2010/07/28

蒲啡曬.傾《襟吐咪錶鐵拉呼安史地柱演唱會》


攪到個演唱會名咁樣,死未﹗(我可能會被林公子粉絲打…囧)正式名字係《Come 2 Me Beauty Live On Stage演唱會》呀…XDDDDD
首先我得嚴正聲明:我係唔buy佢架﹗(可能睇得《尋秦記》太多…)…咁啱友人係林公子狂迷,我咪跟埋去睇囉,果然這是一個很有娛樂性的演唱會﹗

老老實實,林公子係唱得不錯(特別係TBB親生仔女堆中), 典解我咁頂佢唔順呢?﹗um,也許係無記谷得佢太勁吧,你明嘛,當由朝到晚不停見/聽到,幾鐘意都會覺煩(而且本來已經不…),跟住無記好似驚佢唔夠紅仲要整多兩腳,先嚟上年無啦啦整個《峰情無限演唱會》(真係好似鹹片名…)((好了,入行一兩年就開騷,側田、Janice都如是…不是林公子獨有了…)),跟住無啦啦做咗亞太區男歌手((咁我諗電視劇威力真係好勁既又…)),跟住又無啦啦做咗prof((無抄的話…我寧願信我係男人囉…跟住成堆男女主角出嚟護航,睇見都辛苦…)),又無啦啦整套《jade pearl》電影((那張poster想點?)),無一樣不令我覺得無記在愛林公變成害林公…。不過又引番20/80定律,只要俾到最多revenue既20%人鐘意佢,又使乜理另外那受不住的80%人呢…

((胡囧囧一定好心傷,同樣係死谷爛谷,點解林公子越谷越紅,自己越谷越囧…))

Anyway, 撇除本人係那80%,評心而論…林公喺演唱會度現出係相當OK既,意外地(係意外地…)佢勁歌熱舞竟然相當好睇﹗,其實佢啲慢歌我真係聽到悶出鳥來,怎麼首首都差唔多(曲式和歌詞…),就連電視劇歌曲我都係聽到副歌先知係邊首(放手…放開所有…我剩係記得呢首叫《愛不疚》…)…;快歌其實我都只係識兩次演唱會既主題曲,但曲式和內容實在係醒神和有特色多,起碼我記得有首不停唱住"hello"一首不停"morning"…

據林公子言,佢話唱得太多慘情歌,今次新碟加多咗啲devil(﹗)既快歌喎﹗(上面說既兩首都係《襟吐咪》新碟的)

啲慢歌我真係唔知邊首打邊首,現場大合唱時我就擔天望地,同埋上吓網做吓現場直擊咁囉。納雜後感各下:

  • 個camera man成日都將部camera快上快落,喺台上個大電視睇到人眼都花。跟住唔知做乜應郁時又唔郁,變咗影實女dancer條褲(﹗),有位女歌迷被邀上台和林公共舞,跟住最後佢瞓咗喺張床度,個camera man就咁水平影住張床…咪…就係…淨係睇到個女歌迷既…好似睇緊鹹片啊﹗
  • 阿林公子個頭染咗白色,頭頂一堆黑色頭髮咁,橫睇掂睇都係似一舊飯糰…
  • 不知何解林公只要稍為fe一fe開件衫就會有人尖叫,放煙花又尖叫,有風吹起佢年外衣又尖叫(咦﹗呢吓光一王子好鐘意架喎﹗),唔知做乜踢水龍頭爆水又尖叫,放火又尖叫,連林公眨眼都叫…我以為自己睇緊J家演唱會…
  • 啲間場片好鬼賣廣告,狂影住贊助商隻錶都算,最爆係喺encore之前無啦啦播《襟吐咪》mv,無啦啦同今年啲候選港姐賣廣告…而那個就係全晚最令人期待既廁所位…
  • 林公子成日偷笑,好好笑…係「嘻」一聲那種少女既笑聲喎﹗
  • 除紙山啲舞好得,夾埋佢個串貢貢既樣真係好掂﹗反而K歌…um…其實佢以前係咪真係dancer嚟架?﹗
  • 佢出場時坐住那架疑似銀色跑車物體未免太似紙紮公仔了…
  • 我琴日寫文先講完陳天后,佢晚上就去做嘉賓唱《大日子》…好驚啊﹗好唔慣佢著平底鞋…
  • 個台好似好淺吓,啲升降台降得一半就見到林公要彎低身貢番入台底,跟住啲道具(床呀、琴呀咁)係見到啲工作人員在狂拆…
  • 最爆係encore前有個布幕出嚟,跟住就喺那塊布上面project咗《襟吐咪》個mv,播完就到王祖藍出嚟。佢出嚟不是重點,重點是,布幕從天花跌下來到台上時,係一堆工作人員在台上快快手咁執走塊布囉﹗囧﹗咁low tech既﹗
  • 有首歌林公係邊彈邊唱…而那個邊彈邊唱既意思係唱完一句彈兩粒音…唱了一段後就起身俾另一位哥哥彈…吓?﹗彈完架啦?﹗

我係咪好認真咁寫後感報告呢﹗﹗﹗哈哈。雖然佢真係好靚仔吓,但我都係…仲有啲頂唔住…。um,我係支持二少架﹗哈哈。楊怡都係做番勝雪好啲﹗呵。

相關報導

認真的說,這首《襟吐咪》係幾好聽的…哈哈﹗

2 則留言:

  1. 我成日諗Come to Me點解?入邪教嗎?

    28th Jul 2010 17:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確來說係come 2 me (看我是多認真﹗)
      來2我…我都唔明點解…XDDDDD

      28th Jul 2010 18:00 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD