2010/07/19

午餐新歡~ SaVoye Bistro

下一站天后這區搭車常經過,但停下來走走就極少有。因友人推介某餐廳…於是蠢蠢欲動去試…

典知,人生最老土既事係…我連續兩星期一補假,但該店卻逢星期一休…囧﹗不來白不來,走著走著睇吓有乜好食,於是就遇到這家Savoye,見大家都係食西餐,lunch set也是80~100蚊上下,那就試一個啦。

店子以啡木為主…真係幾relax吓,四處櫃子內又放著各式酒樽,幾有氣氛的說,睇開飯話原來《閉ai門》曾經來此店拍外景…不過我都唔知架啦﹗哈﹗哈﹗哈…

想話啲擺設幾雅緻,不過啲酒都封了塵…囧﹗


 


忌廉粟米蓉湯,賣相和味道都一流…個包熱辣辣既,感覺相當良好。set lunch除了一款固定既湯,仲可以選沙律,又可以加廿蚊轉第二個湯,圖中那次…好似係龍蝦湯甚麼的,又或加50蚊轉帶子甚麼沙律,見隔離位兩個西裝友食到津津有味既…又攪到我好想試添…


 



(極速encore了一次…勁嗎?﹗哈哈哈)這回餐湯係菠菜忌廉湯,個人麻麻地喜歡,就加20蚊試圖中這個忌廉鮮蠔甚麼湯(我真係好唔在行記食物名…)…一端上枱就聞到香味樸鼻而來,忌廉吸收埋蠔、煙肉和蜆肉的味道…好好味啊﹗呵呵…(但可以走青嗎?﹗)



main course先試一吓pasta(好似安全啲…應該不會易中雷吧?)…無記錯既話呢碟應該係香草乜野雜菌意粉?﹗個汁望落去超濃超杰,同埋感覺好似幾油, 但食落又ok喎﹗又唔覺有陣油gel住個口,個份量又剛剛好,除了我挑剩既紅/黃椒和洋蔥,其餘我係全部食晒架﹗





這個應該係甚麼日式醬汁澳洲牛扒,又係…無走青…囧﹗(西餐好似…無乜見蔥花架喎﹗這是fusion?)個汁有點醬油和麻油既香味,清清地唔肥膩喎﹗啱 啦,呢水腸胃不太受得味道太濃的食物~。件牛扒當然不能要求太高,肉質還滿嫩滑的(佢經過到我隻打橫生智慧齒la考驗,即係呢,如果啲肉太粗…好易係攝了 喺牙la度…)…不過我在想,這件肉細細地又係剛剛好夠我食晒,男士咪唔夠飽都似…


最後既咖啡茶,可以加20蚊多個甜品。聽到係creme brulee又試吓啦(如果係bread pudding我會更開心啦…哈哈哈…),即係呢…creme brulee應該很難整得不好吃吧?﹗不過就比我想像中細兜少少囉~

啊…店子係有免費wifi既…但我無試啦,求其gprs就算。

另,店子既哥哥仔見你吃完一樣很快就會過來收碟同加水,很有效率的說~

睇openrice先知原來此店喺開飯頗受好評,咦,咁又多個地方開補假飯了~ (仲見到附近有家日本野喎﹗)

SaVoye Bistro@開飯

2 則留言:

  1. 時代隻碟有番以前既水準...聽聽吧!!

    21st Jul 2010 10:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛入了…又真係幾像樣…
      終於啲歌詞不再硬入就topic…唱腔起碼也讓我不覺佢在為扮自然而扮自然…
      起碼聽落舒服了…
      係首《hea》有啲得人驚…

      25th Jul 2010 20:48 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD