2010/07/29

今期熱煲…新歌

最近覺得好聽的歌真係為數不少啊﹗心血來潮POST一吓呃吓文。(最近又好有心機發番文喎﹗)

《Morning Cute》prof.傾

唔係講笑,睇阿PROF個演唱會時 我真係覺得呢隻歌幾好聽(就係呢隻歌時請咗個歌迷上台…而個台係有張床喺度的…)…哈哈哈﹗都說佢啲慢歌悶出鳥來,啲快歌就好得多了,我喜歡這類中慢版有 點輕鬆又sweet sweet地既歌啊﹗慘情歌不要攪我好了﹗講開又講,演唱會時同行友人問「佢唱乜野碑?」哈哈哈﹗魔玲碑囉﹗總不會係discovery bay掛﹗(很爛…)

《How I wish》 梁fing琪

都說我喜歡啲輕鬆又sweet sweet地既歌,請不要再給我聽慘情歌了。呢首和上面prof那首都好舒服吓的。梁fing琪這首唔知點解我一路聽一路想像緊係…喺沙灘邊日落時份坐喺度吹風飲椰青(一定要椰青﹗)再聽住,個畫面極relax啊﹗

《LOVE RAIN ~恋の雨~》  久保田利伸

播《月之戀人》之前大家應該很大期望吧(甚至有人將之和《長假》相提並論)…卒之…劇我就不敢恭維了…唯一可以和《長假》一較高下既係首主題曲囉﹗又係輕快舒服既調子…越聽越喜歡~夏天係要呢啲感覺驅走悶熱啊﹗yeah~

 《詩與胡說》 何詩詩

好喜歡其中一句歌詞「管它的好結果壞結果我只負責清心直說」…現實中好難清心直說架真係…。據說何詩詩這張國語碟係走番華星時既路線…那年頭不是走rock野的嗎?﹗這首新歌停是有點At17啲清新味…又幾舒服喎﹗(首首歌我都係呢個形容詞﹗哈)

《斗零踭》  楊千fa

係咪真係關轉會事呢?一連幾首《呼吸需要》、《飲酒思源》(雖然這首疑似走音…)和這首都醒神好多,座底唔悶,無熄機意圖丫。 同埋呢,之前啲歌好似唱得頗hea的,(可能係我"形"住),轉會後幾首主打唱得好似得心應手好多喎…拍番老拍檔真係似樣好多…

《一步一步愛》 鄭天后/陳奐仁

阿陳生出歌率好高﹗出現和鄭天后的合唱又嚟和MC Jin個《買一送一》project…勁﹗雖然我向來不buy鄭天后,但佢啲《信》、《望》、《愛》福音歌確係包裝得夠潮夠型,聽得人聞歌起舞的﹗(我就係怕HARDSELL的人…)

《往事並不如煙》 阿SA

我係有少少對號入座覺得呢首歌係講佢離婚心情既…即係呢,呢首詞有點成熟但不老土,聽下去和之前癲史啲歌(硬青春…)好像完全不一樣…即係呢,都出道成十年,係時候大個女啦…。聽著聽著,又覺得阿嬌情境真係…即係呢,快快練好啲歌和俾心機做戲,不要再讓人覺得佢如在夢中咁啦…拍檔阿SA真係夠料單飛了…

(呢水港星出啲國語歌都好不錯吓﹗)
**************************************************
以上﹗~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD