論去邊度都會俾佢抄牌既?﹗好驚喎,香港得番佢一個交通警嗎?
  • 見到有郭峰…但佢今次唔係同二少做父子了…啊,苑仔今次做賢妻良母,講野陰聲細氣咁,對照番下午《真情》既低b瓊(這個角色命名真係…個名不停俾人叫低b咁衰…),真係順眼一萬倍﹗
  • 究竟無記有幾多套劇啲爺爺麻麻角色係退休校長?(好記得《吾系差人》有﹗)男女角都係校長舊生,個女角就一定係乖仲係成日見,透過個女角校長就會見番個男既,明明十幾年無見,校長又硬係會叫得出個男角叫乜名架喎﹗勁﹗校長喎﹗又唔係日見夜見既班主任…
  • 想話琴姐呢個校長角色呢,個假髮有啲肉酸。見住佢同除紙山做對手戲,即刻諗起《家好月圓》阿家美…超驚…囧﹗
  • 睇劇情介紹後尾turbo會周旋喺除紙山和郭羨妮中間…嘩﹗好悶呀﹗有無一套劇會無三角戀架﹗
  • 而家係咪套套劇都要整個專用片尾,同埋都係要焦急巨聲唱既呢?明明首歌都唔rock,又要整晒隊band喺度拎晒mic stand咁fing 嚟fing去又好肉緊咁唱…何必呢…何必呢…囧﹗
  • 我覺得個結局會硬煽情,逼你喊的。但so far啲劇情都係(我)可以接受,爽爽快快咁,有得笑吓添仲,幾ok喎﹗本來好期待既《天天天晴》不甚了了,而家算有套劇可以追吓囉~

我次次賦文讚完既劇通常都會跌watt(如這套),希望今次唔會啦。總算追舊劇之餘可以有啲新野睇嘛~呵。(《皇庭》我而家先睇到第二輯咋﹗有排都未到第四輯見到二表妹和表哥既演出…囧)

情越雙白線@tbb/wiki

6 則留言:

  1. 大刺客中鄭則士好像是做專諸吧?還是那是另一齣?

    5th Jul 2010 14:23 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 經你講一講我再去search一search,《大剌客》個單元係《魚腸劍》,係演專諸,唔知點解我成日記住剌秦王﹗哈哈…
      謝謝指正﹗

      5th Jul 2010 14:49 PM

      刪除
  2. 我反而覺得佢好似集集都有鬧交場面, 睇住d人鬧到青筋都出晒, 真係睇o個個都辛苦...簡單黎講, 暫時除左郭羨妮之外, 個個都eq低...琴姐扮阿蘇不斷o係度"so good", 睇到O嘴...不過呢, 佢教人用哨子減壓又幾得意...講開又講, 好多套劇都有校長, 之前"老公萬歲"有雪梨, 剛剛prof king個阿媽韓馬利etc, 其實校長同學生真係唔係咁熟gor lor, 最多經過見到行個禮, 邊會記得咩名呀...

    5th Jul 2010 15:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到今日(係﹗我仲睇緊﹗)…開始有啲煩…集集都有人鬧交…呢個好似成為TBB劇集的特色,沒鬧交或打人一巴就沒有高潮…
      我特別頂不順琴姐個校長角色…突然好掛住雪梨姐…
      不過為了二少…我會頂落去的﹗

      20th Jul 2010 13:43 PM

      刪除
  3. 我想話就算中學班主任都可能最多認得你個樣...名都未必記得啦...

    校長? 算吧啦...


    6th Jul 2010 08:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 劇情都加咗少少註腳既,話TURBO係超壞既學生,成日記過所以校長特別記得佢…呃…

      20th Jul 2010 13:45 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD